Gå til innhold

If I could


Piper

Anbefalte innlegg

If I could have a lifetime wish,

a dream that would come true.

I'd pray to God with all my heart

for yesterday and you.

A thousand words can't bring you back,

I know because I've tried.

And neither will a million tears,

I know because I've cried.

You left behind my broken heart and

happy memories too,

but I never wanted memories my lovely husband,

I only wanted you.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Håper du bare fant dette diktet, og at det ikke har skjedd noe Piper.

Uansett... :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Titti72. Min mann døde i mai, og jeg prøver hardt å holde meg selv oppegående. Det er ikke lett, men jeg bare må for barna sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.... Så utrolig trist, Piper. Du og barna har min dypeste medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Titti72. Min mann døde i mai, og jeg prøver hardt å holde meg selv oppegående. Det er ikke lett, men jeg bare må for barna sin del.

Kjære kloke Piper! Dette var en trist melding. Jeg håper du har et godt nettverk rundt deg som du kan støtte deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha. Vi tar en dag om gangen, og jobber oss igjennom den. Noen dager er verre enn andre, men vi får bare ta tiden til hjelp.

Jeg har mange rundt meg å støtte meg til, og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er internett, og vi ikke kjenner hverandre, men for meg er du Piper, med alle de gode svarene.

Jeg tenkte på deg og dine nesten hele gårsdagen, og har så vondt av dere. Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det, og hvordan det er å forholde seg til hverdagen, siden livet går videre, selv om det på en måte har stoppe opp.

Vil bare at du skal vite at jeg tenker på deg, og skulle gjerne tatt noen av dine bekymringer, og smerte på mine skuldre.

Store og varme :klemmer: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Titti72. Vi må bare finne måter å takle dette på, og jeg tror vi gjør det best med å ta en dag om gangen. Blir tøft å tenke langt frem, og derfor er det bedre å bare være her og nå for øyeblikket, selv om det også til tider kan være tøft.

Lett er det ikke, og jeg skulle gjerne vært det foruten. Men nå er det slik det er, og da må vi bare gjøre det beste ut av det. Det vanskelige er at jeg nå må klare alt alene, for han fikset veldig mye så jeg slapp å tenke på det. Men det må gå på et vis.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde?

Min mann døde i mai, som jeg skrev tidligere,og noe mer enn det ønsker jeg ikke å utbrodere her inne akkurat for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Piper, er så utrolig lei meg på dine vegne! Som en over her sier, selv om dette "bare" er nett og jeg aldri har møtt deg, så kjenner jeg deg litt likevel, og jeg bryr meg også om deg fordi jeg har lest dine kloke ord (og i blant vært uenig med deg ;) ) og på en måte "kjenner" deg selv om jeg ikek gjør det, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg tror du er en veldig sterk og klok og god kvinne, og jeg håper du kommer deg gjennom dette selv om det tar tid og er vondt.

Klem og alt godt til deg og familien i tiden framover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk skal du ha kosemose, og jeg forstår hva du mener. Man blir jo kjent her inne, og spesielt når man har vært her så lenge som vi har.

Jeg skal nok komme meg igjennom dette, men det vil ta tid føler jeg. Akkurat nå tar jeg en dag om gangen, og jobber meg igjennom den. Bare praktiske ting blir planlagt.

Stor klem til deg :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist, jeg har "kjenner" ikke deg, men vil sende deg min dypeste medfølelse i denne tunge tiden. Dette var virkelig trist å lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Åhh så trist. Kondolerer så mye, piper! Faren til en venninne av meg omkom i en ulykke for noen måneder siden. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...