Gå til innhold

Sambo fiser og raper når han har sex med meg


Gjest HvitBlomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har kommet noen "innvendig" rap og nys overraskende på oss begge, og det er bare å le av og fortsette. Men hadde han gjort det med vilje hadde jeg reagert negativt, det er ekkelt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hendt meg med noen av mine kjærester over årene..

Ville vært turn OFF!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke som jeg kan komme på, og da har han nok ikhvertfall unnskyldt seg om det skulle ha hendt. Vi er ganske åpne om sånt, og slipper luft når vi må, men ikke ved matbordet, og minst mulig i sengen (siden vi har dobbeldyne :fnise: )

Om han ikke sier unnskyld, eller blir brydd i det hele tatt syns jeg kanskje det er noe ufint ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen skulle gjøre det med villje? Turn off så det holder.

Men nei det er ikke ofte samboer raper og promper under sex :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.....høres ut som en kjempefyr,veloppdragen og sjarmerende...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI opplevd lignende! hehe, aldri hørt om dette heller. Gjør han det med vilje? Blir du ikke avtent?

Gjest skriver at noen kvinner kan fise når de får orgasme, og jeg kjenner meg desverre litt igjen der :fnise: Det skjer ofte, men heldigvis er den lydløs og luktløs, så bare jeg som merker det! :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke jeg har opplevd dette. Kanskje en ufrivillig rap innimellom, men det tilhører i såfall sjeldenhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Høres ut som han har vært utsatt for dårlig oppdragelse. Slikt gjør man bare ikke.

Ta det opp med han og si at det er motbydelig folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste opplever vel at dette skjer ved uhell en gang eller to, men med vilje er bare ekkelt. Kan du ikke ta det opp med ham? Be ham holde opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan bare se det for meg, man ligger der, nyter, det er stille, man hører bare pusten fra hverandre, nytelsen begynner å nå et høydepunkt, *pfffftrtrtrt*. Jo takk, da forsvinner lysten som dugg for solen. Ikke søren om jeg hadde godtatt å ha sex videre med en sånn fyr. Om han sier unnskyld, og at det ikke var meningen, så får man bare fortelle han at man har mistet lysten, det er ingen vits. Gjør han det igjen så slutte igjen, til slutt lærer han seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...