Gå til innhold

Hva tenker damer når de slikker seg rundt munnen når de ser på en mann?


Gjest ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fable

at de sikkert har noe på leppa.

Er da ingen som faktisk bruker det som sjekketeknikk i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det er en form for tiltrekning, men hva tenker dere på? At dere vil ha et kyss?

De vil nok slikke rundt penishodet ditt, og suge deg tørr etterhvert. Det er det mest logiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dette pleide jeg visstnok å gjøre da jeg var 16 og dritings. Fikk tydelig beskjed fra samtlige menn at det måtte jeg slutte med umiddelbart. Er vulgært og ufeminint synes jeg og håper ikke at så altfor mange bruker slikt for å fremstå som sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette pleide jeg visstnok å gjøre da jeg var 16 og dritings. Fikk tydelig beskjed fra samtlige menn at det måtte jeg slutte med umiddelbart. Er vulgært og ufeminint synes jeg og håper ikke at så altfor mange bruker slikt for å fremstå som sexy.

Det er ufeminint å vise at hun underkaster seg mannen og er til for mannens nytelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det er ufeminint å vise at hun underkaster seg mannen og er til for mannens nytelse?

Man viser ikke at man underkaster seg ved å slikke seg rundt munnen, ei heller at man er til for mannens nytelse. I mine øyne tror jeg kvinner som gjør dette spiser menn til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Jeg antar det er en form for tiltrekning, men hva tenker dere på? At dere vil ha et kyss?

Når jeg ser en mann jeg syns er usedvanlig kjekk får jeg usedvanlig sterk lyst til nærkontakt med han . Eks kyss , klem , kroppskontakt , kos , bekreftelse på at han liker meg også osv Er jeg litt kåt også , slikker jeg meg ofte lett over leppene slik at han tydelig ser det . Dette for å gjøre han også kåt kanskje ? Syns det er sexy . Som om jeg slikker meg rundt munnen forde jeg ser noe deilig som jeg sikler på ...he he

Men jeg har nok et usedvanlig tydelig og sterkt kroppsspråk , som ikke kan misforstås . Har jeg lyst på han , stirrer jeg han ofte dypt inn i øynene og gjør meg litt til for han , eks sexy bevegelser med blikket osv på en flørtende måte .

Dette forde jeg vil at han skal forstå , at jeg har LYST på han : ) Og da er jeg IKKE blyg eller sparsom med å bruke blikket for allt det er verd som språk .

Jeg tror ikke mange damer tør å vise det like tydelig som meg . Av og til mister jeg bare selvkontrollen og handler helt instinktivt .Særlig i mine heteste perioder .... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man viser ikke at man underkaster seg ved å slikke seg rundt munnen, ei heller at man er til for mannens nytelse. I mine øyne tror jeg kvinner som gjør dette spiser menn til middag.

Jeg har nok av manjuices slike kvinner godt kan få spise til middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Det er ufeminint å vise at hun underkaster seg mannen og er til for mannens nytelse?

Dette er et instinkt de aller MEST FEMININE kvinner har medfødt . Forøvrig NYTER mange kvinner sterkt å underkaste seg deilige attraktive menn . På en sexuell nytende måte . Alltså de gangene jeg har vist menn dette tydelig via kroppsspråk . Så sier jeg via kroppsspråket mitt at , hei , jeg syns du er utrolig DEILIG , du TENNER MEG . Jeg har veldig lyst å legge meg på rygg for deg , skreve og ta imot den deilige pikken din ...

Jeg tror menn forstår hva jeg har lyst til . Selv om jeg ikke sier det i ord .Når jeg en ytterst skjelden gang " viser " at jeg får lyst til å underkaste meg han . Det betyr egentlig bare at jeg har lyst at du skal knulle meg . Ta meg . Og det ville vært en NYTELSE for meg .

Finnes ingenting ufeminint med det . Tvert om er det EXTREMT FEMININT å våge å uttrykke dette tydelig og klart via kroppsspråket til en fremmend mann man liker .Oppfører hun seg slik , er hun VELDIG KÅT PÅ DEG . Garantert !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Takk for svar, "womenwomen"! ;)

Men alle kvinner er jo ikke akkurat som meg . Damer er forskjellige så jeg kan ikke svare for alle .

Jeg tror kunn damer som har en sterk og selvbevisst sexualitet og som er veldig glad i menn ( pikk ) generelt , vil vise slik adferd tydelig til en mann . De andre damene vil ALDRI våge det , de vil være for blyge og sjenerte til det , eller rett og slett ikke vise slik adferd , forde de har en svak og umoden sexualitet , og ikke føler behov for å uttrykke slike lyster . Disse blyge og sjenerte damene , er nok ikke blant de mest " sexy " damene . Så disse er nok bare tørr på leppene , dersom de slikker seg rundt munnen . Trenger ikke å bety at de er kåte . Med mindre hele kroppsspråket til dama utsstråler sensuell , flørtende og sexy attitude ...når hun gjør det . Ja da spiser hun nok menn med blikket og slikker seg ubevisst om munnen ...

Menn kunn de heteste damene gjør dette .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

womenwomen...du snakker så mye vås..

Så forklar ditt eget syn på dette da ? Og nøyaktig HVA mener du er vås av det jeg har skrevet ?

Det går ikke an å spille at man er tiltrukket av noen eller kåt . Da vil det uansett se uekte og unaturlig ut . Men er det STERK tiltrekning mellom en mann og kvinne , så ligger ofte også sexualiteten , spenningen og opphisselsen og ulmer også under overflaten . Og da kommer et sexy eller flørtende kroppsspråk helt naturlig frem , uten at man tenker over det selv engang . Ord kan lyve , men kroppsspråket er alltid ekte og til å stole på . Mennesker snakker 70 % med bare kroppsspråk .Og kroppsspråket vårt viser hvem og hvordan vi er som person og røper oss mye . Eks om vi er Utadvendt eller innadvendt .

Usikker eller selvsikker . Tøff eller pyse . Lysten eller ikke lysten osv .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

womenwomen...du snakker så mye vås..

Her er jeg faktisk enig med womenwomen, det blir litt... tafatt, å bare slenge ut slikt uten å si noe om hva en mener selv eller hvorfor en sier slikt.

Ikke noe vondt ment Fable, du har mange gode kommentarer. Men jeg synes du kunne ha utdypet den der litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...