AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #61 Skrevet 4. juli 2011 Jeg vil ikke ha en pedofil i nærheten av verken meg eller mine barn - rett og slett fordi selv om vedkommende ikke er en overgriper, så ligger det i min natur å holde barn unna folk som liker dem på måter de ikke skal. 1
Ciara Skrevet 4. juli 2011 #62 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Jeg har også forståelse for at det må være veldig vanskelig å være pedofil med all fordømmelsen som finnes. Og hvor forferdelig det må være å være tiltrukket av noen man aldri kan leve ut kjærligheten til. Men: Selv om de fleste pedofile ikke er en trussel for barn er det vanskelig å vite hvem som er en trussel og hvem som ikke er det, og derfor tryggere å skjære alle over en kam, dessverre. Endret 4. juli 2011 av Iah
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2011 #63 Skrevet 4. juli 2011 Jeg er helt enig med deg. Jeg har også forståelse for at det må være veldig vanskelig å være pedofil med all fordømmelsen som finnes. Og hvor forferdelig det må være å være tiltrukket av noen man aldri kan leve ut kjærligheten til. Men: Selv om de fleste pedofile ikke er en trussel for barn er det vanskelig å vite hvem som er en trussel og hvem som ikke er det, og derfor tryggere å skjære alle over en kam, dessverre. Dessverre mener jeg at alle er dette uansett hva en pedofil selv måtte si om saken, da de ikke er kjent for å greie å forstå seg selv eller sitt forhold til barn på en måte som ikke er forvrengt.
Ciara Skrevet 4. juli 2011 #64 Skrevet 4. juli 2011 Dessverre mener jeg at alle er dette uansett hva en pedofil selv måtte si om saken, da de ikke er kjent for å greie å forstå seg selv eller sitt forhold til barn på en måte som ikke er forvrengt. Det stemmer kanskje for de pedofile som begår overgrep, men det stemmer ikke for alle pedofile. Det finnes absolutt pedofile som ikke har forvrengte syn på forhold mellom barn og voksne og som dermed heller ikke begår overgrep.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2011 #65 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Unnskyld men om jeg ble forelsket i noen som jeg ikke kunne få så mått eoigså jeg leve med dette uten å forlange at andre skulle syne s synd på meg av den grunn. Spesielt hvsi den jeg elsket var en jeg hadde tilbøyeligheter til å forgrpie meg på. Pedofile er ikke alene om å måtte akseptere at livet er vansleig og urettferdig, selv om du prøver å framstille det sånn. Alle har sine ting de må takle og livet kommer ikke med lykke-garanti som samfunnet må oppfylle. Eller mener du det er samfunnets ansvar å få alle lykkelig? Endret 4. juli 2011 av Iah
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2011 #66 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Det er famtisk folk som lever ensomme og single ufrivillig og som aldri fikk den tilværelsen de drømte om av ulike årsaker. Andre folk må også akseptere at de feks har et kronisk handicap, et syndrom, en sykdom eller andre forhold som gjør at de ikke lever som normen i samfunnet med et sexliv som tilfredstiller dem. Sorry, ass. Endret 4. juli 2011 av Iah 1
Gjest Iah Skrevet 4. juli 2011 #67 Skrevet 4. juli 2011 Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Iah, mod
Fremhevede innlegg