Gå til innhold

Gutter: Hva er det første dere tenker på når dere ser en jente dere liker?


Gjest jente

Anbefalte innlegg

Gjest jente

Lurer dere på hvor flink hun er til å suge pikk? Hvor mange pikker hun har sugd? Hva slags pikker hun foretrekker? Om hun kommer til å synes at pikken din er for liten? Om hun kommer til å svelge? Om hun liker å få sæd spruta over hele seg slik at du kan slikke det av henne og slurpe det i deg? Om hun er like "obsessed" som deg når det gjelder kuk? Hva er det første dere tenker på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først om hun ser meg og om liker meg.

Så hvordan hele sengehyggen med henne vil utarte seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mangte liter med sæd hun klarer å svelge og drikke per runde med sex.

:spy: :spy: :spy: :spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thooomas

Om hun er like "obsessed" som deg når det gjelder kuk? Hva er det første dere tenker på? :)

Ingen kvinne i verden elsker pikk like mye som det menn gjør. Fakta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mangte liter med sæd hun klarer å svelge og drikke per runde med sex.

Liter... ? Tror du kommer til å bli skuffet når du blir gammel nok til å ha sex. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker "VOFF!" :lur:

Og så går jeg bort og sier hei. :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker på puppene hennes, assen hennes, lurer på åssen hun ser ut i senga, om hun skriker, er digg å pule, om hun svelger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg liker? Tenker ikke utelukkende sex, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei damer som er blåste i hodet. Min initielle fysiske betraktning går bare på å sjekke at de ikke er for tynne, gjerne har litt legger og lår og har pen gange. Klær kan også dra opp, f.eks skjørt, strømper etc. Men til syvende og sist må jeg prate med dem og bare ta en dobbeltsjekk på at de rett og slett er snille og oppegående. Nå skal det sies at jeg har hatt fast følge en god stund, så det har ikke vært direkte aktuelt. Men det hender at jeg inkluderer noen jeg trenger i sex-fantasiene mine, men der får ingen bimboer innpass.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker på puppene hennes, assen hennes, lurer på åssen hun ser ut i senga, om hun skriker, er digg å pule, om hun svelger...

Jeg og... Av en eller grunn så er fitta hennes, og fitter generelt, det siste jeg tenker (og tenner) på. Lurer på hvorfor. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun vil være hjemmeværende og ha mange barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei damer som er blåste i hodet. Min initielle fysiske betraktning går bare på å sjekke at de ikke er for tynne, gjerne har litt legger og lår og har pen gange. Klær kan også dra opp, f.eks skjørt, strømper etc. Men til syvende og sist må jeg prate med dem og bare ta en dobbeltsjekk på at de rett og slett er snille og oppegående. Nå skal det sies at jeg har hatt fast følge en god stund, så det har ikke vært direkte aktuelt. Men det hender at jeg inkluderer noen jeg trenger i sex-fantasiene mine, men der får ingen bimboer innpass.. ;)

Eneste mann på forumet som faktisk er noe å snakke med... Resten liker bare damer for å knulle :D TRAGISK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer dere på hvor flink hun er til å suge pikk? Hvor mange pikker hun har sugd? Hva slags pikker hun foretrekker? Om hun kommer til å synes at pikken din er for liten? Om hun kommer til å svelge? Om hun liker å få sæd spruta over hele seg slik at du kan slikke det av henne og slurpe det i deg? Om hun er like "obsessed" som deg når det gjelder kuk? Hva er det første dere tenker på? :)

Hvorfor er du så opptatt av pikksuging egentlig?

Er det vanlig at jenter er så fiksert som dette?

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første jeg ser på er skoene, og generell klesstil. Deretter ringfinger. Så slår jeg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er du så opptatt av pikksuging egentlig?

Er det vanlig at jenter er så fiksert som dette?

Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Det er vel ganske tydelig at hun er sarkastisk?! Kanskje hun synes at det er DERE som er litt for opptatte av pikk og blowjobs? Man kan jo ofte begynne å lure på hvor selve dama og hennes nytelse kommer inn i bildet... Les mellom linjene da mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mann på forumet som faktisk er noe å snakke med... Resten liker bare damer for å knulle :D TRAGISK!

Feil!

TS postet denne under seksualitet og får da naturlig nok svar i den retning. Hun hadde garantert fått andre svar hvis hun hadde postet iett anne underforum og ikke stilt slike ledende spørsmål. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske tydelig at hun er sarkastisk?! Kanskje hun synes at det er DERE som er litt for opptatte av pikk og blowjobs? Man kan jo ofte begynne å lure på hvor selve dama og hennes nytelse kommer inn i bildet... Les mellom linjene da mann.

Ahm sorry.. Jeg tok ikke den, nei.... :sjenert:

Vel, men da vil jeg si at det er kanskje litt fordomsfullt å tro at man bare tenker med sin pikk og på sin pikk når man treffer kvinner. Man ER ikke sin pikk. Man er litt mer enn det, kan du si.

Det første jeg ser: Kropp, lår, rumpe, bryster. Hår. Og øynene.

Det skjer instingtivt så det kan jeg ikkeno for, dessverre.Jeg er et enkelt vesen.

Hva jeg tenker: 1.Er hun hyggelig? 2.Liker hun meg? 3.Vil det bli ok å snakke med henne?

Så da er det jo litt selvoppattt, kan du si.

Å tenke videre kommer seinere når jeg har funnet ut av det første.

Bekymrer jeg meg for om hun etterhvert vil like min pikk? Vel,der er jeg litt selvgod må jeg innrømme.Jeg ser for meg at det vil ordne seg så lenge jeg får vist hva jeg kan med den.Jeg har jo kvalitetskuk og prima svømmere.Ikke noe feil på mine arveanlegg.

Hvis hun derimot gir direkte uttrykk for at den ikke er bra nok vil jeg nok bli litt knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...