Gå til innhold

Hvor viktig er egentlig størrelsen på penis?


Gjest mann

Anbefalte innlegg

Jeg har for lengst fylt 30 og er fremdeles singel. Jeg lurer på om det er penisen min det er noe galt med.. Det virker som damer "vet" at jeg har en liten penis når jeg prøver å sjekke dem opp på byen.. Kan dere vite det egentlig? Merker dere det på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Størrelsen på hendene og føttene dine avslører deg... ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21

den er ikke viktig i det hele tatt!! viss du kan å bruke den så har størrelsen ingenting å si, iallefall ikke for meg. Kanskje du bare er for påtrengende på fest, kanskje derfor damerne ikke biter på kroken. prøv andre taktikker.. å det med hender å føter stemmer så aldeles ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv størrelsen i panna di, så er du safe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen er viktig den. La oss si det slik si det slik at det funker bedre med en på 18cm enn en på 7cm...

Det er ingen måte å se størrelsen på enn at du viser den frem. Det er ingen sammenheng med din høyde, skostørrelse, støørrelsen på hendene, eller noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi merker det ikke på noen måte uten å faktisk sjekke det. Og ja, størrelsen er viktig iom man skal passe sammen. Men det er som oftest rimelig stort slingringsmonn begge veier, og det blir blir ikke problemer med mindre begge ligger langt ute på normalkurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvis du er veldig bekymra og opptatt av det så er det vel heller nervøsiteten som merkes og er turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror damene kan lukte at du har dårlig selvtillit rundt dette. For den rette bør vel dette ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det VELDIG viktig!

Blir litt turn off av liten tiss..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for lengst fylt 30 og er fremdeles singel. Jeg lurer på om det er penisen min det er noe galt med.. Det virker som damer "vet" at jeg har en liten penis når jeg prøver å sjekke dem opp på byen.. Kan dere vite det egentlig? Merker dere det på noen måte?

hvis temaet ditt, jo fullere du blir begynner å dreie seg om størrelse eller temaet rundt å være god i senga vitser så avslører du det.. ingen ønsker "mr usikre fomlesen" til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok med selvtilliten din å gjøre. Det er ingen andre ting enn selve pikken som avslører størrelsen. Og når den er slapp sier det også pent lite om hvor stor den kan bli erigert.

Du vil nok møte kvinner som liker størrelse, men da er det bare å komme seg videre og finne de som har andre verdier. Så ikke la usikkerheten stoppe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen er kun viktig i den forstand at den må passe meg og min fysikk. Om du har problemer med å få deg noe før klærne har falt så er det nok av andre årsaker enn størrelsen på penisen din. Slapp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Størrelsen er kun viktig i den forstand at den må passe meg og min fysikk. Om du har problemer med å få deg noe før klærne har falt så er det nok av andre årsaker enn størrelsen på penisen din. Slapp av!

Fornuftig nok, og det tenker mange jenter, men så er det jo da mange som mener at man må ha 20+ og tykk for at den skal passe jentas fysikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornuftig nok, og det tenker mange jenter, men så er det jo da mange som mener at man må ha 20+ og tykk for at den skal passe jentas fysikk.

Tja, de om det. Jeg er f. eks. ganske grunn (kun fysisk altså:fnise:) og foretrekker dermed litt kortere peniser. Men det betyr ikke at jeg utelukker alle menn med størrelser utenfor min preferanse. Voksne mennesker velger vel partnere ut i fra andre kriterier enn størrelse på penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...