Gå til innhold

Gjør jenter slik når de har mensen?


Gjest Slizer14

Anbefalte innlegg

Mye rart kan skje når en jente har mensen. Jeg har besvimt flere ganger. Og spydd en gang rett etter at jeg besvimte. Sånn skjer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det virker ikke som hun tok det så veldig tungt :)

Tror du hun har LOV til å kritisere sin arbeidsgiver når han har makt til å sparke henne rett ut, og derfor kunne tvinge henne til å presse seg på jobb i sånn tilstand.

Det står i folks kontrakt at de bare kan si positive ting...

Hun ville neppe vært ærlig om hun ønsket å beholde jobben. Noe hun tydeligvis gjør som møter opp så dårlig av smerter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Folk er svært forskjellige, også når det gjelder menssmerter. Noen kjenner ikke smerter i det hele tatt, noen kjenner litt murringer i rygg/mage/lår, mens andre har det kjempevondt.

Helt utrolig at hun dama klarte å fortsette etter det der, hadde jaggu ikke vært meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går mye på smerteterskel. Noen spyr når de har ekstremt vondt, noen svimer av, noen skriker,banner og klynker seg og noen sitter der bare med et tilslørt blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slizer14

Jepp. Jenter er kompliserte. Vær glad du er gutt du. :)

Joda, jeg er glad for at jeg er en gutt, men jeg liker jenter veldig godt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Joda, jeg er glad for at jeg er en gutt, men jeg liker jenter veldig godt også :)

Ikke vær redd for at de skal kaste opp uten videre. De vil ha sagt fra at de har vondt og er dårlige lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt utrolig at hun dama klarte å fortsette etter det der, hadde jaggu ikke vært meg!

Jerndisiplin...

Og Justin Bieber danset videre med brekt fot. Utrolig hva som går når man føler man må.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerndisiplin...

Og Justin Bieber danset videre med brekt fot. Utrolig hva som går når man føler man må.

Og han synger videre med brekt stemme. Utrolig hva som går når man føler man må.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slizer14

Ikke vær redd for at de skal kaste opp uten videre. De vil ha sagt fra at de har vondt og er dårlige lenge før.

Ok, det er jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Ok... men la oss si at jeg har sex med ei jente. Kan hun komme til å spy da?

Hvis hun har så sterke menssmerter at hun er kvalm så tror jeg ikke at hun ville hatt sex med deg i utgangspunktet. Tror faktisk de fleste glatt står over sex den dagen det står på som verst, selv om de bare har normale/moderate plager.

Selv har jeg ikke hatt store problemer med smerter, men jeg har et par venninner som ligger i fosterstilling under toalettet og ber om nåde første dag mens. Men jeg tror ikke du skal bekymre deg for at de kommer til å ha sex med deg i den tilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerndisiplin...

Og Justin Bieber danset videre med brekt fot. Utrolig hva som går når man føler man må.

Absolutt. Jeg brakk nesa en gang da jeg konkurrerte og fortsatte konkurransen. Det var ikke før etterpå at jeg faktisk skjønte hvor ille det sto til og hvor vondt det var (det var helt forferdelig vondt og jeg svimte av pga smertene, men ikke før jeg hadde gått noe sånt som tre kamper). Men det har nok noe med adrenalinet som pumper og innstillingen på tidspunktet det skjer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Jeg brakk nesa en gang da jeg konkurrerte og fortsatte konkurransen. Det var ikke før etterpå at jeg faktisk skjønte hvor ille det sto til og hvor vondt det var (det var helt forferdelig vondt og jeg svimte av pga smertene, men ikke før jeg hadde gått noe sånt som tre kamper). Men det har nok noe med adrenalinet som pumper og innstillingen på tidspunktet det skjer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jepp. På mannesiden finnes det keepere i fotball som har brekt fingre og likevel spilt videre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer kaster opp under mensen ja, og får enorm hodepine. I tillegg til under PMS, som er i de 10 forutgående dagene før mensen.

Det koster å være dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. På mannesiden finnes det keepere i fotball som har brekt fingre og likevel spilt videre. ;)

Menn og kvinner er ikke like, ser du. De to kjønnene har også ulik smerteterskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er ikke like, ser du. De to kjønnene har også ulik smerteterskel.

Jeg vet det. :)

Det var mitt poeng også for øvrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre en av de svært uheldige. Kaster opp hver gang jeg får mensen. Har nå begynt på p-piller hvor jeg kan hoppe over. Helt fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karoline marie

Jeg har alltid mensen i 5 dager. For meg er det værst den første dagen, eller de to første dagene, mens de resterende siste dagene går det bra.

Selv har jeg hatt så grusomme menssmerter at jeg måtte krype på gulvet for å komme meg frem, eller jeg holdt på å besvime på skolen, og jeg lå bare utover pulten og klarte ikke følge med i timen.

Har en venninne som kaster opp og får diare de to første dagene hun har mensen. Husker hun overnattet hos meg, og jeg skulle på do om natta. Da fant jeg henne sittende på do med hodet i en bøtte, fordi hun hadde mensen og diare, og spydde i bøtta....

For meg ble redningen å kutte ut sukker, hvetemel og melkeprodukt. Har ikke menssmerter lenger, og får mensen uten at jeg merker noe sårlig til det. Jeg blør i 5 dager, men eller går det fint .9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...