Gå til innhold

Er det løsaktig og slutty å ikke huske/vite hvem man har hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du synes det. Ok.

Jeg synes ikke det. Ok?

Her var det visst en som ble sint og følte seg truffet :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Her var det visst en som ble sint og følte seg truffet :ler:

Oisann, your on fire today. Så berikende morsomt og originalt innlegg! :sarkasme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, your on fire today. Så berikende morsomt og originalt innlegg! :sarkasme:

Pass på blodtrykket nå :)

Det heter forresten "you're" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da absolutt ikke alle jeg har hatt sex med. Iallfall ikke navn. Lettere å huske situasjon og ansikt. Nå har jeg hatt sex i 30 år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Pass på blodtrykket nå :)

Det heter forresten "you're" :)

Jeg ble så irritert nå at jeg nesten fikk hypertensjon.

Or not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på navn, men jeg har allikevel aldri hatt sex med noen jeg ikke har visst navnet på. Selv ikke i min utsvevende ungdom. Jeg liker å bli skikkelig kjent med noen før jeg hopper til køys med dem. Det er mye rart der ute...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som er løsaktig eller ikke er jo helt umulig å fastslå. Hva er egentlig løsaktig? Spør du meg så skal det jævlig mye til for å bli kalt løsaktig. Spør du Steinar så blir du kalt løsaktig bare du har sex med noen som ikke er gift.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det visst en som ble sint og følte seg truffet :ler:

Eller; her kommer det tydelig frem hvordan utsagn på nettet kan forstås ulikt alt etter hvem som er leser/mottaker.

Jeg klarte overhode ikke "se" den "sinte undertonen" i det HL skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om TS stadig opplever at sexpartnerne ikke husker vedkommende jeg, og derfor bærer et nag til de og alle andre som ikke husker alle sine sengevalspartnere... *undrer*

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er løsaktig eller ikke er jo helt umulig å fastslå. Hva er egentlig løsaktig? Spør du meg så skal det jævlig mye til for å bli kalt løsaktig. Spør du Steinar så blir du kalt løsaktig bare du har sex med noen som ikke er gift.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så irritert nå at jeg nesten fikk hypertensjon.

Or not.

Haha, du buldrer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kunne aldri blitt sammen med noen med holdningen til TS, selv om jeg selv ikke har ONS. Den dømmende tankegangen fremstår for meg som mindre intelligent, og avslører et sterkt behov for å gjøre seg bedre enn andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realmcoy

Kunne aldri blitt sammen med noen med holdningen til TS, selv om jeg selv ikke har ONS. Den dømmende tankegangen fremstår for meg som mindre intelligent, og avslører et sterkt behov for å gjøre seg bedre enn andre.

:roll: Grow up! På samme måte som at din mening respekteres får du respektere TS sin mening. Å dra frem dømmende tankegang, mindre intelligent osv. når en person sier hva HUN SYNS og hvordan HUN tenker, er bare latterlig herskerteknikk. Bare for at jeg ikke har sansen for f.eks. folk som spiser piller og kokain hver helg, så vil ikke det si jeg har noe sterkt behov for å gjøre meg bedre enn dem, eller at meningen min har rot i en dyptliggende egen sosial usikkerhet. :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri blitt sammen med noen med holdningen til TS, selv om jeg selv ikke har ONS. Den dømmende tankegangen fremstår for meg som mindre intelligent, og avslører et sterkt behov for å gjøre seg bedre enn andre.

Det morsomme her er jo at du gjør akkurat det samme du beskylder TS for :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg bryr meg så innihampen langt inni rævhølet om hvor mange og hvem andre mennesker har sex med og jeg synes det er særdeles tragisk at det er så mange som er opptatt av det. SPESIELT kvinner!!

Jeg blir like oppgitt og SJOKKERT hver gang jeg leser all denne trangsynte dømmingen av andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...