Chiyo Skrevet 2. september 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 2. september 2011 Hehe... kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2011 #342 Del Skrevet 2. september 2011 You so naughty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. september 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Har gått ned 3 kg denne uken på lavkarbo og det passer kjempe bra fordi.... JEG SKAL TIL SYDEN PÅ LØRDAG!!!!! Nå var det bare å pakke bikinien. Og bestekompisen min kommer hjem fra militæret i morgen. Endret 4. september 2011 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. september 2011 #344 Del Skrevet 4. september 2011 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. september 2011 Forfatter #345 Del Skrevet 4. september 2011 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. september 2011 #346 Del Skrevet 4. september 2011 Å! Kjempebra, Chi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. september 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 5. september 2011 Uhoh... spiste cookie og kebab i dag. Ikke særlig lavkarbo akkurat. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. september 2011 #348 Del Skrevet 6. september 2011 Har du lyst, har du lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. september 2011 #349 Del Skrevet 6. september 2011 Enig med Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. september 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 6. september 2011 Det begynte med en cookie og siden da har mye godt blitt spist. Hehe. Det gjør nok ingenting så lenge jeg holder meg aktiv. Dessuten jeg skal jo til syden på lørdag og jeg hadde ikke tenkt å leve på lavkarbo diet i syden. Det hadde vært krise. Mmmm.. var på Egon i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. september 2011 #351 Del Skrevet 7. september 2011 Hva ble det på Egon? Snart Syden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. september 2011 #352 Del Skrevet 7. september 2011 Egon har altfor mye godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 8. september 2011 Hva ble det på Egon? Tex Mex Burger. Jeg bestiller alltid burger på Egon. Jeg er ikke så flink til å prøve nye ting. Dessuten er jeg ikke så veldig begeistret for feite biffer og sånn. Like før jeg bestilte Taco-fat da, men jeg gjorde det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. september 2011 #354 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg bestiller nesten alltid kylling blt der jeg. Eller kylling kebab. Har aldri prøvd burgeren der engang Men du, hvis jeg ikke husker feil så har du jobbet som postbud i sommer...? Lyst til å fortelle litt om jobben og sånn? Du kan sende pm hvis du ikke vil fortelle stort på åpent forum også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2011 Forfatter #355 Del Skrevet 8. september 2011 Ja jeg PM'er. Vil ikke bli kjent igjen som hun sure postdama som alle hater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. september 2011 #356 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg tror alle digger Postdamen Chi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. september 2011 #357 Del Skrevet 8. september 2011 Å, hør på meg! "postdamEN" Skapbergenser de luxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. september 2011 #358 Del Skrevet 8. september 2011 for pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. september 2011 #359 Del Skrevet 9. september 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. september 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 9. september 2011 Oh you guys! I morgen reiser jeg til syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå