Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #321 Del Skrevet 28. august 2011 Å, Chi! Hvem savner du oppmerksomhet fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 28. august 2011 LYKKE! Jeg skulle prøve en youtube øyesminke tutorial til Halloween og så ble det så utrolig kult at jeg skal gå med det til hverdager. Det var en slags mørk smokey eyes vampyr look, men jeg hadde ikke de riktige fargene, så jeg improviserte litt og det ble hot med stor H! Skal bruke den looken når jeg drar til syden i lag med min svarte sommerkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2011 Forfatter #323 Del Skrevet 28. august 2011 Å, Chi! Hvem savner du oppmerksomhet fra da? Fra ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #324 Del Skrevet 28. august 2011 LYKKE! Jeg skulle prøve en youtube øyesminke tutorial til Halloween og så ble det så utrolig kult at jeg skal gå med det til hverdager. Det var en slags mørk smokey eyes vampyr look, men jeg hadde ikke de riktige fargene, så jeg improviserte litt og det ble hot med stor H! Skal bruke den looken når jeg drar til syden i lag med min svarte sommerkjole. Å, høres så kult ut! Jeg skulle ønske jeg klarte å sminke smokey eyes Når reiser du til Syden? Og hvor? Du har sikkert sagt det, men jeg har gullfiskhukommelse Fra ALLE! Skal gi deg oppmerksomhet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #325 Del Skrevet 28. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 28. august 2011 Å, høres så kult ut! Jeg skulle ønske jeg klarte å sminke smokey eyes Når reiser du til Syden? Og hvor? Du har sikkert sagt det, men jeg har gullfiskhukommelse Jeg skal til Alcudia. 10 September. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #327 Del Skrevet 28. august 2011 Ååååå, det er ikke lenge til! Gleder du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2011 Forfatter #328 Del Skrevet 28. august 2011 JAAAAA! Bare meg og vennen min. Har ikke sett han på kjempe lenge fordi han er i militæret. Men selv om vi bare er to, så gjør det ingenting. Vi går så bra i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #329 Del Skrevet 28. august 2011 Det går fint an å reise bare to sammen Har du noen planer da eller skal du bare slappe av kanskje? Det er deilig med Sydenferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg skal egentlig bare slappe av. Men vi må jo til Palma og shoppe litt osv. Tenkte at vi også kunne dra til Marine praken eller hva det nå heter. Det har de delfiner, spekkhoggere osv. Jeg elsker havet, så det passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. august 2011 #331 Del Skrevet 28. august 2011 Å, delfiner! Spekkhoggere! De er så fine! Ja, kan du ikke shoppe litt for meg også? Siden jeg ikke skal shoppe mer i år, så hadde det vært fint å kunne shoppe litt "i ånden" so to speak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. august 2011 Forfatter #332 Del Skrevet 29. august 2011 Yay har fri i tre dager. Skal ikke på jobb før på fredag og så har jeg fri helgen også. Dette er et gode jeg ikke har hatt på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 30. august 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 30. august 2011 Finner ikke kortleser. Dette er krise, jeg skal bestille noe online!!! Hvorfor skjer dette med meg. Jeg er bombesikker på at mamma har noe med dette å gjøre. Hun og den "ryddingen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. august 2011 #334 Del Skrevet 30. august 2011 Å nei! Fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 30. august 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 30. august 2011 Å nei! Fant du den? Mamma fant den. Og nå har jeg bestil masse masse klær på internet. Shit, det er ikke bra for meg å ha masse penger. Jeg går jo helt bananas. Kjøpte en kul ny jakke fra Leatherman også. Type lusekofte jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2011 #336 Del Skrevet 31. august 2011 Å, jeg digger Leatherman. Faen, har de nettside? Og jeg som ikke skal shoppe før 2012 Så bra at du fikk den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. august 2011 Forfatter #337 Del Skrevet 31. august 2011 Ja de har nettside, men jeg vet ikke om man kan kjøpe klær der. Tror ikke det. Jeg kjøpte den på Lagunen Storsenter i Fana. Deilig jakke, men sinnssyk tung. Jeg handler alltid klær på Leatherman. I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2011 #338 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg syns de ha har mye fint der Jeg elsker klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 2. september 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg elsker klær Ja. Klær er godt å ha når det blir kaldere i lufta. Endret 2. september 2011 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2011 #340 Del Skrevet 2. september 2011 Bare derfor du kler på deg, Chiyo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå