Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aha, da forstår jeg reaksjonen din :fnise: Lurer på hva moren din tenkte :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tenkte: "BLANK" :lol:

Skrevet
:strix: Jeg har laget pandabjørner på neglene min!
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

:strix: Jeg har laget pandabjørner på neglene min!

Ååååh,du MÅ jo bare legge ut bilde av neglene dine!!Vær så snill? :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Dette er tommelen min. :fnise:

post-31554-0-36811600-1312837761_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer sikker til å høres gal ut nå, men jeg drømte om pandaneglene dine i natt... :fnise: Husker ikke sammenhengen, men bet meg merke i det da jeg våknet!

Skrevet

SÅ søtt at du husker meg i drømmene dine. :fnise: Det er litt rart med slikt.

Skrevet

Jeg tror jeg er et slemt postbud. Jeg irriterer meg over alle som ikke tømmer postkassene sine, og jeg storkoser meg i det jeg pjåter postkassene fulle av reklame. Jeg hater å måtte gi ut reklame, men jeg blir litt tilfredsstilt når jeg ser at det tar masse plass. Noe annet jeg elsker er å klistre lapper på brevene til folk hvis det kommer uten adresse. :fnise:

That's right! Jeg er postbudet fra helvete. :skratte: Jeg er skikkelig bad-ass, så bare pass på.

Skrevet (endret)
:cry3::sovne::Gjesp::sove: Jeg er så veldig veldig veldig trøtt. :grine: Endret av Chiyo
Skrevet

Jeg syns du er et søtt, lite postbud jeg :fnise: Kan godt skjønne at du liker sånne ting :nigo:

Sovet godt?

Skrevet

Nei, men skal i ettermiddag. Og så..... BLIR DET HYTTETUR!!!! :strix: Har fri i morgen og jeg nekter å jobbe på mandag hvis de spør, så nå tar jeg meg noen dager på hytten i lag med en venninne.

Skrevet

Høres fornuftig ut, Chi-chi! :klem: Håper du får en flott hyttetur :klem:

Skrevet

Huff,jeg har vært skikkelig sløv i det siste og ikke sniklest noen dagbøker :sjenert: Hvordan har du det,chi? :klemmer:

Skrevet

Nettopp hjemme fra hyttetur. Det var deilig, men trengte ikke lenger enn til i dag. Det blir fort kjedelig. Spesielt når vi er to stykker alene på fjellet. Ble sjuk da. Meg og venninnen min gikk på fjelltur og jeg falt i gjørmen på veien opp, så på toppen tok jeg meg et bad i undertøyet. Gikk ned truseløs hihi. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...