Chiyo Skrevet 5. august 2011 Forfatter #261 Del Skrevet 5. august 2011 Ja ganske ny der ja. Men helt siden jeg skjønte at jeg var bifil har jeg bare tenkt mer og mer på jenter. Jeg har komt ut av skapet som lesbisk blant mine nærmeste. Jeg vil ikke få merkelapp som lesbisk av hele verden før jeg er sikker, men er ganske sikker nå. Jeg tror det som gjør meg usikker er det faktumet at det tok meg 21 år å skjønne det. Det er jo helt utrolig. Tenk om jeg kunne komt ut av skapet for lenge siden, da hadde jeg jo sikkert hatt masse mer erfaring nå. Jeg liker ikke å være voksen og måtte begynne å eksperimentere og sånn nå. Jeg hadde trodde alltid at når en var over 20, så var man en erfaren eldre person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. august 2011 #262 Del Skrevet 5. august 2011 duuu, chiyo! ikke uroe deg du finner heeelt sikkert en deilig dame som er mer enn villig til å "lære" deg opp er jo mange gutter som liker jomfruer...det er sikkert mange lesber som liker jenter som er "ubrukte" og "uerfarne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 5. august 2011 Forfatter #263 Del Skrevet 5. august 2011 Hehe. Begynte med en gang å tenke på milf nå. Hehe Skal jeg også begynne å jakte på eldre erfarne? Nei huff. Blir nok ikke så mye eldre enn meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 6. august 2011 DET ER LAURDAG!!!!! Yay! Har vært på jobb og sovet. Og nå snart skal jeg få middag. Chiyo sin mage rumler, og her i huset er det bare krumler. Men ikke vær redd og vent litte grann, for mor og far er ute å kjøper fjordland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #265 Del Skrevet 6. august 2011 Å, HERLEGE LAURDAG! Hva slags Fjordland blir det på deg 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 6. august 2011 #266 Del Skrevet 6. august 2011 *Sniker meg inn i dagboka di og håper ingen legger merke til at jeg er 14 sider for sen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #267 Del Skrevet 6. august 2011 Å, HERLEGE LAURDAG! Hva slags Fjordland blir det på deg 'a? Det ble raspeballer! Yum! Liker, men hjemmelaget er best. Skulle bare ønske det var et bedre navn til denne retten. *Sniker meg inn i dagboka di og håper ingen legger merke til at jeg er 14 sider for sen* ALERT! ALERT! XAPHAN ER 14 DAGER SEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #268 Del Skrevet 6. august 2011 I kveld har jeg sett Hannah Montana The Movie. Og..... den var faktisk ikke så veldig dårlig. Jeg syns det var veldig morsomt at de hadde Tyra Banks med i filmen og hun og Hannah sloss om et par sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #269 Del Skrevet 6. august 2011 Det heter jo kompar, Chi-Chi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #270 Del Skrevet 6. august 2011 Hannah Montana du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 6. august 2011 Det heter jo kompar, Chi-Chi Det sa venninnen min også, men jeg bare lo. Eller hun sa komper. Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #272 Del Skrevet 6. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 6. august 2011 Hannah Montana du? Ja! Det er det som er så bra med å være Chiyo. You get the best of both worlds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #274 Del Skrevet 6. august 2011 SÅ søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #275 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg vet det. Så søt at jeg ser på Disney-Channel uten å være flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. august 2011 Forfatter #276 Del Skrevet 6. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. august 2011 #277 Del Skrevet 6. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. august 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 7. august 2011 Dummet meg litt ut i morges. Jeg våknet av at mamma kom inn på rommet mitt og spurte hva denne kvittering på rundt 500 kroner var. Våknet med en gang, hoppet opp av sengen og grabbet kvitteringen. Jeg så at det var for noen klær eller noe. Hun må da virkelig lure på hva kvittering jeg trodde det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2011 #279 Del Skrevet 7. august 2011 Hva trodde du den var for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. august 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg trodde det var en kvittering fra en butikk som har gitt oss vibrasjoner i 20 år. Men jeg husket senere at jeg rev den i stykker, fordi jeg vet aldri når mamma skal "rydde" i tingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå