Gå til innhold

Burde staten arrangere gratis sugekurs til alle ungdommer?


Gjest Messie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg mener kuksuging burde kriminaliserer da det fører til strupekreft.

Ihvertfall så burde staten advare på samme måte som på røykpakkene, så nei til TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulletråd!

Skulle vi da også kreve:

-Innføring i praktisk analsex (med både eget og andres kjønn)

-Anvendt fisting

-Gruppesex for generte

-Mottagning av ansiktssprut/praktisk sædsvelging

-Grundleggende praktiske prinsipper i wetsex og scatting

-Sadomasochisme 101

-Lesbianisme med obligate leketøy

Dessuten burde vel staten også sende og betale for prostituerte til alle, slik at vi slipper den helvetes promiskuiteten.

Denne tråden klarer jeg ikke å ta alvorlig. TS er enten pubertal eller et troll

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Men da må de arrangere slikke kurs også.

Ja? Det var jo liksom forslaget her da, å arrangere slike kurs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Faktisk så tror jeg at majoriteten av gutta ville ha sett på dette obligatoriske kurset som en lettelse... Tenk å få gjøre noe de alltid har fantasert om, men ikke har turt?! På denne måten kan de utforske sin egen homoseksualitet uten å bli mistenkt for å like gutter og pikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Faktisk så tror jeg at majoriteten av gutta ville ha sett på dette obligatoriske kurset som en lettelse... Tenk å få gjøre noe de alltid har fantasert om, men ikke har turt?! På denne måten kan de utforske sin egen homoseksualitet uten å bli mistenkt for å like gutter og pikk.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så tror jeg at majoriteten av gutta ville ha sett på dette obligatoriske kurset som en lettelse... Tenk å få gjøre noe de alltid har fantasert om, men ikke har turt?! På denne måten kan de utforske sin egen homoseksualitet uten å bli mistenkt for å like gutter og pikk.

Haha! Fantastisk :D

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ville det ikke vært smart om alle ungdommer, både gutter og jenter, fikk muligheten til å gå på et gratis (og helst obligatorisk) sugekurs? Jeg tror en del fremtidige fohold ville ha blitt reddet om alle fikk seg et par timers grundig opplæring i hvordan mans skal suge pikk riktig. Det burde egentlig være allmennkunnskap.

Ja, det er jo livsviktig at staten skal bruke midler på noe så vesentlig :sarkasme:

Hva med å ta ansvar for egen læring? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom suging viktigere enn slikking nå? Til tross for at menn får mye mer ut av inn-ut enn det kvinner får, siden kvinner ofte også trenger klitorisstimulering for å komme? Og til tross for at kvinner er mye vanskeligere å stimulere, siden noe så enkelt som en tanke kan gjøre det umulig å komme (f.eks. "Nå blir han sikkert sliten av å slikke ,stakkars" eller "egentlig burde jeg gjøre meg klar til det møtet i morra"). Det virker som menn kommer uansett, bare de blir stimulert lenge nok, at problemet deres heller er å IKKE komme med en gang.

Nei, slikkekurs er mye viktigere. Det er jo menn så dårlige til at mange kvinner sier de ikke får noe ut av det i det hele tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, teit tråd... Selvfølgelig burde ikke staten bruke penger og ressurser på noe slikt, det finnes kanskje litt mer å ta seg til her i verden. De kunne jo arrangert kurs i å kle seg riktig, oppføre seg riktig, og generelt på alle livets områder også, men hva med å lære seg til noe selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...