FrøkenJosefine Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitter nå her og filosofejosefiserer og tenkte på gamle banneord som Klondrian Dustemikkel Lavpanna idiot Noldus Taskespiller Tølper Slubbert Er det noen som har noen flere, morsomme, finurlige banneord eller ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Noksagt Fjomp Tomse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) faaaaaren min sin hatt (man skulle for all del ikke si FAEN) Endret 1. juli 2011 av nupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Gurimalla Tosk Søren klype Edit: pokker! Hærenfløtte Sludder og pølsevev Naut! Fy farao Fy fabian! Fytti katta! Endret 1. juli 2011 av sequin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2011 "Du maaser jo som et lokomotiv!" hehe fra vam&vennerød..de har mange klassikere kom jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Fy faderullan karnøfle ( jeg skal karnøfle deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. juli 2011 #7 Del Skrevet 1. juli 2011 Fillern! Det er egentlig litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Slyngel Klossmajor Dåsemikkel Hengerumpe Noksagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 NEPE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Ingen av disse ordene er banneord, de er mer eller mindre humoristiske utropsord og skjellsord. Endret 1. juli 2011 av Belladonna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #11 Del Skrevet 1. juli 2011 Fy faaaaaaaaaa....llera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 1. juli 2011 #12 Del Skrevet 1. juli 2011 Tossa Tog Er du helt klemt Høna Rauhål Toppe du heile driden me ein, fittesatansanarkikommando. Denne kreves litt volum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juli 2011 #13 Del Skrevet 1. juli 2011 Gurimalla Tosk Søren klype Edit: pokker! Hærenfløtte Sludder og pølsevev Naut! Fy farao Fy fabian! Fytti katta! Hehe.. jeg bruker gurimalla og fytti katta i blandt. Lømmel (hvis ikke det var nevnt allerede) Fanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #14 Del Skrevet 1. juli 2011 Fytte rakkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 1. juli 2011 #15 Del Skrevet 1. juli 2011 -Splitte mine bramseil. -Svinepels. -Vill i nikkersen. -Snørrvalp. Var de jeg kom på i farta. Morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. juli 2011 #16 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitter nå her og filosofejosefiserer og tenkte på gamle banneord som Klondrian Dustemikkel Lavpanna idiot Noldus Taskespiller Tølper Slubbert Er det noen som har noen flere, morsomme, finurlige banneord eller ord? Ingen av disse ordene er banneord, de er mer eller mindre humoristiske utropsord og skjellsord. Jaja, leser man kun overskriften, så. Men TS etterlyser alt av ord, som du ser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #17 Del Skrevet 1. juli 2011 Svinepels hahaha, det bruker vi ofte her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. juli 2011 #18 Del Skrevet 1. juli 2011 Snørrhoven Kulten Nils Johan Blei Spirrevipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. juli 2011 #19 Del Skrevet 1. juli 2011 Fy fadosten! Snødreva. (hu var ei snødreva) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2011 #20 Del Skrevet 1. juli 2011 Jaja, leser man kun overskriften, så. Men TS etterlyser alt av ord, som du ser. Jeg leste ikke grundig nok sikkert . Min snerpete, strengt kristne mor brukte et festlig uttrykk når hun var ergerlig eller sint for noe: Fy fatikk au! Det var akkurat samme tonefall som når (vi) andre sier "fy f*** !" Men hun tålte ikke at vi barna sa noe hun syntes var stygt. Jeg husker en gang hun vasket meg i munnen med grønnsåpe!. Jeg husker ikke hva jeg hadde sagt eller gjort, men i hennes øyne var det nok noe aldeles vederstyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå