Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min teori om at KB består av mindre vakre, halvfete 40 år gamle kvinner begynner så smått å briste.

An eye for an eye!

:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott bilde, lille måne :) Du så forresten veldig kjent ut.. :)

Haha, wææææh! Ikke si sånt da! Jeg er jo eeegentlig litt redd for å bli gjenkjent her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Haha, wææææh! Ikke si sånt da! Jeg er jo eeegentlig litt redd for å bli gjenkjent her. :fnise:

Synd, for du så faktisk veldig kjent ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer noe fra meg senere, måtte bare legge inn et innlegg så jeg finner tråden igjen :)

Utrolig redd for at noen kjenner meg igjen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke så skummelt så lenge jeg kjenner dem igjen også! Men får litt noia når jeg tross alt ikke har kjent igjen noen her, men de kjenner meg igjen, og jeg tross alt er litt FOR ærlig her inne iblant. :sjenert: Enough coup. BILDER FOLKENS. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det gjør jo ingenting! Jeg har opplevd at folk har kjent meg igjen, uten at jeg veit hvem de er, og det skjer faktisk ikke noe skummelt ;)

Ligger bilder av meg i denne fine "dagboka" mi, sammen masse annet ræl jeg har lagt ut, så det er bare å se der, for de som liker å se på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gass

Pen!

Gir gass jeg og, men fjerner det snart.

Slettet

Endret av Inoue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK, begge to! :hjerte: Pen du også, Inoue! ;)

Har du lagt ut bilde av deg, Hunterlady? Har ikke bladd gjennom alle de 14 sidene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

TAKK, begge to! :hjerte: Pen du også, Inoue! ;)

Har du lagt ut bilde av deg, Hunterlady? Har ikke bladd gjennom alle de 14 sidene. :)

Ja, jeg gjorde det. Men har slettet de. Men det kommer kanskje på nytt etterhvert. Bare å følge med på tråden jevnlig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min teori om at KB består av mindre vakre, halvfete 40 år gamle kvinner begynner så smått å briste.

An eye for an eye!

:popcorn:

Det er fordi vi som er mindre vakre, halvfete, 40 år gamle kvinner ikke poster bilder av våre mindre vakre, halvfete og halvgamle ansikter og kropper i sånne tråder det ;)

Hadde jeg vært 20, vakker og ven så skulle jeg da virkelig ha postet bilder av meg selv her jeg og! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...