Gå til innhold

Ansiktstråd!


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg er så "offentlig" her inne uansett at jeg kan like gjerne legge ut trynebilder. Og på trass så legger jeg ut bilder hvor man nesten ikke ser øynene. Vil ikke være så mainstream liksom, og det ligger ingen sjel bak dem uansett :fnise:

http://1.bp.blogspot.com/-KyKdaahIcCw/TdQ-8lez7gI/AAAAAAAAAhw/yioyk84cSbg/s1600/IMG_4389.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/225229_10150624074255297_891850296_18816796_6945542_n.jpg

Synes det er artig å se hvordan andre her inne ser ut. Selv om jeg ikke kjenner noen, er det jo visse jeg har lagt merke til over tid i forskjellige diskusjoner, og blitt litt nysgjerrig på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Elsker slike tråder, er så gøy å få et glimt av de andre brukerne, spesielt for en nysgjerrigper som meg :)

Knipset et bilde av mine øyne nå, hvilket minner meg på at jeg virkelig MÅ kjøpe ny mascara snart!

Okei, dere kan se munnen min også:

Du ser hot ut, Cosette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så "offentlig" her inne uansett at jeg kan like gjerne legge ut trynebilder. Og på trass så legger jeg ut bilder hvor man nesten ikke ser øynene. Vil ikke være så mainstream liksom, og det ligger ingen sjel bak dem uansett :fnise:

*klipp*

Vi som har bilder av oss selv som avatar, trenger jo egentlig ikke gjøre noe mer enn å skrive "hei!" i sånne her tråder... Men man skal jo dele da, og det er alltid hyggelig når det er sånne pene damer som gjør det, Tonje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som har bilder av oss selv som avatar, trenger jo egentlig ikke gjøre noe mer enn å skrive "hei!" i sånne her tråder... Men man skal jo dele da, og det er alltid hyggelig når det er sånne pene damer som gjør det, Tonje ;)

Sant nok. Men de bildene er jo så små, og tilfredsstiller liksom ikke helt ekshibisjonisten i meg. Dessuten, hva om jeg i fremtiden endrer avatarbilde til noe helt annet. Tenk så flaut å ende opp med å påstå at jeg ser ut som Tom Waits eller en fraggle liksom! :overrasket:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den, men fraggler er jo ganske søte da, Tonje! Tom Waits derimot... Han har kul stemme, men jeg hadde nok ikke ønska å fått en datter som ligna på han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver noe jeg er litt redd for å gjøre (jeg kommer nok til å fjerne dette bildet etter en liten stund):

Slettet

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg prøver noe jeg er litt redd for å gjøre (jeg kommer nok til å fjerne dette bildet etter en liten stund):

Mvh Yvonne :heiajente:

Du er så søt att. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne, du liknet veldig på det bildet jeg hadde av deg i hodet. Føler meg nesten synsk! :fnise: Koselig bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Here I am

Lar det bare ligge en kort stund! :)

Red.: Angret litt, så tok bort. :gjeiper:

Red2: En gang til.

Men bare litt til.

Red3: Tredje gang! Men lar det ikke ligge lenge denne gangen heller. :)

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er de tingene rundt dere som gjør dere enda mer attraktive, - yvonne som er trofast og lojal mot typen sin og det som er kvinnens aller mest tiltrekkende egenskap, og hunterlady er selve brunstofferet med attraktiv væremåte og utseende. Alle ikkehomogutter med et et minimum av forstand må jo bli betatt!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunterlady, jeg er i spania nå, og selv her med tusenvis av damer så har jeg ikke sett noen med slikt attraktiv utseende som deg, - et smil som kunne lure de fleste og et blikk som forteller; "jeg vet hva jeg vil jeg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here I am

Lar det bare ligge en kort stund! :)

Red.: Angret litt, så tok bort. :gjeiper:

En gang til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Det er de tingene rundt dere som gjør dere enda mer attraktive, - yvonne som er trofast og lojal mot typen sin og det som er kvinnens aller mest tiltrekkende egenskap, og hunterlady er selve brunstofferet med attraktiv væremåte og utseende. Alle ikkehomogutter med et et minimum av forstand må jo bli betatt!!?

Brunstoffer? :fnise:

Det hørtes litt morsomt ut bare.

Venter på å se deg, Waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunterlady, jeg er i spania nå, og selv her med tusenvis av damer så har jeg ikke sett noen med slikt attraktiv utseende som deg, - et smil som kunne lure de fleste og et blikk som forteller; "jeg vet hva jeg vil jeg"!

Takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsmoro å se deg, Hunterlady, jeg har lurt leeenge på hvordan du egentlig ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dødsmoro å se deg, Hunterlady, jeg har lurt leeenge på hvordan du egentlig ser ut!

Now you know! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...