Gå til innhold

Ansiktstråd!


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seniorita

Tør du legge ut bilde av øynene dine eller munnen din?

Hadde vært svært morsomt å sett mer av dere mystiske vesen her inne. Lurer så fælt på hva/hvem som gjemmer seg bak enkelte nick.

Forstår selvsagt at få vil legge ut bilde av hele ansiktet, men bare en del av det, f.eks øynene?

La meg se speilet til sjelen deres! :gjeiper:

Hunterlady, har du lagt ut bilde av deg? Har lenge lurt på hvordan du ser ut. :)

post-33068-0-03255900-1310023970_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunterlady, har du lagt ut bilde av deg? Har lenge lurt på hvordan du ser ut. :)

Så pen du er, Seniorita :)

Jeg har lagt ut bilde av øynene mine i denne tråden ja. På side 1 eller 2 tror jeg. :)

Kan egentlig legge ut bilde av hele ansiktet også, siden jeg ikke har noe å frykte på anonymbiten. Men så blir liksom litt av mystikken borte, så jeg nøyer meg med øynene så lenge. Ansiktet kommer nok det også.. En dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Så pen du er, Seniorita :)

Jeg har lagt ut bilde av øynene mine i denne tråden ja. På side 1 eller 2 tror jeg. :)

Kan egentlig legge ut bilde av hele ansiktet også, siden jeg ikke har noe å frykte på anonymbiten. Men så blir liksom litt av mystikken borte, så jeg nøyer meg med øynene så lenge. Ansiktet kommer nok det også.. En dag ;)

Venter i spenning! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at denne tråden får bli, mens "legg ut bilder av penisen din"-tråden blei sletta.

Øyne er jo tross alt vinduer til sjela, så det er mye mer personlig enn et kjønnsorgan! *savner penistråden*

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xaphan; elsket øynene dine! :)

---

Kjeder meg i natten, så her kommer ett av mine øyne også.

Takk det samme, dine var nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan få se et fargerikt som ikke avslører så mye. :lur: (Selvom halve KG sikkert har sett meg fra før)

..

Endret av KaDust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvordan får dere til å legge inn bilde av dere selv? Jeg er helt elendig på sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere til å legge inn bilde av dere selv? Jeg er helt elendig på sånn :sjenert:

Trykk på "bruk full editor". Derfra kan du velge å laste opp et bilde som vedlegg :) Også må du huske å trykke på "legg til i innlegg" etter at du har lastet opp bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Her er jeg. Hadde ikke noe av bare øynene, så da ble det hele ansiktet. Er ikke redd for å bli gjenkjent, men mulig jeg sletter bildet etter hvert likevel ;)

post-36966-0-56434900-1310036471_thumb.j

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg. Hadde ikke noe av bare øynene, så da ble det hele ansiktet. Er ikke redd for å bli gjenkjent, men mulig jeg sletter bildet etter hvert likevel ;)

Artig å se den jeg anser som visest på dette forumet. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så anonym her lenger jeg heller ;)

Øyet mitt:

Da er det munnen din på avataren din også, regner jeg med. Utifra disse to tingene, gjetter jeg at du er litt lavere enn en gjennomsnittlig jente... Kan tenke meg at du veier rundt 53 kilo. Ja?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg. Hadde ikke noe av bare øynene, så da ble det hele ansiktet. Er ikke redd for å bli gjenkjent, men mulig jeg sletter bildet etter hvert likevel ;)

Så moro å se hvordan du ser ut :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...