Gå til innhold

Dama bare ligger i aenga og forventer jeg skal gjøre all jobben når vi har sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Har du pratet med henne? Det kan hende at dette er normalt for henne, det kan hende at hun ikke helt vet hva hun skal gjøre osv osv....

kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, kommunikasjon. Og det er ikke uten grunn at sex kalles en treningsøkt ... klart det er slitsomt! Men det blir bedre med trening, på alle måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det omdet er normalt eller ikke?

Det viktigste må jo være at dere snakker sammen og finne ut hva som fungerer for dere. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Tror vi må ordne en sticky på seksualitetsforumet:

"Hey du som har et problem/spørsmål. Gjelder det partneren din?

Haaaaaar du prøvd å prate med partneren din om det? GJØR DET!

Funket det ikke? PRØV IGJEN!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun i det hele tatt gjør noe blir hun sliten etter å ha ridd meg i 1 min?

Er dette normalt?

Kjenner meg igjen i dama: jeg sitter oppe på mannen i kanskje maks 1 minutt. Tenker at det er grenser for hvor lang tid det skal ta.

Herregud, tenk så mange samleier det må bli i et forhold...vet ikke om jeg ønsker at hvert samleie skal ta så lang tid! Ønsker bare at mannen kjører på og blir ferdig.

Hva skal jeg oppe på ham, når han ikke evner å stimulere meg på riktig måte? Det blir bare uinteressant i lengden. Dessuten, mange menn har ikke så store peniser og sitter jeg oppe på ham, merkes ikke så mye akkurat...

Blir sliten etter å ha sliket ham 1 minutt, så 1 minutt oppe på ham og 1 minutt på slikking etc. føler jeg at jeg har gjort mitt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi må ordne en sticky på seksualitetsforumet:

Gjelder i alle forumer og temaer dette da i så fall. :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, kommunikasjon. Og det er ikke uten grunn at sex kalles en treningsøkt ... klart det er slitsomt! Men det blir bedre med trening, på alle måter.

Mange av oss har nok med trening ellers i hverdagen og med full jobb...skal vi trene i sengen også?

Det gidder jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ri er forferdelig kjedelig, tungt og absolutt ikke noe jeg får noe utav. Jeg rir sjeldent, og det er fordi jeg ikke gidder, mister helt piffen. Ta med heler hardt i doggy, vi kan ta en 69 eller sleng med på kjøkkenbordet.. Men ri? Snakkes a.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Å ri er forferdelig kjedelig, tungt og absolutt ikke noe jeg får noe utav. Jeg rir sjeldent, og det er fordi jeg ikke gidder, mister helt piffen. Ta med heler hardt i doggy, vi kan ta en 69 eller sleng med på kjøkkenbordet.. Men ri? Snakkes a.

Det eneste jeg fikk ut fra posten din var:

"Men forvent at jeg skal jobbe fysisk for at vi skal ha god sex? Snakkes a."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det heller omvendt..... Sambo gjør ikke mye i retur for å si det sånn.

Selv om han vet jeg elsker misjonærstillingen siden det er den eneste stillingen jeg får skikkelig opp rytmen og føler jeg er skikkelig med på, gjør vi den nok bare i 1 av 10 samleier, fordi han syns det er slitsomt å stå på knærne.....

Vi ender som regel opp i skje vi......for jeg gidder ikke vere på topp hele tiden når han gir så lite!

Vi har et supert sexliv egentlig, men det kunne som dere skjønner også lett vert bedre ;)

(Og ikke kom med den at vi ikke kommuniserer, for det gjør vi ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss har nok med trening ellers i hverdagen og med full jobb...skal vi trene i sengen også?

Det gidder jeg ikke.

Vanlig trening gjør uttelling. Blir du i bedre form generelt, orker du mer i sengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...