Gå til innhold

Uttak i mai, ingen egg på innsett! HVOR bLIR DET AV MENSEN?Anone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde uttak 24.mai, ingen egg var modne.. fikk så mensen igjen 1.juni!

Jeg har alltid hatt 27-28 dager i syklusen , nå er jeg strax ferdig med dag 30..

Hva skjera?? er det noen som har opplevd at syklusen blir litt annerledes etter uttak?med osv :D

Takk for svar jenter,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at syklusene henger seg opp etter forsøk, du har jo tatt masse hormoner.

Vent litt til, så kan du jo ta en test for å være heeelt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at syklusene henger seg opp etter forsøk, du har jo tatt masse hormoner.

Vent litt til, så kan du jo ta en test for å være heeelt sikker.

Tror meg, etter 3 år som prøver så vipper jeg ikke av pinnen for at mensen er litt forsinket :)

Men de sa på ullevål at medisinene går ut av kroppen med en gang man stopper ta de, og at syklusen skulle forholde seg ca det samme :D

Håper jeg ikke må slite med surrete syklus å... DAAAAAAA :kjefte: klikker det!! hehe..

Tusen takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, det er snakk om to dager nå, og det kan jo skje hvem som helst nesten når som helst;)

Ta det med ro, og husk at stress gjør mye med kroppen og dermed kan forsinke deg enda mer om du er uheldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, det er snakk om to dager nå, og det kan jo skje hvem som helst nesten når som helst;)

Ta det med ro, og husk at stress gjør mye med kroppen og dermed kan forsinke deg enda mer om du er uheldig..

I dag er det 3 eller 4, fortsatt ingen tegn!!( iht 27 28 dagers syklus)

Den nesesprayen fucket jo opp alt annet , så hvorfor ikke dette å :P

Stresser ikke, vi har uansett ivf pause frem til august!

Ingen andre som har erfaringer på ent skluskrøll etter ivf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål ja.. Har ikke de beste erfaringer med IVF klinikken der, de har sagt mye rart til oss.

Selv om hormonene er ute av kroppen raskt, så kan de ha gitt virkninger i kroppen som sitter igjen. Hormonkluss er ikke uvanlig etter IVF forsøk, selv et avbrutt et.

Tålmodighet er en dyd, neida vet veldig godt hvordan det er å vente og vente.

Håper den kommer snart så du slipper å tenke på det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullevål ja.. Har ikke de beste erfaringer med IVF klinikken der, de har sagt mye rart til oss.

Selv om hormonene er ute av kroppen raskt, så kan de ha gitt virkninger i kroppen som sitter igjen. Hormonkluss er ikke uvanlig etter IVF forsøk, selv et avbrutt et.

Tålmodighet er en dyd, neida vet veldig godt hvordan det er å vente og vente.

Håper den kommer snart så du slipper å tenke på det mer.

Spesielt sted jah!! Vi vurderte sterkt og ta en runde privat, men vi får vel holde ut de vi har der først :S

Tålmodighet skulle man hatt på tube... bare tatt litt nr man trengte det ;)

Er den ikke kommet til helgen er over, så får man vel ta en test(jeg har test angst, og har kun tatt 2 i løpet av disse 3 årene :)

Så får man forholde seg til det ene eller andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...