Gå til innhold

Når i syklusen bør man slutte på pillen?


Pasi

Anbefalte innlegg

Vi tenker å begynne å prøve i høst en gang.. Før dette skal skje må jeg jo slutte på pillen. Er det noen spesiell tid i syklusen det er bedre å slutte? F.eks rett før eller rett etter menstruasjon? Midt i menstruasjon? Har dette noe å si?

Så lurer jeg på hvilke "bivirkninger" man får av å slutte på pillen? Er det vanlig å gå opp/ned i vekt(ja, skjønner det er individuelt, men greit å høre hva andre har opplevd),få humørsvigninger etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er best å slutte etter endt brett, da kommer pilleblødningen som vanlig og kroppen kan starte sin første umedisinerte syklus.

Bivirkninger er vel ofte mer stabilt humør, men muligens noe værre PMS. Noen har værre menssmerter uten piller. Og så kan du bli gravid ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er best å slutte etter endt brett, da kommer pilleblødningen som vanlig og kroppen kan starte sin første umedisinerte syklus.

Bivirkninger er vel ofte mer stabilt humør, men muligens noe værre PMS. Noen har værre menssmerter uten piller. Og så kan du bli gravid ;)

Lykke til!

Aner ikke når man bør slutte!!

Jeg bare kastet brettet, men har vel hørt at man skal ta ferdig ett brett ;)

Mine bivirkninger var stoooore acne utbrudd(så ille at jeg fikk antibiotika) jeg har aldri hatt acne før!!

Skikkelig mens og e.l smerter.

Gått en del opp i vekt!!

Lykke til med prøving :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...