Gå til innhold

Klager du på postbudet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk noen som blir sint om du ikke gir dem reklame, fordi da kan de gå glipp av tilbud de vil få med seg.

Og det er ikke postbudet sin feil at du ikke henter posten din. Jeg kan ikke beskrive hvor irriterende det er når noen ikke tømmer kassa si. Jeg har ofte (selv om jeg ikke putter reklame oppi) måttet ta med posten inn igjen fordi det ikke er plass til mer. Man betaler for oppbevaring, men det er enkelte som ikke henter posten og bare lar kassa bli så full at budet må ta med posten deres igjen hver dag, og noen bare fjerner kassa for å reise vekk og ikke betale for oppbevaring.

Går an å la vær å putte reklame i en allerede full postkasse.. Det mener jeg.. Ja det er min feil at jeg ikke har tømt postkassa, men da kan jeg vel heller ikke klage hvis jeg ikke har fått all reklamen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å klage nå over all posten jeg får som egentlig er til en annen i oppgangen. På hennes postkasse står det Anne Hansen og på min står det Nina Hansen. Hvorfor får jeg da ca tre ganger i uka posten til Anne?

Skrevet

Har tenkt å klage nå over all posten jeg får som egentlig er til en annen i oppgangen. På hennes postkasse står det Anne Hansen og på min står det Nina Hansen. Hvorfor får jeg da ca tre ganger i uka posten til Anne?

Ahh,skjønner deg godt! Jeg hadde blitt skikkelig irritert! En eller to ganger er greit, men ikke flere ganger i uka. Ubrukelig postmann.. Jobben hans er jo å putte rett post i rett kasse..

Gjest Consensio
Skrevet

Det KAN jo kanskje leses feil om man tar bare en kjapp kikk på konvolutten. Da er det verre med der hvor jeg bodde før...la oss si at jeg heter Mari Olsen...jeg fikk alltid brevene til Joakim Zachariassen (oppdiktet navn altså)... og vi begge hadde skilt på postkassene våres med navnene i store bokstaver...

Skrevet

Det KAN jo kanskje leses feil om man tar bare en kjapp kikk på konvolutten. Da er det verre med der hvor jeg bodde før...la oss si at jeg heter Mari Olsen...jeg fikk alltid brevene til Joakim Zachariassen (oppdiktet navn altså)... og vi begge hadde skilt på postkassene våres med navnene i store bokstaver...

kjapt bør de ikke se på konvoluttene. Dessuten er fornavnene våre mer forskjellige enn de jeg skrev i det eksemplet. Hennes består av tre boksaver og mitt av fem.

Skrevet

Har aldri klaget på postbudet, har alltid vært på jobb når det skal komme så jeg aner ikke om postbudet har kommet for seint. Nå når jeg ikke jobber så vet jeg faktisk ikke når postbudet skal komme :sjenert: Henter posten på kveldingen uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...