Diddles Skrevet 3. august 2011 Forfatter #161 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Frigg! Velkommen hjem fra varmen, håper ferien ble bra til tross for det fæle som skjedde her hjemme... Kjære kom seg omsider hjem, men de fjernet flere avganger, så han var ikke hjemme før sene kvelden her Heldigvis hadde Liten en av de gode kveldene sine og sovnet klokka halv 8, våknet og gråt litt rundt 9 før hun faktisk tok kvelden etterpå Spiste i søvne frem til vi la oss og sov helt til 5 i dagmorges Kjære hadde god tid idag før han gikk på jobb, så vi lå i senga og pratet med den lille solstråla vår hun var overlykkelig over å ligge mellom mamma og pappa, smilte og bablet i vei Det er litt godt at kjære får med seg den beste perioden på dagen også, ikke bare jeg Det er superfint vær idag, litt skyer innimellom men vaaarmt, 21 grader klokka 9 Deilig å endelig kunne ha på florlette sommerklær og sandaler!! Jeg har ordnet med pass til Liten idag, klarte tilslutt å få tatt noen passbilder der du kunne se at det var henne..jammen ikke greit når hun ikke kan holde hodet selv og ingenting av meg skal vise Men det gikk tilslutt, og pass er bestilt og betalt, så nå er det bare å vente på at det skal bli september og vi kan reise Skal bli deilig å komme seg litt vekk, selv om det verken er langt vekk eller lenge vi skal være Resten av dagen skal brukes på å komme litt mer ajour mtp dåpen (lage bordkort, brette servietter..) og å gå en laaang tur i godværet Endret 3. august 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2011 #162 Del Skrevet 3. august 2011 Passbildet var ikke det aller letteste å ta nei. På A sitt bilde kan man faktisk se litt av hånden min. Og hun ligner egentlig ikke noe særlig på seg selv. Men de godtok det da, så da må det være greit. Åh, deilig vær altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. august 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 3. august 2011 var først på japanfoto og prøvde å ta bilde, men da så hun helt lallus ut, så ikke inn i kamera og hadde 14 dobbelthaker all of a sudden Så gikk jeg på fotoerik istedet, litt flinkere de må jeg si Er vel sånn som hun sa hun som tok bildene, når man har gjort det i 30 år så har man lært seg noen knep Nei, nå må jeg bare få liten til å rape (utrolig vanskelig idag selv med minifom innabords...) så skal vi ut og gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. august 2011 #164 Del Skrevet 3. august 2011 Velkommen hjem fra varmen...tror heller vi sier velkommen hjem til varmen I tenerife var det ikke særlig varmt, vi var ueheldig med uka rett ogs lett. Men for kjære sin del var det bra vær, for han fyrer med atomkraftverk Men det var såpass varmt at vi ble brent en dag da. Men jeg kan ikke si at Tenerife er så veldig bra feriested. Har gjort unna sin storhettid. Men vi koste oss for det, selv om siste del av ferien ble "ødelagt" pga det som hadde skjedd her i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. august 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 4. august 2011 Liten har fått seg gyngehest med sal og bissel til den nette sum av 200 kroner Me loves Finn.no Idag startet prosjekt "ta kvelden tilbake"..jeg har tilbragt kvelden på vårt soverom med persiennene nede og lyset av med en illsint liten unge 1 time illskriking fulgt av 1 time amming, drøsing og raping sovnet hun i vogga si klokka 23 Det er i motbakker det går oppover, dette skal vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. august 2011 #166 Del Skrevet 4. august 2011 Det lød kjent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har blitt melkeku Har så mye melk at jeg har spreng hele tida, og liten nekter å ta flaske...hva gjør jeg med melka jeg må pumpe ut da?! Fryser den?! Hvor lenge kan den være frossen liksom?? For jeg kan jo fryse den i isbitposer og bruke den når hun skal få grøt...men det er enda noen mnd til Rart at jeg plutselig skulle få så mye melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. august 2011 #168 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har blitt melkeku Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. august 2011 #169 Del Skrevet 5. august 2011 Du kan bare fryse den ned og bruke til grøt! Anbefaler virkelig Holle sin hirsegrøt blandet med mm til å begynne med altså Lurer på om morsmelken holder seg seks måneder i frysen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 5. august 2011 Hvor får jeg tak i den grøten da? Seks mnd ja, det er jo en stund Men nå klarte hun å tømme begge sider ganske bra før hun var mett nok til å sove, så da trenger jeg ikke å pumpe før jeg legger meg evt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. august 2011 #171 Del Skrevet 5. august 2011 Helsekosten Det er eget blandingsforhold for grøt laget med mm (det er det ikke med andre grøter) Også er det jo mye mildere for magen til liten (den blir litt mer rennende, men det gjorde aldri oss noe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. august 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 6. august 2011 Liten sovnet kl halv ti igår kveld, våknet for mat klokka halv 5 og så klokka halv ti igjen Sånt kan vi like (bortsett fra puppene mine da, som alldeles står på spreng ) Når liten er ferdig å spise her så må jeg hoppe i dusjen, og så er det opp i lokalet og begynne og dekke - imorgen er det dåp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2011 #173 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med dåpsdagen til Liten, og lykke til til mammaen! Slapp av og kos dere! Og husk å ta bilder av dåpsbarnet alene. Det vet jeg noen som glemte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. august 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 7. august 2011 Skal prøve å huske det, med dåpskjolen på Vi skifter på henne etter alle de "obligatoriske" bildene er tatt, så det skal jeg notere meg bak øret..Håper hun er like rolig i kirka idag som hun var igår, akustikken i kirka er rimelig god - og Liten har...eh...sterke lunger Testet ut det i kirka under dåpssamtalen...var nok ingen som hørte hva presten sa akkurat da Takk Mazzi, og god bedring til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. august 2011 #175 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så mye med dåpsdagen til liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. august 2011 #176 Del Skrevet 7. august 2011 GRatulerer med dåpsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. august 2011 #177 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så mye med dåpsdagen til liten! Håper dere har en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. august 2011 Forfatter #178 Del Skrevet 7. august 2011 Fantastisk fin dåp, eksemplarisk dåpsbarn og flotte gaver ....ellers har kvelden vært mildt sagt vond..eldstemann reiser til Trondheim på skole imorgen, så det har vært mye tårer!! Lillesøster har laget verdens fineste kort til broren sin, vi knakk helt sammen hele gjengen når vi leste det Gruer meg til å si hade til han når de reiser klokka 5 imorgen tidlig :trist : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. august 2011 #179 Del Skrevet 8. august 2011 Huff, dere får masse på hverandre nå som han har reist! Han får det sikkert bra da, verre å være dem som er igjen!! Og godt å høre at dåpen gikk som bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. august 2011 #180 Del Skrevet 8. august 2011 Og nå gråter jeg for at han skal flytte Håper det gikk greit å si ha det til ham Tenk så fantastisk det blir for ham å oppleve dette Han kommer til å stortrives - og dere blir vant til det etterhvert Det blir ihvertfall fantastisk å ha ham hjem på ferie innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå