Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Uff, ikke noe moro når man får slike tanker. Veldig greit å sette av en kveld til litt prat når man føler at det blir litt rar stemning i alle fall. Som regel er jo ikke problemene så store som man forestiller seg de kan være etter en hel natt uten søvn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Fikk meg en liten time på puta, og føler meg litt lettere til sinns heldigvis..kombinert med besøk av mamma etterpå der jeg fikk tømt hodet mitt for tullete tanker føler jeg meg nesten som meg selv igjen :sjenert:

Fikk sms av Belle her tidligere om Brio Zento 0-25 kg bilsete på tilbud fra kopbarnvagn.se, og bestilte 2 stk svarte; ett reserve til å ha i bilen til kjære og ett til mamma og pappa sin bil :nigo: Tilsammen, med frakt og alt kom det på 3161 kr :daane: Sånne kupp er nais asså!! Sjekket endel opp ifht tester og sånn, og kom frem til at det er et bra sete så lenge det er bakovervendt (det kan altså brukes begge veier - men det skal IKKE vendes fremover!!) Jeg har hele tiden sagt jeg ikke skal kjøpe kombisete, men altså, til den prisen og som reservesete så får det gå ;)

Håper dere snart finner ut av det! :klemmer:

Vi har det setet i mamma sin bil. Grei til sitt bruk - altså ikke hver dag ;) Husk at det er lov å montere det sånn at det ligger mer på skrå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe moro når man får slike tanker. Veldig greit å sette av en kveld til litt prat når man føler at det blir litt rar stemning i alle fall. Som regel er jo ikke problemene så store som man forestiller seg de kan være etter en hel natt uten søvn ;)

Håper dere snart finner ut av det! :klemmer:

Vi har det setet i mamma sin bil. Grei til sitt bruk - altså ikke hver dag ;) Husk at det er lov å montere det sånn at det ligger mer på skrå! :)

Vi fant utav det, og som du sier MellonCollie så var det ingen stor sak egentlig - bare inni hodet mitt :sjenert:

Hurra for nytt sete! :hoppe:

Jaaa :hoppe: Håper Liten sitter godt i det...litt tungvindt å returnere til Sverige kanskje? :klo:

Idag er Liten frisk som en fisk etter 2 dager med rundt 39 i feber til tross for febernedesettende :overrasket: Tann nr 4 er også igjennom, høyre fortann oppe :nigo: Så nå er det symmetrisk og fint inni munnen med 2 fortenner nede og 2 fortenner oppe :ler: Ulempen med at hun har fått 4 tenner er at hun fant ut at hun kan skjære tenner :haar: Så nå gjør hun det heeeele tiden :daane:

Forresten så har jeg sendt inn bilde til Ammebutikkens fotokonkurranse på FB, så stikk inn og stem på oss - kanskje vi kan vinne gavekort på 2000 kr!! Nå trenger jo ikke jeg mere ammeutstyr, men bestis venter jo twins, det hadde vært en fin gave å gi henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, elsker det bildet av henne. :fnise:

Bare vent, snart finner hun ut at hun kan tygge med tennene også. :jepp: A river i brødskiva som en løve hun, ser helt vill og gal ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ja hun er umåtelig søt der asså :hjerte: Selv om ammestillingene nå for tida er noe i overkant snodige (opp-ned f.eks. :hoho:) så er det fortsatt litt koslig :rodmer: Det er jo så og si ingenting melk igjen da, samme hvor mye hun suger så øker det ikke...så da er det vel snart slutt tenker jeg, helt naturlig og av seg selv :jepp:

:ler: ser for meg løve-A :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sånn det sluttet her også. Det ble mindre og mindre, og ihvertfall den siste måneden var det kun for kosens skyld. Da jeg sluttet helt fikk jeg ikke spreng engang, og det sier vel sitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Svigermor presterte å ringe til Eldstemann og true med å ta livet av seg nå i ettermiddag :hakeslepp: Noen er litt syke i hodet sitt...............jeg er så forbanna :rasende:

Som sagt i signaturen min; Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du si!! Hun er bare ikke helt god, innleggelse next er jeg redd for - igjen! Stakkar Eldstemann, han er helt satt ut - først lesser hun over ham alt som skjedde på lørdag (og smurte grundig på hvor fæl jeg er :sukk:) og så presterer hun å gjøre dette sjakktrekket idag :klaske: De medisinene hennes virker bare ikke altså, hun svinger jo fortere enn vi rekker å tenke :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og dere har ikke hørt en brøkdel av det engang :grine: Hun har sett seg ut meg denne gangen, og går på som en olm okse!! Jeg håndterer ikke dette særlig bra, føler meg elendig og vil bare grave meg langt ned i dyna :sukk: Skal prøve å sortere tankene litt og fortelle mer senere, men nå må jeg prøve å få fokus over på noe annet sånn at Liten får det hun trenger! Jeg skal på kafè med ei venninne i 12 tida, håper det kan hjelpe å ta vekk litt av kaoset oppi hodet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, vet litt av hvordan du har det. Men hos meg har det "heldigvis" vært min egen mor som har gjort og sagt slikt til meg. Synes det er værre når personer begynner å "gå til angrep" på f.eks svigerdatter og barnebarn. De er på en måte...misforstå meg riktig ettersom det er vanskelig å finne de riktige ordene og utrykkene...litt mer uskyldig og utenforstående i dette. :kjefte:

Håper dere kommer dere gjennom dette på en ok måte og at svigermonster får noe hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ogg, piffen er helt utav meg idag :sukk: Hadde en "meltdown" til mamma over telefon tidligere idag, der alt kom ut, det løste ihvertfall opp gigaklumpen i magen..istedet har jeg stresshodepine og vondt i nakke og skuldre :sjenert:

Hun er innlagt nå, på psykiatrisk...hun "tar seg sammen" i sånne settinger, hos lege osv, men på psyk hadde de avslørt henne med èn gang, presset henne på de "rette" tingene og hun innrømte hvor ille det faktisk er! Kjære var med henne både til lege og psyk, for å gi dem rett bilde av hvordan hun er for tiden, for ellers hadde hun bare nektet å fortelle..

Hun har prestert å si at hun har funnet 2 perfekte selvmordssteder, som er så bra at vi aldri vil finne henne :overrasket: Kjære spurte henne hva galt vi hadde gjort som fortjente det; ikke nok med at hun skulle ta livet av seg men så skal vi aldri få vite hva som har skjedd i tillegg??? Hun hadde innrømt til legen på psyk hvordan hun ville gjøre det, de hadde spurt om hun skulle ta tabletter/ overdose..men nei, hun skulle drukne seg :overrasket: Seriøst, det kvinnemennesket hører hjemme bak lukka dører!!

Så nå kan vi slappe av enn så lenge..hun skal få bedre oppfølging, med ukentlige samtaler med psyk.sykepleier og nå får hun jo nye medisiner/ ny dosering! Håper det roer seg litt nå, vi reiser jo til Rhodos om 14 dager, da må vi vite at hun er stabil, for vi har ingen andre som kan ha "ansvaret" for henne mens vi er borte!

Vi er trøtte, slitne og leie - det skal bli godt med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig situasjon... det kan ikke være lett for verken deg eller mannen, å skulle leve med dette i bakgrunnen hele tiden, når man aldri vet når det svinger feil vei igjen.

Har ikke mye mer å si, vil bare gi en stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...