Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1361 Skrevet 5. juni 2012 Det beste er når hun "faker" at hun er sint eller lei seg og skjønner hun er avslørt, da klarer hun ikke å holde seg lenger og smiler litt sånn lurt før hun prøver igjen
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #1362 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg tror det kunne blitt et høyst interessant og stormfullt ekteskap! Jeg tror L fortviles litt av at han ikke klarer å presse fram krokodilletårer, og av at han ikke klarer å være sur lenge om gangen. Når han ligger sånn og uler gjør han det bare i noen sekunder før han ler igjen, for så å ule enda litt mer, og så le igjen. Tror han bare rett og slett synes han sjøl er alt for morsom til at han klarer å være skikkelig sinna. Og jeg er helt enig, da. Han er en skikkelig artig fyr, har aldri ledd så mye av noen før som jeg gjør av ham. Fine ungene våre! Endret 5. juni 2012 av kisskissbangbang
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #1363 Skrevet 5. juni 2012 Det beste er når hun "faker" at hun er sint eller lei seg og skjønner hun er avslørt, da klarer hun ikke å holde seg lenger og smiler litt sånn lurt før hun prøver igjen Haha, ja, L og. Det er så søtt!
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1364 Skrevet 5. juni 2012 Herregud, nå knekker Liten koder fortere enn jeg klarer å henge med I løpet av dager har hun lært seg å krabbe, igår sto hun for første gang helt alene, hun har skjønt poenget med å gi noe til oss for at vi skal hjelpe henne/ leke med henne (type trille ball) og hun skjønner uttrykk som oppi og oppå Igår puttet hun klosser oppi boksen etter jeg hadde vist henne, og idag har hun stablet små firkanta klosser oppå hverandre
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 #1366 Skrevet 5. juni 2012 Så flink hun er! Det går jammen fort i svingene av og til altså.
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 #1367 Skrevet 5. juni 2012 *spammer dagboken din* Jeg fikk forresten gaven til Liten i posten i går og den er helt PERFEKT! Klør i fingrene etter å gi den fra meg. Må bare pakke den inn først.
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1368 Skrevet 5. juni 2012 Ja sant hun er flink?? Ikke bare litt stolt Feberen er et faktum, hun reagerer på vaksinen hver gang I ettermiddag sovnet hun på brystet mitt Det har hun ikke gjort siden hun var 4 mnd tror jeg, så jeg må innrømme at jeg nøyt det litt selv om det betyr at hun ikke er i form...fikk en stikkpille i ettermiddag, og en nå når hun skulle legge seg, da var feberen på vei opp igjen Noen som vet, hvordan er det inatt da? Bør jeg sjekke henne ofte i tilfelle feberen skulle stige? Og Belle, det ser ikke ut for at det blir noe selskap før vi får lønn den 20. Litt skralt med penger i gården til sånne "ekstrating" Men hvis du veldig gjerne vil gi presang er dere hjertelig velkommen på besøk, så skal dere få gele og vaniljesaus
Nótt Skrevet 5. juni 2012 #1369 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal innrømme at jeg fortsatt nyter det litt ekstra når Vesla trenger å sove på mamma'n sin. Det skjer ikke så ofte her lenger, lille Vesla mi begynner jo å bli stor jente på over 2 år. Jeg ville sjekket liten en ekstra gang før du legger deg og om hun da er varm så ville jeg fulgt litt ekstra opp i natt.
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1370 Skrevet 5. juni 2012 Hun kaldsvetter Jeg bekymrer meg ihjel, kommer aldri til å få sove inatt
Diddles Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #1372 Skrevet 6. juni 2012 Superfin faktisk, sjekket henne igjen før vi la oss, og da var hun helt fin..så kjære tvang meg til å sove (det var ikke så vanskelig, jeg er omtrent levende død for tida :roll.) og Liten sov til 6
Diddles Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #1373 Skrevet 7. juni 2012 Liten har fått en fortann 3. tanna er dermed ute Ikke rart hun har hatt feber, ikke sikkert det var pga vaksinen i det hele tatt!!
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2012 #1374 Skrevet 7. juni 2012 Jippi for tann! Snart blir hun like tannete som A.
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2012 #1376 Skrevet 7. juni 2012 Hun er sikkert kjempesøt med en fortann! Bilde kreves!
Diddles Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #1378 Skrevet 7. juni 2012 Hun er sikkert kjempesøt med en fortann! Bilde kreves! Bilde skal du få, men fortanna viser ikke altså Den kom nok gjennom inatt, så du skal være riiimelig nærme for å skimte en hvit spiss Søtt altså
Gjest Neferet Skrevet 7. juni 2012 #1379 Skrevet 7. juni 2012 Bilde skal du få, men fortanna viser ikke altså Den kom nok gjennom inatt, så du skal være riiimelig nærme for å skimte en hvit spiss Søtt altså Hehe, det trenger ikke være umiddelbart altså! Kan godt vente på det søte tanntrollet også! Men hun er jo søt uansett!
Diddles Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #1380 Skrevet 8. juni 2012 På onsdag var jeg på mitt første foreldremøte som forelder - og det var rart Jeg har vært på utallige foreldremøter, men da som en del av personalgruppa..dette var noe helt annet!! Plutselig er det VÅR lille de snakker om; hvordan dagene blir, levering og henting, at vi må gå når vi sier hadet selv om hun griner noe helt forferdelig, soving og måltider - og jeg ville bare hyle!!!! Jeg vet jo hun får det kjempefint Hun har fått plass i en helt super avdelingsfri barnehage, med et flott menneske- og barnesyn, knallfint bygg og uteområde, flinke voksne og et opplegg de fleste barnehager bare kan se langt etter...likevel... Jeg har helt sikkert godt av å komme meg tilbake på jobb også *overbeviser seg selv* Heldigvis skal vi være hjemme i 2 mnd til, og iløpet av den tiden kan mye skje som gjør at jeg kanskje føler at hun (eh...jeg ) er mer klar enn hun er per idag! F.eks har jeg et instendig ønske om at hun skal ha tatt sine første skritt, fordi jeg vil ikke at noen andre enn vi skal være de som opplever det først - altså en rent egoistisk tanke Sånn bortsett fra det vil det i tillegg gjøre hverdagen hennes i bhg sååå mye kjekkere også hvis hun kan gå når hun begynner der! Burde vel egentlig være hovedgrunnen til at jeg ønsker hun skal gå...well...not so much skal jeg ærlig innrømme; først meg selv osv... I tillegg er jeg jo 4 av 7 ukedager hjemme med henne, så jeg bør vel ikke klage for høyt Ellers har jeg gått helt amok på shoppefronten, og sprengt alle intensjoner om å redusere forbruket mitt helt i fillebiter Det er jo så mye Liten trenger og enda mer hun "trenger" (*kremt* lizzm..) og det er s-å-å-å-å vanskelig å la være når pengene er der, og ihvertfall hvis jeg kan kjøpe det på salg/ brukt men nesten ubrukt!! Så på få dager har jeg handlet både sykkelsete og sykkelvogn, Nøstebarn skinntøfler og endel klær men til mitt forsvar har det omtrent og sånn noenlunde + litt til gått opp i opp, fordi jeg fikk solgt bagen til vogna, og sykkelutstyret jeg kjøpte kostet ikke mer enn det jeg fikk for bagen..det andre var på salg til 50 % (unnskyldninger,unnskyldninger......) Jeje, så mye for å prøve å spare Til helga kommer Eldstemann hjem, sommerferie all the way til slutten av august Forhåpentligvis får vi sett litt til ham nå da..vi har ikke akkurat vært viktige når han har vært hjemme, det er litt sårt Av en eller annen grunn har han tilbragt mest tid hos mammaen sin, og bare vært innom noen snarturer her! Siste gangen så han knapt på Liten engang, bare gikk rett forbi henne selv om hun prøvte å ta kontakt på sin måte Da måtte jeg si noe...Han har vel sine grunner, men vi er ikke helt med på hva det kan være! Så dagen idag burde gått med til rydding, rommet hans blir brukt til oppbevaring av ting vi ikke vet hvor vi skal gjøre av *kremt* Foreløpig har jeg ikke kledd meg engang, vasser rundt i pysjbukse og drikker kaffe Best å hive seg rundt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå