^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2012 #1341 Del Skrevet 4. juni 2012 Så godt at dere fikset det. Hadde en sånn periode jeg også, rett rundt da jeg skulle begynne å jobbe. Ville bare bli gravid med én gang, for jeg ville være hjemme lenger. Ikke akkurat god nok grunn til å bli gravid. Er glad vi ventet i noen måneder sånn at jeg fikk riktig perspektiv på det igjen. Så jeg forstår veldig godt hva du tenker akkurat nå, samtidig som jeg ikke vet hvordan det er å være i dine sko slik som det er nå. Og du...vi kan jo ha ''permisjon'' sammen igjen, vi. Du har jo et halvt år igjen av 60% når jeg begynner i permisjon sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1342 Del Skrevet 4. juni 2012 Så deilig å lese dette innlegget kjære Diddles! Det å rydde i hodet kan være befriende både for en selv og omgivelsene, så jeg skjønner godt at du har en litt mer fylt dag! Og ikke minst godt å sortere ut hva som egentlig ligger bak, sånt trenger jeg hjelp til rett som det er. Det hender min kjære får i oppdrag å fortelle meg hva som egentlig er galt med meg, når jeg ikke har peiling selv. Sender deg masse og håper du og Liten får en kjempefin dag!! tilbake!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1343 Del Skrevet 4. juni 2012 Så godt at dere fikset det. Hadde en sånn periode jeg også, rett rundt da jeg skulle begynne å jobbe. Ville bare bli gravid med én gang, for jeg ville være hjemme lenger. Ikke akkurat god nok grunn til å bli gravid. Er glad vi ventet i noen måneder sånn at jeg fikk riktig perspektiv på det igjen. Så jeg forstår veldig godt hva du tenker akkurat nå, samtidig som jeg ikke vet hvordan det er å være i dine sko slik som det er nå. Og du...vi kan jo ha ''permisjon'' sammen igjen, vi. Du har jo et halvt år igjen av 60% når jeg begynner i permisjon sånn ca. Ja jeg er glad for det jeg også, for en stund der ristet det godt i grunnvollen av forholdet vårt Vi som hele tiden har vært enige på dette området, ikke rart kjære ble satt ut Nå synes jeg fortsatt reaksjonen hans var helt bak mål, ihvertfall timingen, men jeg skjønner iallefall hva han mente nå..og fikk sagt unnskyld for de litt i overkant beiske ordene jeg spyttet utav meg i kampens hete Jaaa, vi kan leke masse masse Skal A går redusert i bhg når du har permisjon, eller tenker du å benytte deg av muligheten til å kose deg litt alene med nye bebisen mens hun leker i bhg og heller evt. gi henne kortere dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1344 Del Skrevet 4. juni 2012 Merkelappene til å merke klærne til Liten kom i posten idag, kjenner det er skikkelig rart å sette seg ned for å merke klærne hennes Men de var fine da Navnet hennes og bilde av et stjerneskudd, fordi gruppen hun skal gå i heter Stjerneskudd - lurt? Jeg synes det var genialt tenkt av meg selv Nå må jeg bare finne den perfekte barnehagesekken...har dødslyst på Bergans sin rosa ryggsekk, men finner den ikke i noen butikker Jeg har ikke vært på XXL eneste, så der skal vi idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2012 #1345 Del Skrevet 4. juni 2012 Jaaa, vi kan leke masse masse Skal A går redusert i bhg når du har permisjon, eller tenker du å benytte deg av muligheten til å kose deg litt alene med nye bebisen mens hun leker i bhg og heller evt. gi henne kortere dager? Det blir nok at hun går kortere dager bare. Evt. kan jeg jo se det an dersom jeg har lyst å ha henne mer hjemme etterhvert. Men i starten vil jeg ha muligheten til å konsentrere meg kun om den nye babyen. Synes den ''fortjener'' det. Herregud, det har enda ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Åi, har du link til hvor du kjøpte merkelappene? Jeg og mannen snakket om det nettopp i går skjønner du, for 80% av klærne våre er arvet og inni der står det et helt annet navn enn A sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2012 #1346 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Veldig smart tenkt! Det har tydeligvis blitt mye mer fancy merkelapper nå enn da vi var små! Når er det forresten Liten skal starte i barnehagen? Det er mulig jeg har lest det et sted her før altså, så bær over med meg Endret 4. juni 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2012 #1347 Del Skrevet 4. juni 2012 Og forresten...hvor stor må en barnehagesekk egentlig være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1348 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det blir nok at hun går kortere dager bare. Evt. kan jeg jo se det an dersom jeg har lyst å ha henne mer hjemme etterhvert. Men i starten vil jeg ha muligheten til å konsentrere meg kun om den nye babyen. Synes den ''fortjener'' det. Herregud, det har enda ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Åi, har du link til hvor du kjøpte merkelappene? Jeg og mannen snakket om det nettopp i går skjønner du, for 80% av klærne våre er arvet og inni der står det et helt annet navn enn A sitt. Ja sånn hadde jeg også gjort det A er for liten til å forstå at babyen trenger mammaen sin også, så det blir nok litt styrete å ha begge to hjemme alene dagen lang.. Jeg bestilte fra Nordic Print, der kunne jeg laste opp eget bilde til å ha på merkelappene, istedet for standardmerkene som hjerte, sol osv... Og forresten...hvor stor må en barnehagesekk egentlig være? Vet ikke jeg, har bare tenkt den minste sekken til Bergans jeg, synes de er så kjekke!! Også er de gode å ha på ryggen når hun etterhvert blir så stor at hun skal på tur..det er plass til litt byttetøy, sko og forskjellig i de, så har vi jo hylle med plass til varmere tøy o.l i tillegg! Har bestilt pose med navnet hennes på til skittentøy også (egentlig gymtøypose/ handlenett ) fra Scandinavian Life Veldig smart tenkt! Det har tydeligvis blitt mye mer fancy merkelapper nå enn da vi var små! Når er det forresten Liten skal starte i barnehagen? Det er mulig jeg har lest det et sted her før altså, så bær over med meg I en så stor barnehage tenker jeg det skal noe til at alle de voksne vet akkurat hvilken gruppe Liten går på, så da fant jeg ut at å merke med bilde av gruppenavn var smart Liten begynner i barnehagen 1. august Da skal vi ha tilvenning onsdag, torsdag og fredag, så begynner hun på skikkelig på mandag 6. august og da har jeg min 1. dag tilbake på jobb også!! Skal jobbe mandag, tirsdag, onsdag og ha fri med Liten torsdag-søndag Endret 4. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. juni 2012 #1349 Del Skrevet 4. juni 2012 Så bra dere fant ut av det! Og forresten...hvor stor må en barnehagesekk egentlig være? Vi har en med god plass nå. Det er uansett vi som bærer den ut og inn Etterhvert kommer han til å få Bergans-sekk som passer til seg også har vi fremdeles den litt større til byttetøy etc. Nå går de jo uansett ikke på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2012 #1350 Del Skrevet 4. juni 2012 Bare innom og soler meg i glansen... Neida, bare tuller.. Men godt å kunne være til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. juni 2012 #1351 Del Skrevet 4. juni 2012 Merkelappene til å merke klærne til Liten kom i posten idag, kjenner det er skikkelig rart å sette seg ned for å merke klærne hennes Men de var fine da Navnet hennes og bilde av et stjerneskudd, fordi gruppen hun skal gå i heter Stjerneskudd - lurt? Jeg synes det var genialt tenkt av meg selv Nå må jeg bare finne den perfekte barnehagesekken...har dødslyst på Bergans sin rosa ryggsekk, men finner den ikke i noen butikker Jeg har ikke vært på XXL eneste, så der skal vi idag Vi kjøpte den rosa Bergans-sekken på G-max. Har hatt Bergans-sekken til D siden han startet i bhg, og vært SÅ fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1352 Del Skrevet 4. juni 2012 G-Max?? Det har vi jammen ikke her..har de nettbutikk? Og prisen var...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. juni 2012 #1353 Del Skrevet 4. juni 2012 Her var den 299 kr. Ikke bilde av den rosa, men det er den siste knappen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1354 Del Skrevet 4. juni 2012 Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1355 Del Skrevet 5. juni 2012 EU-kontroll på Liten er gjennomført, og det er bare fryd og gammen Vi har fått tilbake "vår" helsesøster, og det eneste jeg har å si er: Skryt fra ende til annen for den flotte jenta vår, som er både ajour og litt til ifht alderen sin Med tanke på at hun er født en mnd for tidlig også så er jo det kjempebra Hun driver fortsatt og befinner seg i fluevektklassen, med sine 8040 gram fordelt på 71.3 cm Hun har myke valker på de rette stedene, men er ellers en smal liten sak Det var vondt å ta vaksinen da Nå skjønner hun liksom mer av hva som skjer også, første stikket gikk ganske greit, men så når vi skulle bytte side og stikke i det andre låret prøvte hun å vri seg unna stakkar Heldigvis er hun forholdsvis lett å avlede, og så har vi jo puppen da Den trygge havnen Nå sover hun så godt i vogna, helt utslitt av alt som har skjedd!! Hun kjeftet legen huden full fordi hun lyste inni ørene og kikket nedi halsen ("Nænænænænæ ) hull i hodet på helsesøster og endevendte lekekroken fullstendig sammen med ei på 16 mnd mens vi ventet på at vi skulle få lov å gå Så kjedelig har vi det ikke!! Jeg som trodde det var ikveld det var foreldremøte, det er jo imorgen Godt jeg dobbeltsjekka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #1356 Del Skrevet 5. juni 2012 Haha, jeg må alltid le når jeg er innom her, du tegner et så levende bilde av en herlig Liten, hun høres helt skjønn ut! Og lita tøtte du har, ja! Vi skal på ettårskontroll i morra, og jeg har ikke veid ham på ei stund, men tipper han er rundt 12 kg, fordelt på 76 cm. Liten kosepluggis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1357 Del Skrevet 5. juni 2012 Hun er det - helskjønn Tilogmed når hun er , det er bare litt mer slitsomt da Hun sprenger ikke akkurat noen kurver på skjema Liten nei, men hun ser ikke tynn ut heller, bare..hva heter det nå igjen..godt proporsjonert Deilige pluggen din da, 12 kg faktisk!! Hva gir du han, fullgjødsel? De er så skjønne når de er gode og runde, får bare lyst å ta et skikkelig tak i lårene og knipe de litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2012 #1358 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg synes liksom ikke han spiser sinnssyke mengder heller, og han er høyt og lavt hele tiden, så jeg vet ikke helt, jeg. Han ser ikke så voldsomt tjukk ut heller, synes jeg, ser ut som en ganske normal ettåring med et par valker bak knærne, så jeg skjønner ikke helt hvor han gjemmer kiloene heller. L har begynt å gjøre et stort poeng ut av å bli lei seg, og jeg vet ikke om det finnes søtere her i verden enn ham når han gjør det. Dersom han ikke får borti noe/han ikke får smake kaffe/putte fingrene i stikkontakten/slikke dosetet/knuse fat/klatre i bokhylla eeeller liknende (travle tider ) setter han seg på knærne og legger panna i gulvet og uuuuler av sorg. Helt tydelig hundre prosent falskt, ikke en eneste tåre eller ekte gråtelyd, og utrolig søtt! Må virkelig holde på meg for å ikke le høyt og knusekose ham. Jeg aner en karriere som skuespiller eller revyartist, så uttrykksfull og dramatisk som han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2012 #1359 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Fine Liten. Men jeg er enig i at hun ikke ser tynn ut altså. Jeg blir overrasket over hvor lett hun er hver gang jeg skal løfte henne, for hun ser ikke sånn ut. Jeg er så innmari spent på hvor stor A er blitt. Hun er vel mer i klassen til L hun da, ikke Liten. Regner med rundt 11 kg og 76 cm kanskje? Men det er ikke før 19.juni vi har time. Fin, ny ticker forresten! Haha, herlige L! Tror ikke jeg hadde klart å holde meg dersom A begynte sånn. Endret 5. juni 2012 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #1360 Del Skrevet 5. juni 2012 for en skjønnas!! Jeg gifter gladelig Liten bort til ham, de er jo omtrent identiske høres det ut for!! Liten er også en dramaqueen, men hun klarer å presse frem digre krokodilletårer i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå