Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

:bursdag: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN TIL LITEN! :bursdag:

:ler:

Lurte på neste helg jeg altså..tenkte egentlig å ha det på søndag, men kjenner jeg orker ikke to dager etter hverandre :fnise: Rekker den perfekte gaven frem i tide tror du?? :nigo: Liten (sin mamma) gleeeeeder seg :ler:

Neste helg passer fint for oss. :nigo:

Håper jeg får den i løpet av helgen. Måtte sjekke nå, og den ble sendt forrige lørdag så den burde virkelig være her snart. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bursdag: Hipp hurra for Liten! :bursdag:

Og gratulerer til mammaen med ettåring i hus! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg hadde skrevet ble borte.. Drittmobil! :(

Nå gidder jeg ikke skrive mer enn GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS BESTESTE LITEN!! :bursdag:

ps: Var du virkelig oppe halv fem idag? :daane:

:fnise:

Neida, vi var oppe klokka 4 :hoppendeglad: Viktig å få mest mulig utav en så viktig dag :jepp:

(:natti:)

Hvil nr to for bursdagstrollet er allerede igang, jeg ser stjerner men må bare sluke en kopp (til) med kaffe og sette igang med kakebaking! Å stå opp klokka 4 gjør nemlig ikke underverker for humøret til sånne små heller, selv om det er bursdag :klo::roll::daane: Morgengretten eller?? Hun har til nå vært innom :nigo::grine::rasende: og :hoppendeglad: - life is a rollercoaster :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var gjestene gått, huset sånn noenlunde rydda og lillegull i seng *puh* Kjære er på konsert ikveld, og Storesøster sover hos bestisen borti gata, så jeg har huset for meg selv og kjenner jeg trenger det!

..........

Når det er sagt, så har Liten fått mye fint til bursdagen sin; Memini ulldress m/ fleecefor, sandkasseleker, badeleker, dukke, dukkevogn, penger, kjole og sparebøsse :) Absolutt incoming å bli 1 år også :jepp: Hun hadde på seg samme kjole som jeg hadde på meg på min 1 årsdag, og var sååå søt :rodmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Jeg skjønner deg kjempegodt og synes absolutt ikke at du er urimelig :klemmer: Er det noen som er urimelig så er det mannen din, virkelig!

Stooooor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt dårlig samvittighet for å skrive sånne innlegg, men jeg måtte få det ut..sletter det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg var akkurat for sen til å få med meg hva det handla om.. :sukk: Ikke det minste nysgjerrig... :sjenert: Men jeg tipper du ikke er urimelig! :fnise:

Fine gaver Liten fikk da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg var akkurat for sen til å få med meg hva det handla om.. :sukk: Ikke det minste nysgjerrig... :sjenert: Men jeg tipper du ikke er urimelig! :fnise:

Fine gaver Liten fikk da :jepp:

Sendte deg en pm jeg Mazzi ;)

Bursdagsbarnet frydet seg stort over ett bitteliten dingsedyr som kunne dras bakover og slippes, da suste det bortover gulvet og hun krabbet alt hun kunne etter :ler: Det er da man ser at det er de små tingene som betyr noe :rodmer: den kostet ikke mer enn ett par tiere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :rodmer: S fikk en stor ball til 29 kr som tilleggsgave av sin mormor til bursdagen, og den ble umiddelbart (og er fortsatt) en klar favoritt!

Takk for pm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What a night :daane: Heldigvis la jeg meg tidlig, ellers hadde jeg gått på veggene tror jeg :ler: Liten har våknet hver 2. time fra midnatt og utover, før det var morgen for godt klokka 6.30 :natti: Etter å ha lurt i henne grøt (hun er mat-nekter igjen) og lekt litt fikk jeg henne akkurat i søvn *puh* Så nå skal jeg også legge meg litt nedpå, slumre på sofaen :hjerte: Det er nok komboen tenner, utviklingssprang og dramatisk lite melk igjen hos meg som gjør at det blir såpass mye krøll med sovingen hennes og generell dagsform for tida...Jeg raser ned i vekt, minus 3 kg bare denne uka :vekt: noe som såvisst ikke gjør underverker for melkeproduksjonen (som fra før av er laber pga jeg kun ammer morgen og kveld) :sjenert: Men jeg er fornøyd med at kiloene renner av altså, nå er jeg 2 kg under pre-graviditet - keep it up!! Bare 3 kg igjen til matchvekt uten å ha gjort annet enn å legge om kostholdet :tommelopp: Trening er det særdeles lite av for tida :flau:

Nei, sofa og teppe kaller *snork* Over & ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser jeg har gått glipp av saker og ting denne helgen. :sjenert: Jeg ligger nemlig i sengen og er dødsdårlig. Blæ. Håper bare det er noe jeg brygger på, for jeg vil ikke ha det sånn i mangemange uker. Basta! :fnise:

Så godt at dagen til Liten var fin! Så bilder på fb og hun var nydelig i den kjolen. :rodmer:

:tommelsmil: for minuskilo. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Liten må ha smitta S på et vis. I dag begynte nemlig dagen kl fire. Oh joy... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre idag, etter at både bestis, kjære og Mazilla (:pls: du har heltestatus hos både meg og kjære etter dette!!!) har hjelpt meg å rydde litt i kaoset i hodet mitt ;) Har vel kommet frem til at jeg ikke egentlig er babysjuk, har bare fått litt panikk for at jeg skal begynne på jobb igjen, Liten har bikket ett år og både bestis og Belle er gravide og "smitter" meg litt, jeg er rett og slett misunnelig på spark inni magen, nyfødt- og permisjonstiden de har i vente :flau: Jeg har kost meg sånn, og vil ha mer!!! Det er jo helt sant som kjære sier, jeg skal jo ha sammenhengende 4 av 7 dager i uka hjemme sammen med Liten i et helt år, så vi har mye kos i vente selvom jeg begynner på jobb :hjerte: Jeg har nok godt av å begynne på jobb også.........

Jeg er så uendelig glad i Liten, og har et utømmelig lager av kjærlighet..så jeg har tenkt at siden jeg føler det sånn og vi får så fantastiske barn, så bør vi jo lage en til :sjenert: ...men så er det som kjære sier, at all den kjærligheten jeg har inni meg kan jeg øse utover de vi allerede har ;) De blir jo ikke bortskjemte av det!! Og det blir ikke nødvendigvis bedre om vi får en unge til, bare travlere, og enda mindre søvn :filer: Så etter å ha fått pratet skikkelig ut og tekstet med bestis og skrevet pm med Mazilla, forsvant babysyken og med det sov Liten bedre :sovne: og var tilbake som min lille solstrålebaby :rodmer: Noens sinnstilstand har nok virket inn :sukk:

Men det kom mere godt utav dette, siden vi fikk pratet så godt ut traff jeg nok på kjæres dårlige samvittighet ifht husarbeid og hjelp med Liten, for igår var han helten min på begge områder :kline: For første gang tok han uoppfordret med seg Liten på trilletur så jeg fikk vasket gulvene og tatt meg en kopp kaffe i stillhet og rent hus :hoppe: og etterpå ryddet han kjøkken, ooog tutlet med Liten uten å virke distrè/ ikke tilstede :) Stakkar Liten, hun har nok ikke skjønt noenting de siste dagene, når både mamma og pappa har vært tilstede fysisk men fraværende mentalt :sjenert:

Så idag føler jeg meg som meg selv igjen, for første gang på ukesvis :fnise:

Imorgen skal vi på helsestasjonen; 1 årskontroll og vaksine! Gruer meg fælt til vaksinen, både fordi jeg vet Liten synes det gjør vondt når de stikker, og fordi hun antagelig reagerer denne gangen også med feber og utilpasshet...menmen, som kjære sier; da har jeg en unnskyldning for å ha henne i senga vår om natta, og det gjør ikke meg noe :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så deilig å lese dette innlegget kjære Diddles! :kose: Det å rydde i hodet kan være befriende både for en selv og omgivelsene, så jeg skjønner godt at du har en litt mer :sol: fylt dag! Og ikke minst godt å sortere ut hva som egentlig ligger bak, sånt trenger jeg hjelp til rett som det er. Det hender min kjære får i oppdrag å fortelle meg hva som egentlig er galt med meg, når jeg ikke har peiling selv. Sender deg masse :klemmer: og håper du og Liten får en kjempefin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...