^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2012 #1281 Del Skrevet 15. mai 2012 Jaaa!!! Du MÅ prøve potet. Det er så godt! (Kokt potet altså.) Men din versjon hørtes veldig god ut den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1282 Del Skrevet 15. mai 2012 *skeptisk* Men altså, jeg smaker gjerne hvis du inviterer Min hvite pizza er til å dø av om jeg skal si det selv, ihvertfall de gangene alt klaffer Tynn sprø bunn, masse mozarella og sprø parmaskinke Ugh, nå har jeg IKKE lyst på stekt fiskegrateng ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2012 #1283 Del Skrevet 15. mai 2012 Det er vel åpenbart hvorfor natta ble fæl? Hun drømte vel at hun åpna skuffen igjen og igjen, men at det bare var duker oppi hver eneste gang... Det er jo ikke rart jenta ikke klarte å sove godt i natt Så gøy at du fikk vogna! Da er jo Liten klar til barnehagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mai 2012 #1284 Del Skrevet 15. mai 2012 argh! Hvorfor må jeg komme over slike matsnakketing når jeg er så sulten? Legge meg på sofaen og sove for å få bort hodepinen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1285 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Så gøy at du fikk vogna! Da er jo Liten klar til barnehagen da Ja vogna var superbra, jeg har jammen gjort et kupp Vogna er kun brukt til 1 barn, og dama hadde 4 (!!!) vogner i tillegg, så den er ikke akkurat utslitt Men vi skal kose oss hjemme leeenge enda før vi skal i bhg altså argh! Hvorfor må jeg komme over slike matsnakketing når jeg er så sulten? Legge meg på sofaen og sove for å få bort hodepinen istedet Good luck with that Endret 15. mai 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2012 #1286 Del Skrevet 15. mai 2012 Hallo, ikke vær sjokkert over folk som har en del vogner da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1287 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke på greia, èn vogn holder da i massevis - to er luksus..3-4 vogner? Har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mai 2012 #1288 Del Skrevet 15. mai 2012 Good luck with that Sovna ikke på sofaen (enda) og jeg har lagt meg en supergod og sunn salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2012 #1289 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg skjønner meg ikke på greia, èn vogn holder da i massevis - to er luksus..3-4 vogner? Har ikke ord Altså; - en hovedvogn - en til bilstolen (den er satt bort hos oss da, vi er jo ferdig med babytida for en stund) - en til soving i barnehagen (ble brukt som reisevogn før) - en babyvogn på loftet til nestemann Dette er vel et minimum av hva man trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1290 Del Skrevet 15. mai 2012 Altså; - en hovedvogn - en til bilstolen (den er satt bort hos oss da, vi er jo ferdig med babytida for en stund) - en til soving i barnehagen (ble brukt som reisevogn før) - en babyvogn på loftet til nestemann Dette er vel et minimum av hva man trenger? ...eller så kjøper du en vogn som funker både som hovedvogn, til bilstolen, som reisevogn og som babyvogn - og slipper unna med en ekstra til sovevogn i bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. mai 2012 #1291 Del Skrevet 15. mai 2012 ...eller så kjøper du en vogn som funker både som hovedvogn, til bilstolen, som reisevogn og som babyvogn - og slipper unna med en ekstra til sovevogn i bhg Nesj Jeg Simoen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2012 #1292 Del Skrevet 16. mai 2012 Vi har to vogner nå (Bugabooen og en reisetrille), men vi må jo finne på ett eller annet lurt når nestemann kommer. Aller mest har jeg jo lyst på søsken/tvillingvognen til Bugaboo, men for det første koster den 12000 (!) kroner og for det andre har vi så liten lagringsplass. Men jeg tror vi er nødt til å ha en søskenvogn altså. Det var liksom ikke heeelt planen at de skulle bli så tette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #1293 Del Skrevet 16. mai 2012 Det var liksom ikke heeelt planen at de skulle bli så tette. Du må lære deg å høre på meg, jeg sa det til deg; full klaff med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2012 #1294 Del Skrevet 16. mai 2012 Skal huske på det til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #1295 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Travel dag i heimen, som hos alle andre i det ganske land For første gang skal vi faktisk feire 17. mai sammen, Storesøster er hos oss i år!! Så dagen starter med barnetog, så skal hun bort på skolen sammen med mammaen sin før vi får henne tilbake etterpå..været får avgjøre hvor mye vi gjør utav hele 17. mai, det er meldt kraftig regn og vind - isåfall blir det hjemmekos etter barnetoget! Idag har jeg en hel haug med ting å gjøre, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt: Handle Bake ostekake til skolen til Storesøster Rote frem kaffekanna fra loftet (vi har kaffemaskin og bruker - aldri - kaffekanne...) Rydde og støvsuge Vaske og brette klær Hente Storesøster på skolen Kjøre Storesøster på Rytmisk Gymnastikk kl 16 Lage middag Gå tur med vovvis Stryke bunadene til jentene + skjorta til kjære Bestemme antrekk til meg selv (jeg nekter å gå i bunad ) Skjære ned bjørkeris til skolen og her hjemme Pynte ytterdøra med flagg og bjørkeris Har ikke tid til å sitte her, lista er sikkert dobbelt så lang egentlig, men nå kommer jeg ikke på resten Endret 16. mai 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #1296 Del Skrevet 18. mai 2012 Etter 3 netter med omtrent null søvn kjørte jeg min lille skatt inn til mormor og morfar idag tidlig med ett mål i sikte; søvn!!! Vel hjemme og får Storesøster ut dørene på playdate med bestisen i gata går jeg og legger meg og sovner som en stein 30 minutter senere kommer Storesøster ramlende inn døra for å spørre om en bagatell Når jeg omsider sovner igjen ringer telefonen og så, akkurat idet jeg er på vei inn i drømmeland for 3. gang...så banker det på døra Da gav jeg opp! Universet vs Diddles: 1-0! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. mai 2012 #1297 Del Skrevet 19. mai 2012 Uffameg Snakk om uflaks! Kanskje du trenger noen kopper kaffe?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2012 #1298 Del Skrevet 19. mai 2012 Å herregud, det er så typisk. En stor til deg. Det er virkelig ikke gøy å være så utslitt altså. Håper du får litt kvalitetssøvn i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #1299 Del Skrevet 19. mai 2012 Uffameg Snakk om uflaks! Kanskje du trenger noen kopper kaffe?!? Det endte i 7 kopper kaffe og en Diddles som ikke fikk sove når det var kveld Å herregud, det er så typisk. En stor til deg. Det er virkelig ikke gøy å være så utslitt altså. Håper du får litt kvalitetssøvn i helgen. Men vet du, søvnproblemene ordnet seg når jeg valgte å legge soveskinnet tilbake i senga hennes Skulle aldri hørt på legen som ba meg ta det utav i tilfellet det hjalp mot eksemet...nå er skinnet tilbake, og kiddi is sleeping like an angel again Jeg derimot.........er fortsatt trøtt som en dupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2012 #1300 Del Skrevet 19. mai 2012 Innom og oppdaterer meg - og håper dere får en god natt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå