Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Jente fra topp til tå, fra innerst til ytterst :ler: I overkant Opptatt av de mindre viktige tingene her i livet...der har du meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jente fra topp til tå, fra innerst til ytterst :ler: I overkant Opptatt av de mindre viktige tingene her i livet...der har du meg :fnise:

But we wouldn't want you any other way!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

But we wouldn't want you any other way!! :kyss:

:rodmer:

Liten sovnet for første gang i armkroken, tett inntil puppen men med flaske - og jeg synes det er litt vondt, litt vemodig, litt trist :grine: Ammingen nærmer seg slutten, og jeg innser at babytiden er forbi om bare litt :trist: Skal jeg aldri oppleve dette igjen?? Det er nå jeg revurderer den bestemte "vi skal bare ha denne ene!!" :sjenert: Mammafølelser er rare!! Som jeg lengtet etter ammeslutt når det var på sitt mest intense, nå tror jeg at jeg ammer mest for min egen del, for å få de små kosestundene for meg selv med Liten..den varme lille kroppen som kroer seg inntil meg mens hun titter opp på meg med de nydelige øynene sine og smiler :rodmer: Bah, nå er jeg på griner`n :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Liten sovnet for første gang i armkroken, tett inntil puppen men med flaske - og jeg synes det er litt vondt, litt vemodig, litt trist :grine: Ammingen nærmer seg slutten, og jeg innser at babytiden er forbi om bare litt :trist: Skal jeg aldri oppleve dette igjen?? Det er nå jeg revurderer den bestemte "vi skal bare ha denne ene!!" :sjenert: Mammafølelser er rare!! Som jeg lengtet etter ammeslutt når det var på sitt mest intense, nå tror jeg at jeg ammer mest for min egen del, for å få de små kosestundene for meg selv med Liten..den varme lille kroppen som kroer seg inntil meg mens hun titter opp på meg med de nydelige øynene sine og smiler :rodmer: Bah, nå er jeg på griner`n :scorpis:

:hjerte:

Åååå...det er når man beskriver på den måten at man gleder seg veldig til man får en liten en selv. *Gleder meg til det blir min tur *

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så heldig Frigg, som har en sånn fin tid å se fram til; graviditet og baby-tid :hjerte: Har jeg kost meg nok tro? Jeg tror og mener det, beviset er vel at jeg faktisk reagerer som jeg gjør :sjenert:

Ikveld ga jeg flaske når hun skulle legge seg for natta også, for å se om hun syntes det var greit...en liten del av meg håpet hun skulle protestere (:flau:) men det gjorde hun ikke :snurt::fnise: Hun sovnet så fint i senga, mett og god i magen med armen rundt sovebamsen :rodmer: Jeg elsker henne :rodmer:

Gaaaah, nå må jeg gi meg med dette sippegreiene, verre enn babybluesen etter fødselen dette jo :daane:

Middag på G, mannen kokkelerer på kjøkkenet :sikle: Film, sjokolade og kaffe etterpå :hjerte: Kose oss skikkelig, og bare nyyyyte stillheten i huset!! Tid til å være kjærester har vi fått også nå når Liten er så flink og sover hele natta :happy: Det er ett pluss med at hun er blitt større, den tiden - kjærestetiden - har jeg savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestetid er veldig viktig når man har en liten en :jepp: JEg og kjære har snakket masse, masse om dette. Han er så redd at jeg kommer til å glemme ham fullstendig når vi får en liten en. Men tror det hjelper at vi har snakket mye om det og er bevisst på temaet.

Kos deg med mat, film, sjokolade, kaffe og ikke minst kjæresten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den sinteste lille jenta ever :hoho: Hun skal med rette få tilbake sitt opprinnelige kallenavn "Lille Tordensky" :hjerte: Det er ikke bare bare å ha så mye vilje!! De siste par dagene har hun lagt sin elsk på Hardangerbestikket vårt, det lå i en skuff i perfekt tordensky-høyde ;) Nå syntes jeg det var ganske harmløs moro - helt frem til hun oppdaget gaflene og knivene...kjære huket tak i henne med en gaffel i munnen og en kniv i hånda, ålende bortover gulvet i rakettfart :daane::hoho: Da var det no more bestikk-fun, og innholdet i skuffen ble byttet ut med duker jeg aldri bruker :ler: Det var jo greit, helt til bestikkomanen oppdaget byttet vi hadde gjort :haar: Snakk om å bli :kjefte: og :grine: på en gang :overrasket: ..og like ille har det vært hver gang hun forhåpningsfullt åpnet skuffen :fnise: Kan ikke annet enn å le heller, hun er så ufattelig søt når hun er sint :rodmer: Men det er altså en liten sorg, så fortsetter det likt imorgen får jeg legge skjeiene tilbake - de er da trygge å leke med :jepp: Så får vi se...om det er godt nok for kruttønna :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er bare vakkert!! Men ååååhhh så frustrerende for den lille kroppen!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så herlig! :hjerte: Lurer på hvor hun har fått det temperamentet sitt fra. :plystre:

:fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag trenger jeg en positiv-liste, so here it goes:

Lille Tordensky sovnet av seg selv mens vogna sto stille :klappe:

Varm kaffe med vanilje i koppen :hjerte:

Sol på himmelen (enn så lenge...) :sol:

Jeg har kjøpt fin barnehagevogn til en slikk og ingenting :nigo:

:hjerte:

Joda, det hjalp! En heavy natt, skjønner ikke hva som gikk av min lille skatt :klo: Hun har vært helt umulig siden igår kveld, og våknet minst 1 gang i timen :daane: Prøvde alt mulig; ha henne i senga med meg, bysse, synge, gi flaske, you name it :bond: Ingen tenner i sikte heller, og ikke hadde hun feber.....Trøtt.no, men legger jeg meg nå blir jeg enda mer mannevond enn jeg allerede er, så jeg pøser på med kaffe og et høyt tempo, så går det seg vel til :tunge1:

På tapetet idag; ønskelisteskriving, menyplanlegging og handlelisteskriving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel åpenbart hvorfor natta ble fæl? :sjenert: Hun drømte vel at hun åpna skuffen igjen og igjen, men at det bare var duker oppi hver eneste gang... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang et forsøk på å knipe inn på sløseriet mitt, menyplanlegging på G:

Meny uke 20 - frysebokstømming = lite spennende mat :trist:

Mandag:Restefest fra søndag; wok

Tirsdag: Restefest fra frysen; pannestekt fiskegrateng med eggesmør og eple/gulrotsalat

Onsdag: Snitsel m/ pommes frites og blomkål/brokkoligrateng

Torsdag: 17 mai - ut og spise :nigo:

Fredag: Spagetti bolognese m/ masse parmesan og godt brød

Lørdag: Hvit pizza

Søndag: Svinekamsgrateng m/ paprika, ris, salat og hjemmelaga baguetter

Meny uke 21

Mandag: Panerte koteletter m/ hjemmelaga potetmos, sjysaus, stekt sjampinjong og gulrøtter

Tirsdag: Kjøttkaker i brun saus m/ poteter, rørte tyttebær, ertestuing og brokkoli

Onsdag: Italiensk ostesuppe

Torsdag: Creolsk steinbit m/ rømmesaus og ovnsstekte rotgrønnsaker

Fredag: Grillet chilimarinert kylling i pita m/ salat

Lørdag: Biffsnadder m/ pommes frites og salat

Søndag: Spagetti carbonara m/ masse pepper, parmesan og godt grovt brød

Imorgen er det lønn inn på kontoen, 4 dager før vi pleier *iiiik* Jeg burde være :hoppendeglad: siden jeg absolutt trenger pengene, men det er ikke noe særlig når pengene kommer inn såpass "lenge" før egentlig lønningsdag...4 dager ekstra å bruke penger på, heldigvis det flere røde dager (og stengte butikker) inni bildet her :tunge1:

Planen denne mnd er som følger:

Ta ut matpengene og fordele de i konvolutter merket med ukenr!

Ta ut shoppepenger og la kjære gjemme kortet mitt :sjenert:

:fnise: Nytter ikke med noe forsiktig på denne jenta - naziregime både når det gjelder penger og godteri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes restefesten din så kjempegod ut jeg. :fnise: Men så er jo ikke vi akkurat gourmetkokker sånn som du er. Hos oss er vi litt...grønnsaker? Hva er det? :vetikke::sjenert:

Hvordan lager du den hvite pizzaen forresten? Jeg pleier å ha potet, crème fraiche, bacon og ost. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gourmetkokk?? Nåja, jeg har da bare institusjonsfagbrev, så det er vel mere sykehusmat jeg er god på enn gourmet :hoho: ..og så er det strengt tatt 10 år siden jeg var innenfor et annet kjøkken enn mitt eget :tunge1:

Menne, når det er sagt - potet på hvit pizza?? Jeg har bittebittelitt tomatsaus, creme fraiche, parmaskinke og mozarella..også grønn pesto, ristede pinjekjerner og ruccola på toppen når den er ferdig stekt :sikle: Nammis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...