^^Belle^^ Skrevet 17. april 2012 #1161 Del Skrevet 17. april 2012 Skal vi ta min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. april 2012 Forfatter #1162 Del Skrevet 17. april 2012 Det frister mest...men vi ser, hvis Liten er i søvn til 19.30 quickspinner vi..hvis ikke tar vi din variant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2012 Forfatter #1163 Del Skrevet 18. april 2012 Liten våknet klokka 6, sov hele natta gjennom unntatt et lite hulk klokka 3 inatt :happy: Tok henne inn i senga vår, registrerte at hun luktet litt "surt" men tenkte ikke over det mer enn at hun har vel gulpet litt...sto opp halv 8, da var hun sutrete og virket ikke helt våken, så jeg tok henne med i dusjen og vi koste oss lenge med lek under det varme vannet Vel utav dusjen og inn i varme tørre klær var hun tilbake til sutre-sutre og ingenting var greit...tok henne oppi ergoen og idet jeg skulle til å lage grøten hennes begynte hun å gråte, så hostet hun litt og så... overalt På meg, på henne, på gulvet..jeg ble helt satt ut og visste verken opp eller ned eller bak eller frem på noen av oss Fikk komt oss ut på badet, og der spydde hun igjen!! Snakk om kaos i hodet, hva gjør jeg nå, og i hvilken rekkefølge??? Med en hund som tasset rundt på gulvet med spy på, en unge full i spy, meg selv full i spy og kjære i Oslo til imorgen, typisk nok Fikk omsider summet meg litt, la Liten ned på stellematta, stengte hunden inn i buret, vasket gulvet på kjøkken og bad, skiftet klær på meg og badet Liten - igjen Resten av dagen har hun vært en kjempekosen og rolig slappis-Liten, sovet mye men ellers frisk virker det som...har fått i henne en bitteliten porsjon grøt og en like liten porsjon middag + morsmelk og vann, og hun har holdt på det til nå, så da håper jeg det er over!! Planen var å ha kveld med Belle, men det er spørs om hun vil komme når hun får vite om dette.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. april 2012 #1164 Del Skrevet 18. april 2012 Stakkars Liten. Vet ikke jeg? Er det omgangssyken vil jeg ikke komme ihvertfall. Men det er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2012 Forfatter #1165 Del Skrevet 18. april 2012 Det vet jeg ikke Hun kastet jo bare opp èn gang, men ofte er det ikke mer med de små...vi får det liksom litt verre Det er helt opp til deg, jeg skjønner veldig godt hvis du ikke vil ta sjansen altså...i såfall kan vi ta det igjen i neste uke? Da reiser kjære fra torsdag til fredag, så jeg er all in for da også :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2012 Forfatter #1166 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg blir så glad inni hjertet mitt når jeg leser sånt: Just for comfort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. april 2012 Forfatter #1167 Del Skrevet 18. april 2012 *riveravseghåretifrustrasjonsmiley* Syk Liten med kjære bortreist er jammen festlig du.................pust, pust, pust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2012 #1168 Del Skrevet 19. april 2012 Ble det ikke noe bedre etter at jeg hadde dratt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1169 Del Skrevet 19. april 2012 Nei det kan du trygt si det ikke ble - helst verre Hun sovnet til slutt i vår seng, men jeg måtte fysisk holde henne fast for at hun skulle sovne..tror klokka var 2 før hun roet seg, og halv 6 var det på an igjen Skjønner ikke at det er mulig, hun har jo omtrent ikke sovet inatt!! Ingen tenner i sikte heller, så hun har nok hatt noe ubehag i kroppen Idag er jeg så trøtt at jeg ser stjerner, og kjenner jeg er mannevond Kjære kommer ikke hjem før etter at Liten har lagt seg, så ingen hjelp med sutre-klengebabyen min idag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1170 Del Skrevet 19. april 2012 Men ellers er livet herlig Kaffe, God Morgen Norge og bær med vaniljejogurt på til frokost :happy: Det får være måte på syting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2012 #1171 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, huff, stakkar. (både du og Liten ) Takk for en kjempekoselig kveld forresten. :happy: Og nyyyt den gode frokosten. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2012 #1172 Del Skrevet 19. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1173 Del Skrevet 19. april 2012 Mulig hun var sulten igår og inatt Hun kastet jo opp igår morges, og spiste lite etterpå...nå derimot glupte hun i seg 1 1/2 porsjon grøt HUN - EN OG EN HALV PORSJON!!!! etterpå ble hun den happy shiny babyen min igjen Hvis det var sulten hun var......uff, da gremmes jeg!! Ikke rart hun ikke roet seg før hun fikk pupp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. april 2012 #1174 Del Skrevet 19. april 2012 Uff...hørtes ikke noe særlig ut. Er ikke lett med disse små, skjønne som ikke kan å snakke enda. Men godt å høre at du har en blid baby igjen da Å så håper jeg at du får litt mer søvn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. april 2012 #1175 Del Skrevet 19. april 2012 Å, ingenting er så fælt som å være alene med syk baby! Jeg sender all min medfølelse! Og samtidig så bøyer jeg meg i støvet for alenemødre! Håper dagen i dag har vært bedre enn natta og at dere begge har fått sove litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1176 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg bøyer meg også i støvet for alenemødre, ihvertfall de med baby Heldigvis gikk det fort over, hun har vært mer seg selv idag - om enn litt sutrete pga dårlig med søvn inatt :gjeiper: Det ser lovende ut for natta, la seg fint til å sove uten grining klokka halv 8 og har sovet siden uten et knyst :happy: Helg og lønningsdag imorgen Måtte begge deler vare evig Jeg er fattig og sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 #1177 Del Skrevet 20. april 2012 Så bra at hun er bedre. Lønningsdag ja. Det har jeg også sett fram til. Endelig en SKIKKELIG lønn igjen (altså 100% + bilgodtgjørelse og alt det der). Første på omtrent et år. Jeg skal feire ved å shoppe nye sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1178 Del Skrevet 20. april 2012 Aaaaa, fantastiske sko!!! Klarer du seriøst å gå i sånne? Før gikk jeg i høye hæler all the time lizzm, men etter jeg fikk unger i hus begynte jeg med flate sko (for å ha sjans til å følge tempoet til Storesøster ) og nå er jeg heeelt utav trening og får dødsvondt i beina Sliter litt med etterpå-trøtthet etter helvetesnatta, men ellers går det fint i leiren :happy: Liten har utviklet seg til å bli en sånn ristet-flaske-med-rødbrus-happy-shiny-baby på morgenen, det er søtt det altså, men klokka 6????? Seriøst Skjerp deg, sånt holder vi ikke på før 8, tidligst Som om hun hører på meg......... Handlelisteskriving, seriøst shopping og så hente Storesøster og venninne på skolen - så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 #1179 Del Skrevet 20. april 2012 Klarer fint å gå i sånne, ja. ''Sightseeing-skoene'' mine (som jeg altså reiste til Lisboa med, kun dem) ser sånn ca. sånn ut. Hælen er ihvertfall sånn. Men det er klart, etter ca 9 måneder uten høye hæler var det dødsvondt første gangen husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1180 Del Skrevet 20. april 2012 Haha, jeg hadde daua hvis jeg skulle reist på storbyferie med høye hæler og bare det!!! I`m impressed Hektisk idag, rimelig sliten ikveld Liten sovner seeeeeint og våkner aaaltfor tidlig, vi må visst gjøre noen grep ifht når vi legger henne...de siste kveldene har hun vært trøtt halv 6, men så har vi "halt" tiden litt for vi synes det har vært tidlig å legge henne da...vel...det har straffet seg! Resultat; overtrøtt baby som har fest i senga til langt på kveld Ikveld sovnet hun ikke før klokka var nesten 9 og da er det ikke mye igjen av meg....Jeg klaget min arme nød til kjære og sa det som det er; jeg trenger snart litt hjelp her! Jeg har alt ansvar for henne døgnet rundt, mens han kun er med henne noen timer på ettermiddagen fra han kommer hjem 16.30 til hun legger seg et par timer senere...Nå er hun snart 11 mnd gammel, tiden er inne for at han tar del i legging og nattevåk (i helgene vel og merke) f.eks Ja...vi får se hva det blir til Snopet meg sårt tiltrengte klær idag på shoppingrunden min; 2 bukser og 1 genser :happy: Ellers holdt jeg meg strengt til handlelista!! Molo heldressene fra Sam&Sofie kom i posten idag, gleder meg til Liten kan bruke de, sikkert en stund til, da de er gode i størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå