Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reflexdressene er litt mindre i størrelse enn Reima og Vossatassar :jepp: Liten har str 74 i Reflexdressen hun bruker nå, men den er nok ikke passelig til høsten, så vi får kjøpe en tynn dress når det nærmer seg høsten litt mer ;) Skjønner du ikke tør kjøpe vinterdress til A enda, hun vokser jo litt fortere enn Liten :sjenert: Jeg tror ikke hun har tenkt å bli særlig mye større :hoho: Kjære sa det tidligere idag; hun er ei utrolig kort lita flis :rodmer:

Jeg er i shoppingmodus, på Kid hadde de lystette rullegardiner til halv pris, så en rosa sånn ble med hjem..det ble også 2 sett Lego sengetøy fra Barnas Hus - de har kostet skremmende 479 kr :daane: Men nå var de nedsatt til 99 kr :overrasket: Det kjennes helt fantastisk mykt ut, så jeg skal opp og kjøpe flere imorgen :nigo: Kjekke bursdags/ julegaver er det også!

Etter en litt mindre kamp enn igår sovnet omsider Liten..tro om det er et utviklingssprang på plass, hun er nemlig utrolig klengete også sånn ellers :klo: Det er vel egentlig rundt uke 46 de sier, men dette ligner farlig mye på noe sånt :bond:

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Så bra, da har vi gode størrelser :nigo:

Masterchef Australia såklart, alt annet er søppel :ler:

Neste spørsmål: hvor ser du det?

Lego sengesettet er forresten utrolig godt! Vi har et sett her hjemme :) Lillegutt ligger faktisk under dyna as we speak ;) Vi må alltid kooooose litt i senga (med iPhone selvsagt :fnise: ) når vi kommer hjem. Mamma er _utslitt_ og må slappe litt av :ler:

Skrevet

Det går på TLC fra søndag-fredag klokka 20 :nigo:

Lego sengesett er herved vasket og klart til å ta på dyna til Liten :jepp:

Gjest pysepusen
Skrevet

Æsj, vi har jo ikke TLC her :sur: Så jeg må se på nett...

Skrevet (endret)

:danser::danser::hoppendeglad: :hoppendeglad: HURRAAA, EN TANN:hoppendeglad: :hoppendeglad: :danser: :danser:

Endret av Diddles
Skrevet

:danser::danser::hoppendeglad: :hoppendeglad: HURRAAA, EN TANN:hoppendeglad: :hoppendeglad: :danser: :danser:

:fnise:

Pass på puppen nå da :ler:

Skrevet

Det er heldigvis en tann nede. så enn så lenge er puppen beskyttet via tungen til Liten...helt til hun finner ut at hun skal bite :roll:

Skrevet

Grattis med tann! :nigo:

Skrevet

:vinke:

Verden (byen vår :lol: ) er jammen meg liten. Storesøsteren til bestis var visst barndomsvenninnen din. :fnise: Bestis kjente godt igjen navnet ditt da jeg fortalte om deg. :nigo:

Skrevet

Whaat? Nå ble jeg nysgjerrig nå :daane::bond: Fortell!!

Skrevet

Etter en runde i bildene dine på FB tror jeg jammen jeg vet hvem bestisen din er :ler: Jeg og søsteren var som nål og tråd ja, men det skar seg stygt i tenårene :sukk:

Skrevet

Min vakre lille er 10 mnd idag :hjerte: Tenk det da...... :rodmer:

Skrevet

Etter en runde i bildene dine på FB tror jeg jammen jeg vet hvem bestisen din er :ler: Jeg og søsteren var som nål og tråd ja, men det skar seg stygt i tenårene :sukk:

:fnise: Bestisen min er Å. Søsteren hennes heter I. :jepp:

Så trist da. Hva skjedde?

Gratulerer med 10-månedersbaby i hus. :rodmer:

Skrevet

:fnise: Bestisen min er Å. Søsteren hennes heter I. :jepp:

Så trist da. Hva skjedde?

Gratulerer med 10-månedersbaby i hus. :rodmer:

Vi kan ta det neste gang vi møtes ;) Blir litt feil å ta det her føler jeg :sjenert:

Skrevet

:hakeslepp: dette våknet vi til idag: :sno:

:sukk: vi er herved isolert, jeg har sommerdekk på bilen.............smart!

Gjest Neferet
Skrevet

:hakeslepp: dette våknet vi til idag: :sno:

:sukk: vi er herved isolert, jeg har sommerdekk på bilen.............smart!

:ler: Det kommer jo alltid et snøfall i og/eller etter påske... Kos dere inne i dag! :fnise:

Skrevet

Ja men jeg lærer aldri, evig optimist - NÅ kommer våren tenker jeg i mars :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Ja men jeg lærer aldri, evig optimist - NÅ kommer våren tenker jeg i mars :fnise:

Du er ikke den eneste :fnise:

Hilsen hun som har hatt uteselskap i snøstorm (feiret bursdagen min må du vite ;) ) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...