Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Reflexdressene er litt mindre i størrelse enn Reima og Vossatassar :jepp: Liten har str 74 i Reflexdressen hun bruker nå, men den er nok ikke passelig til høsten, så vi får kjøpe en tynn dress når det nærmer seg høsten litt mer ;) Skjønner du ikke tør kjøpe vinterdress til A enda, hun vokser jo litt fortere enn Liten :sjenert: Jeg tror ikke hun har tenkt å bli særlig mye større :hoho: Kjære sa det tidligere idag; hun er ei utrolig kort lita flis :rodmer:

Jeg er i shoppingmodus, på Kid hadde de lystette rullegardiner til halv pris, så en rosa sånn ble med hjem..det ble også 2 sett Lego sengetøy fra Barnas Hus - de har kostet skremmende 479 kr :daane: Men nå var de nedsatt til 99 kr :overrasket: Det kjennes helt fantastisk mykt ut, så jeg skal opp og kjøpe flere imorgen :nigo: Kjekke bursdags/ julegaver er det også!

Etter en litt mindre kamp enn igår sovnet omsider Liten..tro om det er et utviklingssprang på plass, hun er nemlig utrolig klengete også sånn ellers :klo: Det er vel egentlig rundt uke 46 de sier, men dette ligner farlig mye på noe sånt :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Så bra, da har vi gode størrelser :nigo:

Masterchef Australia såklart, alt annet er søppel :ler:

Neste spørsmål: hvor ser du det?

Lego sengesettet er forresten utrolig godt! Vi har et sett her hjemme :) Lillegutt ligger faktisk under dyna as we speak ;) Vi må alltid kooooose litt i senga (med iPhone selvsagt :fnise: ) når vi kommer hjem. Mamma er _utslitt_ og må slappe litt av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på TLC fra søndag-fredag klokka 20 :nigo:

Lego sengesett er herved vasket og klart til å ta på dyna til Liten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danser::hoppendeglad: :hoppendeglad: HURRAAA, EN TANN:hoppendeglad: :hoppendeglad: :danser: :danser:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er heldigvis en tann nede. så enn så lenge er puppen beskyttet via tungen til Liten...helt til hun finner ut at hun skal bite :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Verden (byen vår :lol: ) er jammen meg liten. Storesøsteren til bestis var visst barndomsvenninnen din. :fnise: Bestis kjente godt igjen navnet ditt da jeg fortalte om deg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en runde i bildene dine på FB tror jeg jammen jeg vet hvem bestisen din er :ler: Jeg og søsteren var som nål og tråd ja, men det skar seg stygt i tenårene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en runde i bildene dine på FB tror jeg jammen jeg vet hvem bestisen din er :ler: Jeg og søsteren var som nål og tråd ja, men det skar seg stygt i tenårene :sukk:

:fnise: Bestisen min er Å. Søsteren hennes heter I. :jepp:

Så trist da. Hva skjedde?

Gratulerer med 10-månedersbaby i hus. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Bestisen min er Å. Søsteren hennes heter I. :jepp:

Så trist da. Hva skjedde?

Gratulerer med 10-månedersbaby i hus. :rodmer:

Vi kan ta det neste gang vi møtes ;) Blir litt feil å ta det her føler jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: dette våknet vi til idag: :sno:

:sukk: vi er herved isolert, jeg har sommerdekk på bilen.............smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hakeslepp: dette våknet vi til idag: :sno:

:sukk: vi er herved isolert, jeg har sommerdekk på bilen.............smart!

:ler: Det kommer jo alltid et snøfall i og/eller etter påske... Kos dere inne i dag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Ja men jeg lærer aldri, evig optimist - NÅ kommer våren tenker jeg i mars :fnise:

Du er ikke den eneste :fnise:

Hilsen hun som har hatt uteselskap i snøstorm (feiret bursdagen min må du vite ;) ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...