Gjest Azalea Skrevet 21. mars 2012 #1081 Del Skrevet 21. mars 2012 Fine Liten Kjæres kusine bodde i blokk da hun var liten og gnagde hull på gummistøvlene til naboen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. mars 2012 #1082 Del Skrevet 21. mars 2012 Snibel snabel snubelglad? *nå fikk jeg noen bilder inni hodet mitt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2012 #1083 Del Skrevet 21. mars 2012 Den elefanten er bare ikke barnevennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2012 #1084 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nei, det (u)dyret er forferdelig. Snabelen ser jo rett og slett ut som en penis! Og dette skal barn leke med og spise på Da synes jeg faktisk at Jul i Skomakergata er mye bedre, til tross for at barna sitter på fanget til skomakeren Endret 21. mars 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #1085 Del Skrevet 21. mars 2012 men Liten elsker Fantorangen sin Så da får jeg bare prøve å ikke tenke på snabelen som noe annet enn det den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1086 Del Skrevet 23. mars 2012 For en deilig deilig fredag * Lang hvil sammen med Liten i formiddag * Nyyydelig strålende vårvær ute * Fine timer sammen med søte Belle og herlige A * En lang god tur med lille solstråle i Ergoen * Penger igjen på skatten * Snilleste besteste mannen ryddet og vasket bilen min så den er klar til avlevering imorgen (og jeg kan gå på trening før vi henter nye bilen min ) :hoppe: Liten skatt sover søtt i senga, Storesøster ligger slengt i sofaen under et pledd å ser på tv, mannen er og kjøper kebab, jeg drikker dagens 2. kaffe latte og kjenner at jeg stråler Laif is gudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 23. mars 2012 #1087 Del Skrevet 23. mars 2012 høres ut som en nyyyyydelig dag!! er du fornøyd med Ergoen? vurderer å kjøpe, men hvordan er greia med innlegg og sånn? hvor lenge blir det brukt? Jeg er heeelt grønn, bar aldri storesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #1088 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg er kjempefornøyd med Ergoen Hadde nok ikke klart meg uten den!! Du kan jo få låne den en ukes tid og prøve før du kjøper selv? Jeg kan låne søs sin imens Vi brukte innlegget til hun var 6 mnd faktisk siden hun er litt liten av vekst..følte hun forsvant nedi Ergoen uten den puta å sitte på Bærer henne fortsatt på magen, men hun er vel egentlig stor nok til å bæres på rygg nå...er bare jeg som syns det er klurete å få henne på ryggen alene enda Søs bestilte sin Ergo direkte fra leverandør i HongKong og betalte bare 250 kroner Jeg kjøpte min brukt på Finn dyrere enn hennes helt nye Skal se om jeg finner linken til sida hun bestilte fra, mener det var dhgate.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. mars 2012 #1089 Del Skrevet 24. mars 2012 *Aprin* kan få låne vår Ergo som ikke blir brukt for tiden Vi har spedbarnsinnlegg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #1090 Del Skrevet 25. mars 2012 ...å legge seg halv 12 på en lørdag var kjedelig men fornuftig Idag finnes jeg ikke trøtt!!! Vi hadde en travel travel lørdag, selv om dagen startet klokka f-e-m Tett-i-desa-baby fikk nemlig ikke sove mer, og bestemte at det fikk ikke mamma heller..så etter iherdig og fra Liten gav jeg meg når hun stakk fingeren sin inn i nesen min om og om igjen, og sto opp klokka 6 Det var ikke tvil i min sjel; kaffe og sjokolade til frokost!! Planen var trening klokka 10, men når hun viste tegn til å for alvor ville sove igjen i 8-halv 9 tida bestemte jeg meg for å la trening være trening! "Heldigvis" hadde Belle fått gnagsår kvelden før og avlyste trening hun også Istedet sendte jeg melding til min gode venn PT og avtalte tidligere tur i byheiene enn avtalt. Så halv 11 var jeg og Liten klar for langtur, hun hengende i Ergoen, jeg med vannflaske og solbriller (det siste var litt optimistisk, tåka lå tykk over fjellene...) 2 timer senere var jeg totalt utslitt etter konstant tråkking i særdeles ulendt terreng sammen med et menneske som har uendelig å gå på både når det gjelder og Men en fin fin tur sammen med en god god venn All of a sudden måtte jeg sette inn ett ekstra gir, jeg skulle nemlig hente nye bilen min klokka 13 og fikk det i overkant travelt siden PT er ei skravlebøtte og omtrent umulig å si hadet til...Full fart hjem å skifte (tok av buksa på trappa siden den var full i sørpe, gjett hvem som kjørte forbi akkurat idet jeg dro ned buksa? De to venninnene mine i gata selvsagt, de som aldri lar meg glemme noe som helst og forteller alt sånn videre til alle Utgjort!!) Særdeles fornøyd med nye bilen, sort Kia Picanto med skinninteriør og hvit pianolakk på dashbordet og rattet Men tid til å kjøre den fikk jeg ikke, den ble parkert hjemme og det var det! Da var det mat med Liten (seriøst, jeg ler meg skakk av den jenta når hun skal spise Mye rare påfunn - lite spising!!), tur med vovvis, besøk hos svigermor og så var det leggetid for en stk baby (og en stk mamma...) Vet ikke hvem som sovnet først av meg og Liten........Våknet da etterhvert og fikk med meg nammis kveldsmat; biff med ris, kremet soppstuing og salat *namnam* Storesøster hadde overnattingsbesøk og de rigget seg til inne på Eldstemann sitt rom med film og snop etter maten. Der ble de til de skulle legge seg, altfor seint Men de sover enda, så det går nok greit idag fordet! Vi har bestemt oss for å gjøre om Eldstemann sitt rom til Storesøster sitt, istedet for å lage tvstue av det (og pusse opp hennes) Han er knapt innom når han er hjemme, så det er bare tullete å ha det største og nyopppussa soverommet stående tomt fordi det er hans...han bryr seg ikke, så lenge han har ei seng å legge seg i hvis han bestemmer seg for å sove hjemme Hun kommer til å gå av hengslene av glede Sier ingenting til henne, bare gjør det mens hun er hos mammaen sin neste helg! Gleder meg Nå er min lille trøtt igjen, så vi legger oss rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2012 #1091 Del Skrevet 26. mars 2012 Fine lørdagen. :happy: Håper du fikk en like fin søndag. Det høres forresten såååå lamt ut å avlyse trening pga. gnagsår. Til mitt forsvar var det dødsvondt. Og jeg måtte gå med Uggs i to dager etterpå. Og. Og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 26. mars 2012 #1092 Del Skrevet 26. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. mars 2012 #1093 Del Skrevet 26. mars 2012 Det høres forresten såååå lamt ut å avlyse trening pga. gnagsår. Til mitt forsvar var det dødsvondt. Og jeg måtte gå med Uggs i to dager etterpå. Og. Og. Liten høres forøvrig fantastisk morsom ut - eller så er det bare du som skriver veldig morsomt Krabber hun forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #1094 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Forbannet være den som fant opp at vi skal ha sommertid og vintertid + den JÆVLA hunden til naboen :rasende: :rasende: :rasende: Her er legging av Liten blitt til et aldri så lite helvete, som har endt i at hun har blitt så trøtt stakkar at hun brølgriner seg i søvn hver kveld nå Jeg trøster det jeg er god for, synger og koser, men det hjelper ikke det dugg! Jeg kveler snart naboen hvis han ikke tar inn bikkja si litt tidligere, den sitter utenfor soveromsvinduet til Liten og uler Ikke rart hun ikke får sove!! De vet så forbaska godt om det også.....Faen!! Rævhullshelvete faktisk Når det er sagt så har vi hatt en ellers fin dag, med masse sol og barnehageplass der vi ønsket det mest. Punktum. Nå skal jeg drikke kaffe latte og se 3 episoder Masterchef med beina på bordet tenk Jeg får sikkert aldri sove ikveld når jeg drikker kaffe nå, men den sorgen tar jeg ikke på forskudd Ta den og den og den og ikke minst; denne Sint, jeg?? Edit: ikke nok smileys.......måtte ha noen flere!! Endret 27. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. mars 2012 #1095 Del Skrevet 27. mars 2012 Du er sååå søt når du er sinna Håper den helvettes nabo(bikkja)en tar til vettet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2012 #1096 Del Skrevet 28. mars 2012 Håper du har hatt en fin natt i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #1097 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Det ble en fin natt heldigvis, Liten våknet halv 4, fikk mat og sovnet igjen i egen seng Jeg fikk sove uten baby festet i puppen helt til 7 :happy: I anledning at vi har fått barnehageplass er varm dress og regndress kjøpt inn De hadde 30 % på Reimadresser hos Reflex, og tilbud på Vossatassar-regndresser på Obs Syns de var så fine, og Liten var til å spise opp med de på Litt store enda da.... (299 kr) (769 kr) Håper bare de er store nok..Kjøpte str 80, men begge dressene er gode i størrelsen, så de mente at siden hun er såpass liten av vekst bør det gå bra Størrelse 86 var jo gigantiske, og butikkdama brukte 86 på sin 2 1/2 åring nå i vinter Da bør det jo gå med 80 på Liten til vinteren?? Veldig fornøyd ihvertfall!! Låskassen på døra vår er ødelagt, hadde akkurat besøk av låsesmed...sum? 2500 kroner Snakk om å bli flådd!! Håper kjære kan skifte den selv, da sparer vi 1500 kroner *kryssefingrenesmiley* Endret 28. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. mars 2012 #1098 Del Skrevet 28. mars 2012 Så fine dresser! Lillegutt har brukt 86/92 nå i vinter, men det er Reflex sine dresser. De sier jo det at Reima er større. Og Vossatassar er i hvert fall stort Du... hvilken Masterchef ser du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #1099 Del Skrevet 28. mars 2012 Så bra, da har vi gode størrelser Masterchef Australia såklart, alt annet er søppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2012 #1100 Del Skrevet 28. mars 2012 Så fine dresser! Tror vi er litt synkroniserte, for jeg skal nemlig se på en vårdress i 86 i morgen. Fant en som solgte en på fb, og den er kjempefin. Fra Reflex, lillastripete. Håper den ser grei ut i størrelsen. Den vinterdressen vi har arvet, som hun kan bruke nå, er jo Reflexdress i 80 så satser på det. Jeg tør ikke å kjøpe noe til vinteren enda da. Hvem vet hvor mye A kommer til å vokse til dess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå