Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant denne på FB istad, og synes det var så fint :rodmer: Fine ting må deles!!

Holde fast..

Du ligge godt under nattå sine vinger

Du fant søvnen i stolen med oss

Så eg bære deg i seng nok ein kveld

Du e’ større, men likavel mitt barn

Og eg vil’kje sleppa taket på detta her

Har lyst å læra deg å gå heila livet

Vil bare holda deg så du aldri dette ner

Vil du ha hjelp, så ska eg alltid gi det

Du har så mye du har lyst å gjør

Du teste grenser me ikkje har gjerder på

Så me blir nok strengare enn me bør

Og vil’kje heilt la deg få fly – unnskyld

For eg vil’kje sleppa taket på detta her

Vil du ha hjelp, så ska eg alltid gi det

Du e’ så dyrebar, så god

Du e’ så nysgjerrig på alt som vente

Me sette opp skjold med gode ord

Men skjønne du må få laga dine spor

Det e’ tung å sleppa taket på detta her

Vil du ha hjelp, så ska eg alltid gi det...

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altinn.no --> I hate you :frustrert: Jeg er vel snart den eneste som fortsatt ikke kommer inn på sidene deres..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ikke hjulpet så mye å komme inn nå uansett, siden du bare hadde kommet inn på siden til Kenneth... Kanskje like greit at de stengte hele greia! :ler::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Jeg hadde blitt rimelig forbanna om det var min side alle kom inn på!! Gad, skulle tro de snart hadde klart å få orden på dette her, det er jo like mye kaos hvert år :klaske: Bare å smøre seg med tålmodighet nå da :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så har vi hatt en kjempefin dag idag, om enn litt travelt for "hu mor" a.k.a meg ;) Dagen startet 05.30 med et "hoi" fra senga med det lille barnet i :fnise: som ikke fikk sove igjen fordi hun var tett i desa :natti: Så opp og hopp klokka 7, da hadde jeg iherdig prøvd å puppe henne inn i drømmeland sånn ca en million ganger :roll: Vi pakket vogn, mat, leker og stellesaker i bilen og kjørte inn til mine foreldre, der sto mormor klar med åpne armer og tok imot oss, og jeg kunne gå på trening med verdens beste samvittighet :hoppe: Når mormor er i nærheten er jeg nemlig ikke så viktig lenger :tunge1: Deilig å bare slippe å tenke på at hun er lei seg eller noe mens jeg svetter og prøver å bli tynn :fnise: Etter trening stakk jeg hjem og tok en dusj før jeg fikk unnagjort ukas mathandel uten baby :happy: Så kjørte jeg tilbake inn til mamma og Liten, fikk henne i seng og krøllet meg oppi sofaen og :skravle: og drakk smoothie :sikle: med gode mammaen min! Vi var hjemme rett før kjære kom hjem, rakk akkurat å kaste varene inn i kjøleskapet og smelle sammen noen kjøttboller i tomatsaus før han kom inn døra :ler: Med Liten på konstant jakt etter vovvis (som er livredd henne) mens jeg prøvde å lage middag sier det seg selv at det var rimelig kaos når kjære kom hjem :fnise: Deilig å bare overlate henne til pappaen sin og konsentrere meg om èn ting istedet for 50...hun er fader meg overalt på en gang, jeg blir helt matt :bond: Ett øyeblikk ligger hun og prater med seg selv i speilet på gangen, så er hun plutselig oppi hundeskåla og plasker i drikkevannet hans før hun vips er i yttergangen og slikker under noen sko, og så er hun på jakt etter hunden - som piler avgårde og gjemmer seg (under bordet...for der ser jo ingen han....:klaske:) før hun bare topper hele driten med å rive utav alt som er oppi vedkorga :daane: Hun har det sykt travelt!!! Og prøver å reise seg overalt, jeg får snart infarkt av dette her :ler: Men hun er søt som få når hun holder på som dette, jeg ler mye iløpet av en dag med det lille krapylet :rodmer: Heldige meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Kjenner meg igjen i det der, ja ... :ler:

Bare at L står, prøver å klatre opp i sofaen (og faller og slår seg), løper rundt bordet/tv-benken/sofaen (og snubler og slår seg), reiser seg etter stoler som faller over ham og påfører ham neseblod, løper mens han skyver stolen sin foran seg til han kræsjer i veggen (og slår seg), åpner alt av skuffer og skap (og klemmer fingrene), reiser seg opp etter skap, for så å åpne det, miste balansen og deise i gulvet (og slå seg) (lurer på om det er lenge til han skjønner at han ikke kan åpne et skap han lener seg på ...) i TILLEGG til alt det du skisserer.

Det er traaaveeeelt! Men ganske herlig også! :ler::rodmer:

De som sier det ikke er arbeid å være hjemme med ungen kan i hvert fall ta seg en diger bolle. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så har vi hatt en kjempefin dag idag, om enn litt travelt for "hu mor" a.k.a meg ;) Dagen startet 05.30 med et "hoi" fra senga med det lille barnet i :fnise: som ikke fikk sove igjen fordi hun var tett i desa :natti: Så opp og hopp klokka 7, da hadde jeg iherdig prøvd å puppe henne inn i drømmeland sånn ca en million ganger :roll: Vi pakket vogn, mat, leker og stellesaker i bilen og kjørte inn til mine foreldre, der sto mormor klar med åpne armer og tok imot oss, og jeg kunne gå på trening med verdens beste samvittighet :hoppe: Når mormor er i nærheten er jeg nemlig ikke så viktig lenger :tunge1: Deilig å bare slippe å tenke på at hun er lei seg eller noe mens jeg svetter og prøver å bli tynn :fnise: Etter trening stakk jeg hjem og tok en dusj før jeg fikk unnagjort ukas mathandel uten baby :happy: Så kjørte jeg tilbake inn til mamma og Liten, fikk henne i seng og krøllet meg oppi sofaen og :skravle: og drakk smoothie :sikle: med gode mammaen min! Vi var hjemme rett før kjære kom hjem, rakk akkurat å kaste varene inn i kjøleskapet og smelle sammen noen kjøttboller i tomatsaus før han kom inn døra :ler: Med Liten på konstant jakt etter vovvis (som er livredd henne) mens jeg prøvde å lage middag sier det seg selv at det var rimelig kaos når kjære kom hjem :fnise: Deilig å bare overlate henne til pappaen sin og konsentrere meg om èn ting istedet for 50...hun er fader meg overalt på en gang, jeg blir helt matt :bond: Ett øyeblikk ligger hun og prater med seg selv i speilet på gangen, så er hun plutselig oppi hundeskåla og plasker i drikkevannet hans før hun vips er i yttergangen og slikker under noen sko, og så er hun på jakt etter hunden - som piler avgårde og gjemmer seg (under bordet...for der ser jo ingen han....:klaske:) før hun bare topper hele driten med å rive utav alt som er oppi vedkorga :daane: Hun har det sykt travelt!!! Og prøver å reise seg overalt, jeg får snart infarkt av dette her :ler: Men hun er søt som få når hun holder på som dette, jeg ler mye iløpet av en dag med det lille krapylet :rodmer: Heldige meg!!

:skratte:

Nå fikk jeg meg en hærlig latter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er heldige, da! :hjerte:

Og liten høres ut som en fantastisk deilig liten sjarmis! Ser henne for meg ligge i gangen og slikke under sko. :hoho:

Lurer på hvor i all verden hun fikk den ideen fra? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fantastisk sjarmerende :rodmer: Men hvordan det skal gå med oss når hun faktisk lærer seg å gå (og snakke språk vi forstår :roll:) det lurer jeg på :fnise: Hverdagstrim får jeg iallefall :ler: Slikke under skoene er en stor hit her i huset, hun har ikke lært det av meg - det er iallefall sikkert :hoho: Men mulig hun har arvet skodilla mi, bare at den gjør seg utslag på litt rart vis :vetikke::ler: Når det er sagt så spiser hun dopapir så fort hun får tak i rullen, ooog slikker undersiden av det vegghengte toalettet også :spy: .....gjett hvem som vasker der x antall ganger om dagen :sjenert: Hun finner på mye rart, og ekkelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skodilla på minsta i huset her også! Helt ekstremt, jeg tror hun har en spesiell luktesans kun for sko - for er det et par i samme rom som henne kan du vedde på at skoen er lokalisert og puttet i munn på null komma svisj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten har fått Fantorangen-bamse, og gjett hvilken del av Fantorangen hun har lagt sin elsk på :sjenert: Dette ser bare ikke bra ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:skratte: fikk meg en ordnetlig god latter når jeg lese om Liten :fnise: Skjønner at hun har travle dager ja, mye hun skal rekke den lille der!! hehe, men hun virker virkelig skjønn :jepp:

den der med slikke under skoene var jo litt spesiell, men igrunn ganske søtt det også! rart hvordan sånne små kan få de rareste ting til å bli utrolige søte :fnise:

ha en strålende dag Diddi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...