Gjest Azalea Skrevet 12. mars 2012 #1021 Del Skrevet 12. mars 2012 mye man burde gjøre, men nyt heller tiden mens Lille sover til litt egentid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #1022 Del Skrevet 12. mars 2012 Eldstemann er i syden med farmor, 30 grader og sol Gjett om noen angrer på at hun takket nei til å reise med svigermor på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #1023 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har satt sånne klosser under sengebeina på senga til Liten, for å heve hodeenden så hun slipper å bli så tett i nesa...og hvor sover Liten når jeg er inne og sjekker? Jepp, i fotenden såklart Mye vits i de klossene Når det er sagt; Masterchef Australia som går på TLC er en million ganger bedre enn Masterchef USA som gikk på tv3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2012 #1024 Del Skrevet 12. mars 2012 Når det er sagt; Masterchef Australia som går på TLC er en million ganger bedre enn Masterchef USA som gikk på tv3 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #1025 Del Skrevet 12. mars 2012 Masterchef USA var en vits i forhold til!! Masterchef Australia er utrolig inspirerende og spennende å se på..og det virker som deltakerene får lære utrolig mye av spennende kokker!!! Den andre versjonen, med Gordon Ramsay? --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #1026 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) ikke akkurat optimalt med søvn inatt..i seng litt før 1, oppe med pottetett Liten fra halv 2 til kvart på 4, fikk ikke sove etterpå og kikket på klokka siste gang kl 04.30 - god morgen klokka 7 Kaffe sa jeg!!!! Endret 13. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2012 #1027 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Isjda.... Håper en god kopp hjelper litt, og så kanskje det blir en hvil eller to i løpet av dagen? Edit: smileytull... Endret 13. mars 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. mars 2012 #1028 Del Skrevet 13. mars 2012 hei du håper du får en fin dag og at Liten sover litt så du kan nyte en varm kopp her er det ihvertfall fint vær, håper det er det hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #1029 Del Skrevet 13. mars 2012 Sutrebabyen tok seg en 3 timers hvil ute i vogna idag, så hu mor fikk vasket alle gulvene :happy: Jeg har sagt opp vaskeengelen min, og er fra nå av min egen vaskeengel Det ble veldig mye renere når jeg vasket selv, liggende på kne med mikrofiberkluten Sier seg selv at det er vanskelig å få det helt rent når en bare sveiper moppen over gulvene....Vi har altså forskjellig syn på hva som er å vaske rent! Men nå er gulvende gullende rene, under og bakforbi alt som er - værsågod Liten, utforsk i vei uten å se ut som du har kravlet rundt på gulvet på kjøpesenteret Etter 3 timers hvilen sin var Liten stort sett klistret fast i mammma Litt koselig også, men fikk litt feelingen jeg hadde når hun var et par mnd og jeg hadde null frihet what so ever Priser meg lykkelig over at hun er så stor som hun er akkurat nå Jeg er offisielt ikke babysyk (ennå........) Men jeg fikk da til å lage middag til oss, en god porsjon aprikosmos og 2 sorter middag til Liten (kylling, brokkoli, fullkornspasta, vårløk og urtekremost + skinke, tomat, couscous og squash) til tross for klegg-baby Liten har frysen full av middager, på tide å begynne å spise litt av det mamma lager synes jeg Det smaker utrolig mye bedre enn middagsglass spør du meg...Liten ser stort sett ut som jeg prøver å gi henne rottegift Håper håper på en bedre natt enn natta som var - det skal jo ikke mye til Mulig det hjelper å gå og legge seg en smule tidligere da Vi får nå se om deeeet skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 #1030 Del Skrevet 13. mars 2012 Kjedelig med sutrebaby. A var bedre i dag da, men hun har vært klengebaby siden lørdag. Ikke så lett å få gjort noe da nei, så jeg er imponert over at du klarte å lage middag til henne. Krysser fingrene for bra natt! Her i gården sover A på mystisk vis bedre når hun er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #1031 Del Skrevet 13. mars 2012 Hun sover godt på dagtid i vogna, men natta er det verre med..kan lizzm ikke legge henne ute i vogna heller Eller? Har hevet hodeenden på senga hennes, og kjøpt verdens største flaske med saltvannsspray (Physiomer Baby) men det hadde ikke akkurat magisk effekt inatt...Forresten, er det noen som klarer å spraye/ dryppe nesa til sine små uten at det høres ut som neglene dras ut èn av gangen??? Herregud, godt vi ikke bor i leilighet sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 #1032 Del Skrevet 13. mars 2012 Forresten, er det noen som klarer å spraye/ dryppe nesa til sine små uten at det høres ut som neglene dras ut èn av gangen??? Herregud, godt vi ikke bor i leilighet sier bare jeg Håper noen har noen gode forslag, for vi har samme problem. Bare at vi bor i leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1033 Del Skrevet 14. mars 2012 DårLig med gode forslag gitt Får bare fortsette med torturen da Vi ble 3 stk i senga ganske fort inatt, tar ingen kamper når hun er syk altså! Så vi har da sovet litt bedre inatt, men bare fordi Liten har hatt fri tilgang til puppen Jeg har våknet med jevne mellomrom fordi hun har vært så tett at det har hørts ut som null luft gikk gjennom nesa Nå kravler hun rundt her, sugler som en helt, snotten renner og hun nyser og hoster - stakkar Lita mi Det sier seg selv hva vi skal idag...hjemmekos :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2012 #1034 Del Skrevet 14. mars 2012 Nesedråper er et torturredskap. Og enda verre med nesespray! Jeg har begynt med bakholdsangrep jeg, når jeg skal dryppe henne i nesen. Det funker bedre enn når hun ser den komme. Utrolig kjedelig med tett baby altså. Tror A begynner å bli vant med det nå, for dersom det blir for tett spytter hun ut tutten og puster med munnen. Skikkelig rutinert. Kos dere hjemme i dag. Det skal vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1035 Del Skrevet 14. mars 2012 Bakholdsangrep er utprøvd, da vrælte hun bare enda mer fordi hun ståkk (hallo, dette er dagen for ord som er vanskelige å bøye...Istad var det å nyse som var vanskelig å bøye Hva er ikke-dialekt ordet for det du gjør når du blir skremt? Å stykke, stykker, ståkk??? Det høres IKKE rett ut!!!!) Jeje, digresjon......Liten er også flink å puste med munnen åpen, men da snorker hun som et sagbruk *knegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2012 #1036 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg ville sagt å kvekke - kvekker - kvakk - har ehm.. kvokke? nei.. har.. har blitt helt sykt skremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2012 #1037 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Å skvette, skvetter, skvatt har ... skvottet! God bedring til deg Liten, her er det også snørr, sikkel og klenging i skjønn forening! Endret 14. mars 2012 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. mars 2012 #1038 Del Skrevet 14. mars 2012 mange festlige ord her idag håper Liten er bedre og at basiluskene i nesa stikker avgårde fort fort fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1039 Del Skrevet 14. mars 2012 FANtastisk!! Minner meg litt om en gutt i barnehagen som ikke klarte å si ordet FLY Han prøvde om og om igjen, men det ble bare feil! Tilslutt ble han sint og sa; HELIKOPTER!!!!! Dette igjen er igrunn ikke noe å le av, og jeg beklager virkelig hvis jeg tråkker på noen tær her - men jeg klarer likevel ikke la være å dele denne t-skjorta fra kuletshirts.no med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2012 #1040 Del Skrevet 14. mars 2012 Strålende t-skjorte i sammenhengen her i dag. Jeg ville også sagt å skvette - skvetter - skvatt - ....og så stopper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå