Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldstemann er i syden med farmor, 30 grader og sol :daane: Gjett om noen angrer på at hun takket nei til å reise med svigermor på ferie :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt sånne klosser under sengebeina på senga til Liten, for å heve hodeenden så hun slipper å bli så tett i nesa...og hvor sover Liten når jeg er inne og sjekker? Jepp, i fotenden såklart :hoho: Mye vits i de klossene :fnise:

Når det er sagt; Masterchef Australia som går på TLC er en million ganger bedre enn Masterchef USA som gikk på tv3 :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt; Masterchef Australia som går på TLC er en million ganger bedre enn Masterchef USA som gikk på tv3 :daane:

Helt enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masterchef USA var en vits i forhold til!! Masterchef Australia er utrolig inspirerende og spennende å se på..og det virker som deltakerene får lære utrolig mye av spennende kokker!!! Den andre versjonen, med Gordon Ramsay? --> :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: ikke akkurat optimalt med søvn inatt..i seng litt før 1, oppe med pottetett Liten fra halv 2 til kvart på 4, fikk ikke sove etterpå og kikket på klokka siste gang kl 04.30 - god morgen klokka 7 :daane: Kaffe sa jeg!!!! Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Isjda.... :troest: Håper en god kopp :kaffekopp: hjelper litt, og så kanskje det blir en hvil eller to i løpet av dagen? :hug:

Edit: smileytull...

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

hei du :klemmer:

håper du får en fin dag og at Liten sover litt så du kan nyte en varm kopp :kaffekopp:

her er det ihvertfall fint vær, håper det er det hos deg også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrebabyen tok seg en 3 timers hvil ute i vogna idag, så hu mor fikk vasket alle gulvene :happy: Jeg har sagt opp vaskeengelen min, og er fra nå av min egen vaskeengel ;) Det ble veldig mye renere når jeg vasket selv, liggende på kne med mikrofiberkluten :sjenert: Sier seg selv at det er vanskelig å få det helt rent når en bare sveiper moppen over gulvene....Vi har altså forskjellig syn på hva som er å vaske rent! Men nå er gulvende gullende rene, under og bakforbi alt som er - værsågod Liten, utforsk i vei uten å se ut som du har kravlet rundt på gulvet på kjøpesenteret :sjenert:

Etter 3 timers hvilen sin var Liten stort sett klistret fast i mammma :kgbaby: Litt koselig også, men fikk litt feelingen jeg hadde når hun var et par mnd og jeg hadde null frihet what so ever :bond: Priser meg lykkelig over at hun er så stor som hun er akkurat nå :fnise: Jeg er offisielt ikke babysyk :opplyser: (ennå........:ler:) Men jeg fikk da til å lage middag til oss, en god porsjon aprikosmos og 2 sorter middag til Liten (kylling, brokkoli, fullkornspasta, vårløk og urtekremost + skinke, tomat, couscous og squash) til tross for klegg-baby :tommelopp: Liten har frysen full av middager, på tide å begynne å spise litt av det mamma lager synes jeg :regler: Det smaker utrolig mye bedre enn middagsglass spør du meg...Liten ser stort sett ut som jeg prøver å gi henne rottegift :sukk:

Håper håper på en bedre natt enn natta som var - det skal jo ikke mye til :tunge1: Mulig det hjelper å gå og legge seg en smule tidligere da :filer: Vi får nå se om deeeet skjer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sutrebaby. :kose: A var bedre i dag da, men hun har vært klengebaby siden lørdag. Ikke så lett å få gjort noe da nei, så jeg er imponert over at du klarte å lage middag til henne. :fnise::5:

Krysser fingrene for bra natt! Her i gården sover A på mystisk vis bedre når hun er syk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover godt på dagtid i vogna, men natta er det verre med..kan lizzm ikke legge henne ute i vogna heller :sjenert: Eller? :skratte: Har hevet hodeenden på senga hennes, og kjøpt verdens største flaske med saltvannsspray (Physiomer Baby) men det hadde ikke akkurat magisk effekt inatt...Forresten, er det noen som klarer å spraye/ dryppe nesa til sine små uten at det høres ut som neglene dras ut èn av gangen??? Herregud, godt vi ikke bor i leilighet sier bare jeg :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen som klarer å spraye/ dryppe nesa til sine små uten at det høres ut som neglene dras ut èn av gangen??? Herregud, godt vi ikke bor i leilighet sier bare jeg :hakeslepp:

Håper noen har noen gode forslag, for vi har samme problem. Bare at vi bor i leilighet! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DårLig med gode forslag gitt :snurt: Får bare fortsette med torturen da :sukk:

Vi ble 3 stk i senga ganske fort inatt, tar ingen kamper når hun er syk altså! Så vi har da sovet litt bedre inatt, men bare fordi Liten har hatt fri tilgang til puppen :sjenert: Jeg har våknet med jevne mellomrom fordi hun har vært så tett at det har hørts ut som null luft gikk gjennom nesa :redd:

Nå kravler hun rundt her, sugler som en helt, snotten renner og hun nyser og hoster - stakkar Lita mi :hjerte:

Det sier seg selv hva vi skal idag...hjemmekos :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Nesedråper er et torturredskap. Og enda verre med nesespray! :redd: Jeg har begynt med bakholdsangrep jeg, når jeg skal dryppe henne i nesen. Det funker bedre enn når hun ser den komme. :fnise:

Utrolig kjedelig med tett baby altså. Tror A begynner å bli vant med det nå, for dersom det blir for tett spytter hun ut tutten og puster med munnen. Skikkelig rutinert. :ler:

Kos dere hjemme i dag. Det skal vi også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakholdsangrep er utprøvd, da vrælte hun bare enda mer fordi hun ståkk (hallo, dette er dagen for ord som er vanskelige å bøye...Istad var det å nyse som var vanskelig å bøye :fnise: Hva er ikke-dialekt ordet for det du gjør når du blir skremt? Å stykke, stykker, ståkk??? :klo::hoho: Det høres IKKE rett ut!!!!) Jeje, digresjon......Liten er også flink å puste med munnen åpen, men da snorker hun som et sagbruk *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt å kvekke - kvekker - kvakk - har ehm.. kvokke? nei.. har.. har blitt helt sykt skremt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skvette, skvetter, skvatt har ... skvottet! :opplyser::ler:

God bedring til deg Liten, her er det også snørr, sikkel og klenging i skjønn forening!

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: FANtastisk!! :skratte: Minner meg litt om en gutt i barnehagen som ikke klarte å si ordet FLY :fnise: Han prøvde om og om igjen, men det ble bare feil! Tilslutt ble han sint og sa; HELIKOPTER!!!!! :hoho:

Dette igjen er igrunn ikke noe å le av, og jeg beklager virkelig hvis jeg tråkker på noen tær her - men jeg klarer likevel ikke la være å dele denne t-skjorta fra kuletshirts.no med dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:ler: Strålende t-skjorte i sammenhengen her i dag. Jeg ville også sagt å skvette - skvetter - skvatt - ....og så stopper det... :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...