Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fotoshoot på babysangen? Nå har jeg hørt det og! : fnise: Men for å være helt ærlig tror jeg ingen andre enn du kommer til å bry seg om hvordan du ser ut. Liten overskygger deg nok uansett hva du har på deg! : fnise: : jepp:

Jeg stiller meg gladelig i skyggen av Liten :hjerte: Men kan ikke hjelpe for at jeg bryr meg litt om hvordan jeg ser ut når jeg skal foreviges :tunge1:

: fnise: Kjenner til følelsen!

Og jeg gleder meg VELDIG til å ta en shoppingrunde før jeg begynner å jobbe igjen... klesskapet er triste greier!

Her var det 25 % avslag på hele Vero Moda butikken pga nyåpning, så Belle lokket meg med :sjenert: Flaks for meg at jeg hadde med Mastercardet, fordi jeg fant MASSE fint!! En bukse, to topper og verdens guleste kjole fikk bli med meg hjem, og tilsammen kostet det ikke mer enn 600 kr :tommelopp: Gotta love it!!

: klo: Er det for å promotere babysang for flere eller hva skal egentlig bildene fra denne fotoshooten brukes til? Litt av en kombinasjon! : ler:

Det er for å ha på diplomet deres når sesongen er over ;) Jeg stusset litt over det jeg også når de fortalte om fotograferingen, men når de forklarte hvorfor så --> :idesmil:

Håret mitt som har falt av og som vokser ut igjen er nå grått! : daane: Føler jeg napper gråe hår hver eneste dag for tiden. :sjenert: Så joda, piggsveis er nydelig. : sexy: : fnise: (Men jeg syntes du så kjempefin ut i dag altså, som alltid. : kyss: )

:ler: grått? Nå tuller du?? Jeg har ikke lagt merke til at du har fått grått hår!! Æsj jeg føler meg alldeles ikke fin for tida, prøvte å pynte meg idag, flettet håret og la sjela litt i sminken, syntes ikke det var så ille før jeg gikk :sjenert: Så da, i det grelle lyset på Vero Moda, sammen med modellbetjeningen som jobber der, såg jeg hvor dårlig det står til :sukk: Meeen sånn er det bare - jeg har verken tid eller lyst til å bruke så mye tid på meg selv lenger som før...så solarium og trening kommer i andre rekke, og da blir resultatet deretter :tunge1: Men takk din skjønnas, du er bare herlig fra topp til tå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Azalea!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: Så godt å se deg :hoppe: Håper alt står bra til med deg :hjerte:

Her er alt bare peachy :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Azalea!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: Så godt å se deg :hoppe: Håper alt står bra til med deg :hjerte:

Her er alt bare peachy :happy:

:klemmer::hug::klem: veldig koselig å være på vei tilbake!! :)

Hvordan er livet med en liten en? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet deg altså :Nikke: Livet med Liten er fantastisk på alle måter; fantastisk fint og fantastisk "slitsomt" :fnise: Hun er en skikkelig skatt :rodmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

Har savnet deg altså :Nikke: Livet med Liten er fantastisk på alle måter; fantastisk fint og fantastisk "slitsomt" :fnise: Hun er en skikkelig skatt :rodmer:

ååhh..søta :kose: har savnet deg og dere også! skal prøve å bli flinkere å være innom her og sammen med dere :)

Så moro med Liten :rødme: hva heter Liten egnetlig? :sjenert: har ikke fått med meg det jeg! har liksom ikke facebook lenger... :sjenert:

ha en fin søndag søte du :kose: nå skal jeg gå tur med voffen før vi skal se jentene gå i skiskytter VM - fellesstarten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin helg ved veis ende! Kidsa er i seng og jeg fryder meg over en kopp latte og et par strimler Stratos *kremt* Imorgen er helga over og sjokolade er forbudt :pirat: så best å nyte det mens jeg kan!!

Fredag hadde vi besøk av Belle og A, noe som alltid er like koselig :biggrin: Det var ikke videre fint vær ute, så vi hadde en skikkelig inne-dag! Etter besøket gikk hjem hentet vi Storesøster, og mens hun pakket til overnatting puttet jeg Liten i vogna og gikk tur med vovvis. Etter mye regn og vind den dagen ble det ganske bra faktisk, så det ble en lang god tur. Og Liten sov i nesten 3 timer - OH JOY!!!! Hun blir helt utslitt av å ha besøk, være på babysang osv, så de dagene sånne ting skjer sover hun i evigheter! Resten av dagen fløy avgårde (uten at noe spesielt skjedde) og vips var det kveld og tid for konsert med Waterboys :danser: Storesøster var på bestis-overnatting og Liten i seng, bare barnevakten (mine foreldre) manglet......vi ventet, og ventet...og ventet *kikke-på-klokka-smiley* Konserten skulle starte kl 20, så 19.30 ringte jeg til mamma for å høre om de var langt vekke..Derpå mamma svarte "Neeeei langt vekke? Vi er bare hjemme!" Hjemme?????? Hallo!! Det viste seg at hun hadde koblet at konserten var lørdag kveld, ikke fredag - til tross for at jeg snakket med henne tidligere og sa "snakkes senere da" når jeg la på...Hennes reaksjon: :sjokk::grine: Min reaksjon: :trampe: Snakk om å tenke fort! Jeg tråkka oppi skoene og føyk over gata til naboen i håp om at ihvertfall èn av 6 (!!!!) barn var hjemme..og lykke på jord, der var storesøster på 15 år hjemme og tok utfordringen på strak arm :hoppendeglad: Vi stakk på konsert og hun satt barnevakt til foreldrene mine var på plass. Så kvelden ble redda, og vi fikk med oss en knallkonsert sittende midt på rad 5 - glimrende plasser!! Etterpå gikk vi ned på en pub sammen med to vennepar, og JEG drakk ØL for første gang på 1 1/2 år!! Dette er meg halvveis nedi flaska: :fnise::skravle::fnise: Det holdt med èn *ler*

Vel hjemme var Eldstemann og kjæresten komt hjem, så vi fikk pratet litt med dem også før det var natta! Han reiste til Gran Canaria med farmor tidlig neste morgen (der de har 28 grader og strålende sol - jeg er ikke misunnelig en plass :ironi:)

Lørdag morgen våknet Liten med et gledeshyl klokka 7! Det er det siste nye, et frydefullt hyl idet hun slår øynene opp :bolledeig: Kjære kjørte Eldstemann og farmor på flyplassen mens jeg og Liten tullet rundt på gulvet i stua, og når han kom hjem stakk jeg på trening *lykke* For en start på lørdagen, med monsterinstruktøren fikk kroppen kjørt seg til de grader - jeg er så S-T-Ø-L!!! Etter trening koste vi oss med påsmurte horn og latte mens Liten sov og sov i vogna si :nigo: Resten av lørdagen gikk opp i tull og tøys med Liten, og kvelden besto av The Voice på opptak sammen med Storesøster, ett tonn med snop og armkroken til kjære :strix: Liten er en skatt om natta for tida, etter hun kom over dette siste utviklingsspranget, og jeg skjønte at hun trenger å turne i senga før hun sovner, OG at det er kjempeviktig å sovne uten dyne (?! forstå det den som kan, det er jo ikke koselig i det hele tatt spør du meg...) den kan jo breies over henne når hun er laaaangt inn i Drømmeland :tunge1:

Idag har jeg benyttet hviletida til Liten til husarbeid...Vi har bestemt oss for å si opp vaskedama, rett og slett fordi hun vasker ikke reint nok! Jeg føler jeg må vaske gulvene etter hun har vært her...Og for 600 kroner i mnd kan jeg gjøre mye annet gøy (som f.eks. ta solarium, kjøpe klær, sminke o.l) eller gjøre kjedelige men fornuftige ting som å spare de pengene........Jeg har jo strengt tatt tid til å vaske selv når jeg går hjemme - ihvertfall nå når Liten har blitt større og sover godt på dagtid! Jeg må jo likevel vaske 2-3 ganger i uka nå når Liten kravler rundt og sugler overalt, på sporene ser det ut som en stor snegle har invadert hjemmet vårt :hoho: Så dagens innsats: tørket støv, vasket vinduer på innsiden og vasket av alle rutene (18 dører med 4 glassruter hver) i den gedigne hylla i stua! Tydelig at vaske-jenny ikke har dratt kluten sin over verken de eller vinduene i det hele tatt...

Nå skal jeg sole meg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til vaskefolkene begynner hos oss om en uke :sjenert: Men så er ikke vi hjemme før tidligst 19 på hverdagene heller da, så det frister ikke å begynne å vaske gulv da akkurat. Kanskje greit at vi får vaskefolk på mandager ettersom det er i helgene vi har tid til å rote og grise :ler:

Godt å høre at Liten sover så godt både på dagtid og på natten. Og jeg er helt enig med deg angående dyna...den må være på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: baby, :forkjola: mamma.......Liten våknet klokka 4, da var hun så tett at hun klarte ikke gråte engang stakkar :overrasket: Etter det har det vært så som så med søvn, så hun er rimelig grumpy nå, klatrer og åler seg overalt mens hun sutrer, men skal ikke være på fanget :dry: Ikke vil hun spise heller.......bare pupp! Dette blir en lang dag er jeg redd!

Vi får ta oss en hvil nå, og en dusj etterpå, så håper jeg vi føler oss bedre begge to :Nikke: Har egentlig endel jeg skulle ha gjort idag, men vi får bare se hvor mye vi orker :gjeiper:

:sovne:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Føler veldig med deg. Syk baby er kjempetrist. (og syk mamma er jo ikke bare fryd og gammen det heller :fnise: )

Håper dusjen hjelper på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timers hviling og en dusj senere føles ting litt lettere :) Vi er fortsatt ikke helt oss selv, men Liten har sluttet å sutre og skallebanken min har roet seg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Bra du har fått hvilt og dusjet og føler deg bedre :) Ingenting føles særlig positivt når man ikke sover særlig..!! Håper både du og Liten snart er friske igjen :hug:

:kaffekopp: god bedrings te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde lage middag :sjenert:

Burde støvsuge :sjenert:

Burde brette klær :sjenert:

Burde lage Liten-middager til å fryse ned :sjenert:

Burde, burde, burde......Livet er ikke bare burde-burde :ler: Jeg driter i alt og nyter stillheten mens min lille sover søtt i vogna si :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde gjøre alle de tingene der også. Men jeg burde også ta å henge opp klærne i vaskemaskinen, jeg burde vaske kjøkkenbenken og ta oppvasken og jeg burde re senga i tillegg. :sjenert:

Men jeg gjør som deg, og drier i alt. ;) Det er godt med litt fri iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...