Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #881 Del Skrevet 12. februar 2012 Tusen takk, og i lige så Ja det er kjempestas med den første morsdagen Jeg såg dere skulle ha visning imorgen, så regnet nesten med det ikke ble trening på deg Jeg må se det litt an hvordan det blir med meg også, jeg er fortsatt litt halvveis i form, men jeg satser på formiddagstreningen! Det er vanskelig for meg å trene 18.30, for det er akkurat da Liten skal legges...og jeg ammer jo enda så Hadde det vært en time tidligere skulle jeg heller vært med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #882 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, stemmer det. Litt teit at det er midt i leggetiden. Men de har jo en styrketime klokken 17:20? Skal jeg høre med søster om hun er gira på den heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #883 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja den er gull!! Men fader, jeg er alene med begge jentene til klokka 20 imorgen kveld Kjære skal på spilleøvelse......søren og Men den timen er absolutt et alternativ de dagene vi ikke får til formiddagstimene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #884 Del Skrevet 12. februar 2012 Den er grei. Liker styrke, jeg. Men da får vi ta trening på fredag da. Onsdag er det jo treff! Evt. kan vi jo se om jeg våger meg på en spinningtime en formiddag? Mannen reiser på torsdag så da blir trening i leggetiden uansett uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #885 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Tirsdag f.eks er det jo spinning klokka 10 Men det er en blå time...men du kjører jo ditt eget tempo uansett om timen er grønn eller blå, jeg gjør ihvertfall det Si fra hvis du har lyst, jeg er med jeg!!! Endret 12. februar 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #886 Del Skrevet 12. februar 2012 Æææh, blå? Betyr det at den er hardere enn andre? Kanskje jeg skal prøve meg? Men da blir det ikke gåing altså. Litt realistisk må man jo være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #887 Del Skrevet 12. februar 2012 Blå time er for viderekomne Men altså, jeg har gått på blå timer hele veien, og kjørt i mitt eget tempo!! Hehe, du skal slippe å gå til trening hvis du blir med på spinning Kansje mamma vil passe Liten mens jeg trener..ellers kan jo jeg gå opp selv om du kjører da Jeg har jo ikke sånne vondter som du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #888 Del Skrevet 12. februar 2012 Okei, da sier vi spinning på tirsdag klokken 10. (Hva har jeg gjort? ) Jeg kan godt ta med meg A altså, dersom du vil ha Liten med deg. Evt. kan jeg jo komme å hente dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #889 Del Skrevet 12. februar 2012 Du kommer til å ELSKE det Jeg ser det litt an med Liten, hvis jeg skal på trening imorgen også så kan det være jeg ordner meg med barnevakt på tirsdag Har ikke inntrykk av at hun stortrives på barnepassen lizzm Men det kan vi jo snakkes om imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #890 Del Skrevet 12. februar 2012 Det kan vi vet du. Tror A også synes det er litt slitsomt. Hun gråter jo hver gang (okei, de to eneste gangene hun har vært der :gjeiper: ) og hun er stort sett ganske trygg av seg. Kjedelig. Elske? Vi får nå se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #891 Del Skrevet 12. februar 2012 joda, jeg er sikker, du blir hekta hvis instruktøren og musikken er den rette!! Og så har du meg ved siden av deg Jeg blir nemlig verdens mest gira og happy person idet jeg setter meg på en spinningsykkel - værsågod å prøv å ikke bli revet med av gleden min over å spinne til jeg nesten spyr Uff, jeg får dårlig samvittighet over å levere Liten på barnepassen jeg For å være ærlig har jeg vært glad det ble umulig føre mens du var borte, for da "slapp" jeg å levere henne der i.o.m jeg ikke kunne gå opp........can`t blame her, med ETT menneske til å passe alle de ungene - hun har jo ikke tid til å se dem, de er jo vant med at verden dreier seg rundt dem (som seg hør og bør når en er såpass liten...) Det kan virke som en tynn unnskyldning for å ikke trene, men jeg elsker virkelig trening altså - jeg elsker bare Liten mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. februar 2012 #892 Del Skrevet 13. februar 2012 Dere er så flinke med treninga! Jeg skjønner dere veldig godt ang barnepass, jeg har fortsatt aldri levert noen av ungene på barnepassen jeg Da måtte det i tilfelle vært mens hun skulle sove, for jeg synes også det blir litt mye med ett menneske til å passe på maange unger, i alle fall når N ikke kjenner den personen og det stedet. Veldig hønemor akkurat på det området kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #893 Del Skrevet 13. februar 2012 Så veldig flink vil jeg ikke påstå at jeg er, endte opp med å bli hjemme og kose med Liten idag også Men ønsket om å trene er der, og viljen også egentlig, det er bare det at jeg ikke ville levere henne på barnepassen to dager på rad som stoppet meg idag...mamma kunne nemlig ikke ha henne mens jeg trener imorgen Istedet har vi hvilt sammen i senga og tullet og tøyset en hel masse når hun våknet :happy: Lille tullehøna mi, elsker tull og tøys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #894 Del Skrevet 14. februar 2012 For en dag for å ikke snakke om natta som var....den er ingenting å skrive hjem om for å si det mildt Et tydelig behov for å være veldig nær mamma meldte seg etter sengetid for Liten igår, need I say more? Etter en særdeles oppstykka natt sov vi til 8.30 og fikk det plutselig travelt, vi skulle jo på spinning med Belle klokka 10 Jeg hadde vel bange anelser om hvordan det kom til å gå, siden Liten var tydelig trøtt 10 minutter etter vi sto opp Jeg leverte nå Liten på barnepassen og krysset fingrene, det var stille og rolig der idag med bare 3 andre små utenom Den gang ei, jeg var godt på vei inn i ekstasen det gir meg å spinne når jeg ser de står i døra med en hyyylgrinende Liten på armen 25 minutter fikk jeg da...Det var rett og slett ikke verdt det å prøve å roe henne for å levere henne inn igjen, for hun var helt fra seg stakkar...så den som måtte ta sakene sine med seg og gå hjem det var meg (som i utgangspunktet hadde lokket Belle med meg på spinning, men forlot henne i spinningsalen ) Vel hjemme hoppet vi rett til køys og sov i 2 timer, Liten med dette ansiktsuttrykket --> :happy: klistret inntil puppen Resten av dagen har gått i å løfte henne opp hvert 2. minutt for å kose, ikke vil hun til pappa mer enn en bitteliten stund - med sutring og ikke er Storesøster god nok lekekamerat.....bare mamma, mamma, mamma Enn så lenge lover det godt for natta, hun har - om ikke annet - spist godt idag ihvertfall, og jeg har ikke hørt ett pip fra henne siden jeg la henne nedi senga for 1 time siden...Puh!! Enda godt jeg hadde middagen klar (steikte kjøttkaker igår kveld, om jeg må si det selv - fantastisk gode ) for det hadde jeg ikke hatt nubbesjans til å ordne idag, med den lille kleggen i hus Storesøster har vært nede hos farmor og gjort henne til et nervevrak () med å ikke være stille ett sekund og plukke på noe hele tida, skjønner ikke hva som skjer med henne når hun kommer ned der Hun er ikke sånn hjemme! Kjære var helt oppgitt når de kom hjem, han sa vi hadde klikka selv om hun hadde holdt på sånt her hjemme...og med farmors frynsete nerver sier det seg selv at det er ingen god kombo!! Han skulle ta en prat med henne ikveld, så får vi se..sånn kan hun ikke holde på når hun er på besøk, hun er jo snart 10 år og må kunne klare å la være å plukke på alt hun ser hele tiden..Hadde hun vært 3-4 år så hadde saken vært en annen! Ute blåser det stikker og strå, best å holde seg inne med fyr i peisen og varm te i koppen :happy: Det er tv-kvelden over alle tv-kvelder ikveld, med både Masterchef, Frustrerte Fruer og CSI på menyen Tiiidlig imorgen reiser kjære til Oslo og blir der til torsdag kveld...så etter å ha organisert oss ut av døra sånn at vi rekker å få Storesøster på skolen til 8.30, skal jeg på Me & I party hos Belle, så får vi besøk av bestis på ettermiddagen og på kvelden må jeg rydde huset til vaskeengelen kommer neste dag, så jeg har nok å henge fingrene i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #895 Del Skrevet 17. februar 2012 Fine fine fredagen - yndlingsdagen min til nå i år omtrent tror jeg Den planlagte treningen utgikk fordi jeg hadde dobbeltbooka meg Jeg hadde fullstendig glemt at jeg lovte sjefen å komme innom på barnehagen sin bursdagsfeiring idag, det ble jeg påminnt seint igårkveld Så planen var å gå opp til jobb, noe som vel tar 45 minutter ihvertfall, sånn at Liten fikk hvilt formiddagshvilen sin på veien og var klar for feiring Nå ville det seg sånn at hun sov til klokka 9 Så vi endte opp med å kjøre siden hun jo var rimelig happy shiny baby når vi sto opp Vel fremme i bhg fikk vi (eller jeg da...) fruktspyd, pølser og saft av stolte førskolebarn som styrte pølseboden og Liten gikk fra arm til arm hos de voksne, alle ville holde henne!! 1 time av det så var hun helt kake Tydelig at mange inntrykk gjør en liten trøtt..men jeg klarte å hale det ut såpass at jeg fikk skravlet litt på pauserommet (amming er bare ) og jeg fikk ha "tilbake-til-jobb-til-høsten" samtalen med sjefen, mens Liten spant rundt på gulvet og dro i ledninger og slikket på Kiwi-poser Jeg fikk tilslag på alt jeg ønsker meg til høsten, både stillingsstørrelse (60 %) og fast arbeidstid fra 7.30 - 15.00 istedet for vakter Hurraaaa Og når jeg skulle gå var det ei som sa til meg; "vi pratet om deg etter planleggingsdagen som var, vi gleder oss sånn til du kommer tilbake!! Vi trenger en sånn D-vitamin-innsprøyting som du er" Jeg ble helt satt ut, tårene trillet og jeg klarte ikke stoppe å glise Det er noe av det fineste noen har sagt til meg!!! Så absolutt en god start på helga, og dette besøket var vel verdt å droppe spinning for :happy: Nå sover Liten i vogna, totalt utslitt etter alle inntrykkene! Håper hun tar seg en god hvil nå da.........2 timer hadde ikke vært meg imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2012 #896 Del Skrevet 17. februar 2012 Yeeeeey!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. februar 2012 #897 Del Skrevet 18. februar 2012 Det hørtes ut som en fin-fin fredag! Var en stk. fornøyd gutt her i går som hadde fått pølse i barnehagen Har dere forresten lyst å leke med oss en dag neste uke? Enten her eller hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #898 Del Skrevet 18. februar 2012 Det var absolutt en fin fredag :happy: Satser på en like fin lørdag jeg altså, skyter høyt Litt flere oppvåkninger inatt; halv 12 og halv 4, så var det inn i senga vår kl 7 og så sov vi til halv 9 - så strengt tatt bare en natt-oppvåkning etter vi la oss Planlegger å gi Liten brødskive til frokost, hun har sånn over natta nemlig begynt å akseptere klumper Fikk helt paddesjokk når vi var på babysang og hun spiste skive, og igår spiste hun grovmost middag Ser hun bruker tunga aktivt nå, og "tygger", så da er enda en kode knekt Pys: Jeg kikket etter din lille, men han var nok inne på avdelingen og spiste da, så jeg ville ikke forstyrre de...Men vi leker gjerne i neste uke, og kommer gjerne til dere så vi får byttet stue litt Eneste dagen vi ikke kan er torsdag! Nå er det snart trening, spinning med Belle Liten blir hjemme med kjære, jeg har ikke hjerte til å levere henne på barnepassen Så viktig er det ikke å trene på formiddagen at det skal gå utover hennes ve og vel...hun skal slippe det der nå, så prøver vi igjen når hun blir litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2012 #899 Del Skrevet 18. februar 2012 Poseslikking og ledningsgnaging er skikkelig poppis her også. Så fin kommentar du fikk da, og jeg må si meg helt enig. Kan du i det hele tatt være i dårlig humør? (okei, jeg vet jo at du kan det siden jeg leser her inne. Men in person er du alltid så blid og glad ) Gleder meg til trening snart! Forresten: flinke Liten! Det er så gøy når man kan gi dem noe annet enn heeelt finmost mat. Favorittstunden min med A (en av dem ihvertfall) er når hun spiser frokosten sin og mmm-er og smatter og er bare helt solstråle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #900 Del Skrevet 18. februar 2012 Mamma er på sykehus, med hjertet - igjen Når jeg kom ut i bilen etter trening hadde pappa ringt meg 4 ganger, da hadde de vært og hentet henne i ambulanse og driver og tar prøver av henne Det var visst ikke hjerteinfarkt enda...Jeg er så ufattelig redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå