Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Tell me about it :sukk: Idag må jeg sperre selve telefonen (IMEI nummer) og anmelde saken til lokalt politi...det er visst et problem med tyveri her i Marbella! Fint at vi visste om det :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhnei, så vanvittig kjipt!! Fy søren, og så sånne ting da, som bare er det kjedeligste i verden å bruke tid på. Sånn bortsett fra det koste jeg meg masse med ferieoppdateringen, det høres jo ut som dere har det helt supert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte litt da jeg ikke skjønte hvorfor folk skulle leie en likbil i en time

Hurra for oppdatering! Høres ut som dere koser dere masse (minus besøk i dyreplageriet), fortsett med det! Kulda og treningssenteret er her når dere kommer hjem igjen også, i dag var det fem grader da jeg sto opp!!

Jeg lærte forresten også å svømme under vann først, lurer på hvorfor det er lettere...??

:

Hahaha (eller halshogging som autocorrect'en ville ha det til :overrasket:) nå måtte jeg sjekke om jeg hadde begått en grov orddelingsfeil her!! Skjønner du klødde deg litt i hodet om du leste likbil :ler: Hvem leiger det for å råne rundt i 1 time i havna liksom?! :fnise:

Vi koser oss _veldig_ her i varmen, og enda litt mer når jeg hører hvor kaldt og ekkelt det er der hjemme...hyl, vi må hjem til det der om en uke!! Vil ikke!! Eneste positive med det må være at jeg kommer inn i treningsrutinen min igjen..for dette livet her er ikke forenlig med å holde vekta *gjemmerseg* Ikveld har jeg - til mitt forsvar - gjort noen yoga og stretchingøvelser pluss noen minutter planke og sideplanke i det minste..men først spiste jeg en halv kalv omtrent :hoho: Gikk rundt her med en skikkelig middagsbaby i magen!! Haha, wake-up call og realitychech; på tide å bevege seg litt :regler: Livsnyteren....

Kjære sier også at det er enklere å lære å svømme under vann, hvorfor vet ikke jeg heller..men at det er dødskult at 4-åringen vår svømmer sånn på skikkelig er det ikke tvil om!! Det synes alle andre her også..her en ettermiddag var det et par som lå i bassengkanten og så på når jeg kastet ut dykkeleker til jentene, og de bare --> omg er det mulig?! Hun dykker og svømmer akkurat som en fisk!! Og igår begynte hun å prøve seg på crawl og ryggsvømming i tillegg!! *stoltmamma*

Åååå, oppdatering.

Deilig altså. Jeg måtte sjekke hvor labg unna oss dere var, for mannen mente nemlig det bare var en times tid. Veeel, 4,5 timer er litt i lengste laget for en skravledate.

Lokal toppblogger...hmmm, jeg tror kanskje jeg vet hvem det er. Huff, sånne ting er grusomt. Vi var i en liten dyrehage her hjemme i Norge i fjor (ikke den lokale), og jeg gikk ut med samme sure smaken i munnen. Stakkars dyr. Her er det sirkus som er tingen, og ungene har jo sååå lyst, for vi kjører forbi elefantene omtrent hver dag. Men jeg orker det bare ikke. Vil ikke støtte sånt.

Hehe, litt oppdatering må til!! Det er veldig deilig her!!

Så synd det er såpass langt mellom oss, hadde det vært en time kunne vi jo møts på en strand sånn på halvveien..tror det hadde vært gøy for både små og store ;)

Du vet nok garantert hvilken blogger jeg snakker om ja..litt sånn tilfeldig at jeg kom over hennes blogg, det var ei venninne som sendte meg mld om at hun her bloggerne var her vi er nå og hadde masse tips om ting å gjøre/ steder å se..hva jeg synes om den anbefalingen av dyreparken fikk dere jo med dere :dry: Men sirkus er jo enda verre!!! Herregud det er grusomt det!!! Nei, det får Liten aldri oppleve..jeg holder en knapp på sirkus der en får se mennesker opptre - de gjør det ihvertfall av egen fri vilje!

Åneeei, så kjipt! Drittfolk som gjør sånt!

Blargh, ja det var en kjip opplevelse!! Jeg var ganske lei meg den kvelden, og dagen etter..sitter fortsatt litt i, men nå er jeg mer takknemlig for at han ikke ble _ranet_ eller at vi hadde innbrudd i leiligheten :haar: ..sånn som noen av de andre som var på politistasjonen fortalte om!!

Bæsj. Akkurat det man har så lyst til å bruke tiden på på ferie.

*grumle* det røyk en halv dag på politistasjonen! Men Liten syntes det var spennende da, med alle politimennene..jeg også, for et par av de var i kategorien yumyumgimmesome :sjarmor::fnise:

Drittfolk!

Åhnei, så vanvittig kjipt!! Fy søren, og så sånne ting da, som bare er det kjedeligste i verden å bruke tid på. Sånn bortsett fra det koste jeg meg masse med ferieoppdateringen, det høres jo ut som dere har det helt supert!

Ja det sier Liten også, dumme tyv som tok tingene våre..!! Den store sorgen for henne var jo at alt hun hadde handlet seg den kvelden pluss bursdagskjolen hennes og tegningene hun hadde tegnet til bestisen sin mens vi har vært her nede også var oppi veska og dermed forsvant :sukk: Menmen..vi har prøvd å forklare så godt vi kan at det nok er noen som trenger penger som har gjort dette, som trodde de skulle finne noe av verdi i veska mi! Jeg er enig med henne i at de godt kunne lagt veska fra seg med alt det andre oppi når de hadde tatt det de ville, men sånn funker det jo dessverre ikke...den dyre, fine skinnveska mi fra Italia ligger nok i en søppeldunk et eller annet sted, med de evigskjønne apekatt-tegningene til Liten oppi :sukk: Som jeg sa istad; vi får bare være glad alle er like hele :hjerte: Mennesker er uerstattelige, ting kan vi alltids skaffe på nytt!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hahaha (eller halshogging som autocorrect'en ville ha det til :overrasket:) nå måtte jeg sjekke om jeg hadde begått en grov orddelingsfeil her!! Skjønner du klødde deg litt i hodet om du leste likbil :ler: Hvem leiger det for å råne rundt i 1 time i havna liksom?! :fnise:

Vi koser oss _veldig_ her i varmen, og enda litt mer når jeg hører hvor kaldt og ekkelt det er der hjemme...hyl, vi må hjem til det der om en uke!! Vil ikke!! Eneste positive med det må være at jeg kommer inn i treningsrutinen min igjen..for dette livet her er ikke forenlig med å holde vekta *gjemmerseg* Ikveld har jeg - til mitt forsvar - gjort noen yoga og stretchingøvelser pluss noen minutter planke og sideplanke i det minste..men først spiste jeg en halv kalv omtrent :hoho: Gikk rundt her med en skikkelig middagsbaby i magen!! Haha, wake-up call og realitychech; på tide å bevege seg litt :regler: Livsnyteren....

Kjære sier også at det er enklere å lære å svømme under vann, hvorfor vet ikke jeg heller..men at det er dødskult at 4-åringen vår svømmer sånn på skikkelig er det ikke tvil om!! Det synes alle andre her også..her en ettermiddag var det et par som lå i bassengkanten og så på når jeg kastet ut dykkeleker til jentene, og de bare --> omg er det mulig?! Hun dykker og svømmer akkurat som en fisk!! Og igår begynte hun å prøve seg på crawl og ryggsvømming i tillegg!! *stoltmamma*

Halshogging og råning i likbil, kanskje vi skal skape en ny feriegimmick du og jeg...? :skratte: Og nei, det var nok heller mine øyne/min hjerne det var noe galt med, og ikke din orddeling :fnise:

Utrolig kjedelig å bli frastjålet veska med tilhørende innhold, frekke folk altså. Godt å høre at politistasjonen var spennende både for Liten og mammaen hennes da i det minste :fnise: Og at dere koser dere. Som sagt, treningssenteret går ingen steder, så det vil nok være klart når du kommer tilbake også. Og så kan vi jo være flinke sammen, helt til jeg reiser til USA... :sjenert: Jeg har jo begynt post-kunstige-hormoner-skjerpings nå, men spørs vel om det blir litt opprydding å gjøre etter turen også.... :rolleyes: (men da skal jeg jo forresten på hormoner igjen... Jaja, no time like the present visstnok :fnise: )

Dykking som fireåring ja, det er imponerende! :daane: Skjønner godt du er stolt av den lille snuppa altså! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blargh, jeg skreiv DET lange innlegget tidligere - så skrudde ipaden seg AV :snurt: Det får komme senere, nå venter enda mer sol på meg :nigo: For et slitsomt liv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, dødsdigg - jentene ville slappe av oppe i leiligheten, og mannen meldte seg frivillig til å ta oppvasken etter dagens middag..så her ligger jeg på en dobbelsolseng _helt alene_ :strix: Alt jeg trenger er innen rekkevidde; basseng, bok, iskaldt vann, sololje! Loving it!!! fy søren jeg har det fint!! Det frister ikke bittelittegrann engang å vende nesen hjemover, men det tikker og går mot det også..nå har vi to dager igjen her på Aloha Hill Club før vi skal ha to netter på hotell i Malaga..og så skal vi hjem på mandag! Hjem til kjølig og vått vestlandsvær..og rutiner!! Det siste der har ingen av oss vondt av å komme inn i igjen :sjenert: For min del ser jeg frem til regelmessig trening og et litt sunnere kosthold *kremt* Nå styrer jeg unna frityrstekt mat så langt det lar seg gjøre, og spiser salat istedet, men det er ikke til å komme fra at kostholdet her er mindre sunt enn hjemme!!! Men det kommer jeg fort inn i igjen, så jeg bekymrer meg ikke så veldig ;)

Jentene er slitne etter flere seine kvelder på rad, og mette på sol og basseng - så idag har de knapt vært utav sofaen! De ligger der så fornøyd og ser på tv og tegner, med kjeks og frukt og isvann innen rekkevidde - har det omtrent like deilig som meg som ligger her :) ..vent litt, jeg skal bare kjøle meg ned i bassenget litt..

Sånn :nigo:

De siste ettermiddagene har vi dratt til Benalmadena (40 min å kjøre så sant man tar av i rett fil på motorveien, ellers tar det fort litt mer tid *kremt*) og fått park-overdosen vår; sommerfuglparken, delfinpark og sånn vanlig park med fontener, lekeplasser og frittgående høns og kaniner! Jentene har fått nærkontakt med både sommerfugler, papegøyer og delfiner :hjerte: Storesøster har fått vært uti med delfinene og Liten fikk ta bilde sammen med de, det var stort for begge to!! Delfinshowet her var veldig bra, og de traff så spot-on med musikken at jeg tørka tårer og svette om hverandre :fnise: Det er mer enn litt varmt i sånne parker, og selv om vi bevisst valgte kveldsshow så holdt vi på å smelte!! Men ja, en opplevelse absolutt!!

Nå roer vi det helt ned de siste kveldene her før vi reiser videre, både vi og jentene har godt av det..så dagen idag har bestått av lang, sein frokost, sol og bad (for min del), middag, mer sol og bad (igjen for min del) før kveldskos med yatzy, knask og lakking av tånegler venter ;) Jeg trenger en joggetur, så det står på planen etter jentene er i seng kveld! Imorgen blir vel ganske lik, men da avslutter vi oppholdet vårt med en bedre middag oppe i restauranten her..og så må vi pakke! Lørdag må vi være utav leiligheten kl 11, så jeg tenkte jeg skulle begynne så smått å pakke ned ikveld..rart at 14 dager snart er gått, på en måte føler jeg vi nettopp kom hit! Men Malaga blir fint, alltid gøy med noe nytt!! Storesøster og pappaen skal på Picassomuseet, jeg og Liten skal bygge sandslott..vi er ikke så kulturelle av oss :hoho: Så skal vi shoppe høstgarderoben på salg :shoppe: Her i Puerto Banus går det mye i Dolce Gabbana o.l, ikke helt vår gate akkurat, så jeg gleder meg til mer vanlige butikker!!

Nei nå skal jeg sole magen og lese bok, for et strev :skratte: Snakkes da!!

Og jo, kjære Lille Frosk; gratulerer med graviditeten :hjerte::klemmer:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noen fine dager! :rodmer: Her ble jentene også mettet av sol og bading, og kroppen min bare skreik etter mer sol. :fnise: Heldigvis har mannen min en smule mindre pigmenter enn meg, og oppholdt seg inne litt for sin egen skyld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

For en deilig ferieoppdatering! :sol::strix::nigo: Jeg skjønner godt at det ikke frister å vende nesa hjemover til bortoverregn og hverdag, men det er visst en del av det hele det også har jeg blitt fortalt... Ingen ferie uten hverdag å tjene den opp på innimellom... :ler:

Nyt de siste dagene i Malaga, og god tur hjem når den tid kommer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sjekketinnpåhotell* :strix:

Årh, deilig! Jeg hadde et lite håp om at det var i dag du kom hjem, sånn at vi kunne gå på spinning i morgen kveld. :fnise:

Kos dere de siste dagene nede i varmen. Det er ingenting å komme hjem til ihvertfall! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, deilig! Jeg hadde et lite håp om at det var i dag du kom hjem, sånn at vi kunne gå på spinning i morgen kveld. :fnise:

Kos dere de siste dagene nede i varmen. Det er ingenting å komme hjem til ihvertfall! :snurt:

Bah, ikke noe bedre her tror jeg. I går var jeg forlover i bryllup (selvsagt, hvor ellers), og jeg frøs altså gjennom hele dagen. Det var ISKALDT! 

DIDDLES - IKKE KOM HJEM!! VI SENDER DEG EN MELDING NÅR VARMEN KOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, akkurat nå gleder jeg meg litt til å komme hjem..selv om det innebærer kjøligere og våtere vær! Jeg ble syk når vi kom til Malaga, noe magegreier *blargh* Rakk en tur på stranda og en stripe gjennom handlegata her igår kveld før det ble sånn skikkelig bad-ass (bokstavelig talt :hoho:) Krampaktig vondt i hode og mage, feber og diaré..i denne varmen!! Hurramegrundt!! Fikk tak i noe greier som roet det litt, og har vel spist en eske paracet for å overleve Picasso-museet og Gamlebyen idag :haar: Jeg føler meg litt bedre nå, men dagen idag har vært mer enn litt rough!! Bare for å toppe at Liten er sånn skikkelig lei av å være på ferie liksom så måtte jeg bli dårlig..hun takler det dårlig sånn til vanlig at jeg blir syk, idag har hun vært et sant monster av en unge :daane: Ta og multipliser opp trassalderen med 1250 så har du henne idag..hjelpes!! En kan jo få lyst til å rømme av mindre :fnise: Nå sover hun omsider..hun var som en vill løve ved leggetid (overtrøtt, redd for meg, klar for å reise hjem..) så kjære måtte nærmest holde henne nede mens han sang godnattsanger så hun skulle roe seg..jeg trakk meg helt ut, hadde null å gi..sikkert like greit! Såeh, jeg kommer garantert til å lengte tilbake til sommervarmen, men Gode Gud som jeg gleder meg til en lang dusj med alle verdens hårkurer og kroppsremedier tilgjengelig og en god natts søvn i egen seng med rent kreppsengetøy på :hjerte: Og skikkelig grovt knekkebrød til frokost!! Og god kaffe fra kaffemaskinen vår med inn på badet når jeg står opp!! ..og hønene som klukker på plenen :strix: Nei, borte bra men hjemme best!!! Og enda har jeg to uker ferie igjen når vi kommer hjem!! Massevis av tid til kos hjemme, trening og sosialt liv :hjerte: Hahaha, herregud så rosenrødt jeg skal ha livet hjemme til å være :skratte: Fortrengt er klissvåte turer med vovvis, klesbretting, middagslaging og husvask!! Jeg har definitivt hatt ferie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ånei... Så kjedelig å bli syk på slutten av turen! :sukk: Håper hjemturen går fint og at dere får kose dere i eget hus med ruskevær utenfor! :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så innmari kjipt med sykdom! Jeg kjenner meg veldig igjen i resten av det du skriver da, jeg gleder meg alltid stort til ferie, reiser og så videre, men ingenting er som hverdag hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, så utrolig kjipt med magesjau! Håper du slipper unna det verste på flyet - det må være fælt altså. :bond: 

Gleeeeder meg sånn til å se deg igjen. Vi MÅ ta en skravledate en dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på flyplassen nå og venter, i motsetning til dere Belle har vi plenty tid :hoho: Kom her kl 11 og flyet går kl 15 :overrasket::fnise: Men her er aircondition, restauranter og butikker i fleng - tida går ganske fort! Var inne på taxfree'en og raska med meg et par neglelakker til, så nå sitter jeg her med OPI sin This Color's Making Waves-fargede negler (uten verken under- eller overlakk Belle, barbarisk var vel ordet?! :skratte:) Kortklipte negler tilogmed, de knakk under en lekegirlfight i bassenget her om dagen :ler:

Formen er sånn noenlunde, de tablettene begynner - thank God - å virke :pls: Spent på den flyturen da..gruer meg litt til den! Jeg er ikke spesielt sosialt anlagt når jeg er syk, og fly er jo stappfullt av folk..trangt og fælt *urgh* Jeg trenger plass..ro..og do :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på flyplassen nå og venter, i motsetning til dere Belle har vi plenty tid :hoho: Kom her kl 11 og flyet går kl 15 :overrasket::fnise: Men her er aircondition, restauranter og butikker i fleng - tida går ganske fort! Var inne på taxfree'en og raska med meg et par neglelakker til, så nå sitter jeg her med OPI sin This Color's Making Waves-fargede negler (uten verken under- eller overlakk Belle, barbarisk var vel ordet?! :skratte:) Kortklipte negler tilogmed, de knakk under en lekegirlfight i bassenget her om dagen :ler:

Formen er sånn noenlunde, de tablettene begynner - thank God - å virke :pls: Spent på den flyturen da..gruer meg litt til den! Jeg er ikke spesielt sosialt anlagt når jeg er syk, og fly er jo stappfullt av folk..trangt og fælt *urgh* Jeg trenger plass..ro..og do :sjenert:

Åååå, jeg skulle så gjerne hatt lang tid på flyplassen. Vi måtte jo bare løpe forbi godsakene ( = taxfree'en; og nei, jeg mener ikke alkohol eller tobakk eller snop :hoho: ). Taxfree'en her hjemme er jo en stor vits. :P 

Bahahaha, barbarisk ja. :fnise: Men fin farge, ihvertfall! :hjerte:

God tur hjem. Forstår godt at du ikke gleder deg til flyturen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hjemme igjen :nigo:

Jeg overlevde flyturen, og nå har jeg tilogmed fått i meg mat - hvilken lykke!! :hoppe: 

Koffertene ligger strødd i gangen, Liten har lekt med ALLE lekene sine iløpet av 45 minutter - så de ligger også strødd overalt - og jeg? Jeg ligger pladask på sofaen, nydusja i ny pysj og skikkelig klar for en tvkveld med min kjære :hjerte: Det rotet som er nå får bare vente til imorgen :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...