Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jordbær er grønnsaker og sjokoladekjeks til frokost? :sjokkert: Mitt store mareritt er å få en unge som ikke liker noenting av grønnsaker og frukt. Jeg er fullstendig uvant med det, i vår familie har grønnsaker og dipp eller oliven vært (nesten) like god snacks fra vi var bittesmå som det godteri var, og salat er fullferdig middag som vi spiser flere dager i uken. Tror dere at man blir født kresne eller er det noe som kommer gjennom oppdragelse? Alle mine søsken og jeg elsker som sagt grønnsaker og frukt, men så har vi også foreldre som har vært veldig flinke til å få oss til å like det. "Åååh, nå skal vi kose oss skikkelig i kveld, skal vi ikke det jenter? Vi lager grønnsaker og dipp!" Oss: :danse:  :hoppendeglad:  :hoppendeglad::skya:  

Jeg var forresten en tidligvåkner selv, noe som var praktisk i ukedagene, ikke så praktisk i helger og ferier. Pappa pleier å fortelle at de helgene jeg var hos han pleide vi å stå opp, spille kort, grille epler i peisen, lese bøker (flere), spille et slag monopol og spise frokost - før barnetv begynte klokken åtte! :hoho:

Jeg kan jo svare for mine to unger, og jeg mener definitivt at man blir født sånn. Eller, man blir født med viljen ihvertfall. Vi har alltid vært bevisste på å få ungene til å smake på alt, A fikk ikke engang smake kake, is eller andre godsaker før hun var 1 år. Ikke det at hun hadde vondt av det altså, hun likte jo like godt å knaske på tørket aprikos og spise frukt og bær. Men så plutselig en dag (tror hun var rundt halvannet) fant hun ut at hun kunne bestemme selv hva hun skulle spise og ikke, og da var det gjort. :fnise: Alt var æsj, særlig grønnsaker, og ja, vi har jobbet en del med det der altså. Hun er fremdeles ikke kjempeglad i grønnsaker, men vi får da i henne både brokkoli, agurk, cherrytomater og paprika, så her kjører vi på med det vi vet hun liker + litt nye ting hele tiden. Frukt liker hun heldigvis veldig godt. :jepp:

M derimot. Huhei, hun der altså! :daane: Hun er født sånn, uten tvil! :hoho: Hun ville jo ikke ha noe annet enn morsmelk og brødskive uten noe på til hun var sånn 14 måneder! :overrasket: Jeg fullammet jo i praksis til hun var ett år. Og det var ikke uten prøving fra vår side altså. Hun fikk smake alt, og alt ble spyttet ut - til og med frukt og godsaker. Den dag i dag drikker hun kun vann (av og til brus om hun skal tøffe seg og vise rare ansiktsuttrykk pga. kullsyren), hun har oppgradert til å spise litt eple av og til (og sjokk! en drue her en dag!), men altså ingenting grønt. Blarg, vanskelige matunger er hardt altså!

Når det er sagt, så er jo ikke det noen unnskyldning til å gi ungene sjokoladekjeks til frokost altså! Ett sted må man sette grensen.

Sorry for kupping, Diddles. :blomst:

Endret av ^^Belle^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel forsket på det at noen barn er født kresne :Nikke: Men igjen - det gjelder ikke alle! Noen blir kresne, gjerne fordi foreldrene "gir opp" litt for lett og kun tilbyr barna det de vet at de liker..Her i huset skal det vi har til middag ligge på tallerkenen, så velger de selv hva de vil spise av det! Fordelen med det er at de blir vant til å se ting, og etterhvert smaker de på det også..noen ting liker man jo bare ikke, sånn er jo vi også, og det er greit!! Jeg var veldig kresen og vanskelig i matveien selv til jeg var nesten voksen :sjenert: Fast bestemt på å ikke få en kresen unge begynte vi tidlig å la Liten spise det vi hadde på bordet, men likevel var hun det jeg vil kalle vanskelig i matveien inntil for ca 6 mnd siden...nå smaker hun på det meste, og foreslår også ting hun har hørt om som hun ikke har smakt ("mamma, kan me kjøpa reker? De har eg aldri smakt!" Jeg bare --> :overrasket:) Det skal sies at hun fortsatt ikke er en unge som er sånn at hun spiser alt som settes foran henne, men hun har det jeg vil kalle normal og fullverdig kosthold!

..og sjokoladekjeks til frokost er ikke et alternativ, hun ble helt satt ut når venninna sa det; "Hææææ, ete du kjeks te frokost?! Kjeks e jo snop!! Vil du ha hål i tennene dine eller???" :ler: 

Og kupping er bare koselig forresten :klemmer: 

Skrevet

Jeg tror barn er født sånn. Vi har en som nesten ikke spiser noe og en annen som spiser alt utenom junkfood. De samme reglene gjelder for begge.

Men altså, sjokoladekjeks til frokost? Hadde fått gått sulten her også :ler:

Skrevet

Jeg er helt enig LilleBallerina, kresenhet er stort sett medfødt :Nikke: Men i noen tilfeller har foreldrene litt skyld i kresenheten også, som jeg nevnte, eller gjerne i at det ikke blir bedre ihvertfall! 

Fin fin fredag og fridag :hjerte: Jentene lekte ganske fint ganske lenge, men det ble mer og mer tydelig at de var trøtte, de diskuterte og småkrangla om det meste - jeg holdt på å bli sprø :ler: ..så jeg dro de med meg til skogs!! Tanken var egentlig å møte bestis og kidsa på lekeplassen i friområdene rett borti her, men der var det stappfullt av barnehage- og SFObarn!! Så da dro vi over broa, til stedet der vi hadde bryllupsfesten vår..der er det en grei lekeplass pluss enorme friluftsområder, masse tumleplass!!! Når vi kom frem holdt de på med vedlikeholdsarbeid på lekeplassen, så vi dro opp i skogen istedet - vi har vært der myyyye før når vi begge jobba i friluftsbarnehage! Ungene klatra og koste seg, og vips var alle blide og glade :hjerte: Bestisen til Liten ble henta kl 16 (det skal nevnes her at mor hadde med seg to digre godteposer; en til Liten og en til dattera pluss is :daane: Så jeg skjønner at det jenta snakket om har endel sannhet i seg........Liten sitt godteri ble "inndratt" av meg så fort de dro, hun var heldigvis enig i at det kunne spares til imorgen *puh*) mens vi andre ble der litt lenger! Når klokka bikket 17 var Liten tydelig trøtt, hun tryna flere ganger og ble etterhvert ganske utrøstelig, så vi dro hjem! Stakk innom pizzeriaen og kjøpte med oss en pizza med masse godt oppå som Liten sier; paprika, sjampinjong og biffkjøtt :sikle: Hun var tydelig sulten (spisestreiken til venninna hennes virket inn på henne også dessverre) og hun spiste 2 store stykker pluss en haug tomat, agurk og feta før hun var mett :overrasket: En dusj og en tannpuss senere sov vi, 2 minutter etter vi la oss ned i senga!! Trøtte ja!! Jeg våkna helt i ørska en halvtime senere, sto opp og fikk ryddet det meste av huset og skiftet på sengene, satte på en maskin med sengetøy og tørket over bad og kjøkkengulv *puh* Effektiv når jeg er trøtt, lurer på om jeg burde vært trøttere oftere :fnise: 

Kjære har vært på Meny og kjøpt yndlings-isen; salt caramel fra Haagen Daaz :sikle: Seriøst; det nærmeste en kommer orgasme på boks!!! :hoho: Så nå skal vi slenge oss på sofaen og bare ha SÅ fredagskveld!! Digg!! 

Skrevet

Å men åh for noen deilige dager det har vært her nå :daane: Jeg slår ut i full blomst (sånn personlighetsmessig sett altså..) når været blir så digg som det har vært de siste dagene!! Merker så ekstremt godt hvor solhungrig jeg faktisk har vært...får bare ikke nok!! Jeg har henta tidlig i bhg, fylt vann i plaskebassenget, puttet beina oppi, lest en bok og gløttet opp på Liten som ligger der og dupper *elsk* Vi er så supermegaklar for å reise nå at vi nesten ikke vet hvilken fot vi skal stå på!!! Jeg har allerede pakka nesten alt jeg skal ha med meg :hoho: 

Klarte å slepe meg selv avgårde på spinning igår kveld, imponerte meg selv stort når jeg dro av bikinien og byttet den med spinningtights..Imponerte de på treningssenteret også :ler: De trodde nemlig ingen skulle komme!! Til alt hell (eller uhell, alt ettersom :fnise:) kom det to andre også - ellers hadde jeg blitt plassert på instruktørsykkelen og hatt time for instruktøren :haar: "Du kan ha timen du idag, så skal jeg evaluere deg!!" Jeg gikk med på det så sant ingen andre kom på timen..men det gjorde det ;) Altså --> :bond: Meget mulig jeg ender opp som instruktør! Wæææh!! Spennendeskummeltstilig!! 

Idag var siste arbeidsdag btw..gikk fra jobb klokka 12 sharp! :rope:JEG HAR FERIE!!! 5 UKER!!! FRIIIIII!!! :hoppendeglad: I vill begeistring dro jeg med meg Storesøster på lunsj nede på kaien idag :hjerte: Måtte feire litt!! Og siden det nesten aldri er bare oss to lenger så benyttet jeg sjansen..lot Liten leke med vennene sine litt til og tok med meg Storesøster..det var kjempekoslig!! Og god mat!! Tror hun koste seg også :) Etterpå dro vi på kjøpesenteret og snopte bikini til henne, før hun fortsatte shoppingen med bestisen sin og jeg gikk for å hente Liten! ...noe som endte i grining såklart, for det kom frem at yndlingsvoksne til Liten mest sannsynlig ikke er på gruppa hennes til høsten :grine: Tårene mine spruta omtrent, det gjorde vondt altså!! Hun har hatt Liten siden hun begynte i bhg, så hun er SÅ knytta til henne..spent på hvordan det blir! Og håper inderlig det ramler inn et lass unger i bhg som gjør at hun får bli på gruppa likevel..............på toppen av alt var det en så fin avskjed mellom Liten og bestisen før vi gikk at jeg er satt ut enda! Det var klemmer, kyss, mer klemmer og et "elske deg for allti Pia! Snakkes te høsten!!" fra Liten når vi gikk ut porten :daane: Altså, den ungen :grine: Vi tørka snott og tårer, gikk tur med vovvis i 30 grader og sol (stakkar hund, alt det pels - tror han holdt på å smelte!!) kjøpte is på butikken og regelrett småtuslet oss hjemover :hjerte: Gjentok gårsdagens bassengsuksess og toppet det med å grille og spise ute uten å fryse!! Loving it!! Om en drøy uke blir dette "hverdagskost" HERREGUD som jeg gleder meg!!! Wiiiiii!! 

Nå --> serier på tv, armkrok og kos med besteste mannen :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Grille og spise ute uten å fryse? Trenger ikke flytte lenger enn til sørlandet for at det skal bli hverdagskost! :ler:

Kos deg masse med ferie! :strix:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: På denne kanten av landet er denslags luksus!! Pratet med ei mor på jobb her om dagen, hun er fra Sørlandet og bare --> jeg skal flytte fra dette drittværet, hjem til sola!!

Merkelig at været kan være så annerledes så kort ifra oss...for det er jo bare noen timers kjøring egentlig!! Ja okei da, 5-6 timer er mer enn noen få timer, men likevel ;)

Ah, lat sommermorgen med bok i fanget og en kaffekopp i hånda :hjerte: Dører og vinduer står på vidt gap, så frisk morgenluft strømmer inn :hjerte: Tempen er fin idag også, så selv om det er overskya gjør ikke det noe liksom..Liten er så full av soleksem at det er ikke til å tro engang, de har ikke smurt henne på tur i bhg disse dagene - hun ser ut som en kjøttkake :haar: Hjelper liksom ikke om vi smører henne fra morgenen av når de ikke følger opp utover dagen :dry: Så et par dager med overskya vil bare gjøre henne godt!

Idag skal jeg på formiddagstrening mens Storesøster passer Liten, så tar jeg de med meg til en strand et stykke herfra..tar med krabbestenger, fiskekroker og en stamp, så ser vi om vi får noe napp på bryggekanten :jepp: Jeg har vært der mye med ungene i bhg, det er SÅ fint der!! Men først, intervall med en av de kjekkeste instruktørene ever :strix:

Skrevet

Ååh, for en DEILIG oppdatering! Jeg slår også ut i full blomst når være er sånn, er nok ikke egentlig skapt for å bo så langt nord (men jeg elsker høsten også, og våren - bare ikke vinteren egentlig, bortsett fra jul da :fnise: ). Jeg håper dere får fantastiske dager sammen nå, fem uker ferie - det er jo helt vilt deilig!

Skrevet

5 uker ER vilt deilig - u r so right!!! :pls: Bare tanken på det får meg til å GLISE :nigo:

as we speak - nå; intervallspin i nye kule spinningsko :strix:

• Liker 1
Gjest Neferet
Skrevet

Nærmer det seg avreise nå eller..? :hoppe: Jeg er misunnelig på de fem ukene i strekk altså, det må jeg bare innrømme... :sjenert: Får vel bare fortsette å telle ned til 19 august... :skratte:

Skrevet

Nærmer det seg avreise nå eller..? :hoppe: Jeg er misunnelig på de fem ukene i strekk altså, det må jeg bare innrømme... :sjenert: Får vel bare fortsette å telle ned til 19 august... :skratte:

Om det gjør ja, tre små dager igjen :bond: Jeg gleder meg sånn at jeg har nesten ikke ord (meg ordløs er jo i seg selv ganske sjelden :hoho:) Kofferten står ferdig pakka, mangler bare toalettsaker og nye joggesko ;) Så ja, jeg er klar!! 

Sjekka værmeldingen for Puerto Banus istad og bare --> :bolledeig:Se!!!  Herregud jeg dævver av lykke :ler: Neste år skal vi definitivt ha 3 uker i varmen, her er det jo ingenting å gå glipp av...det regner og er 12 grader :dry: 

Oi, 19. august er lenge til :overrasket: Skal du ikke ha noe fri før den tid??

Skrevet

3 små dager til avreise, og de kommer til å frese avgårde :daane: Jeg har for mye program føles det som..til tross for at det er ferie :fnise: Imorgen er det formiddagstrening og solarium, så kommer foreldrene mine ut en tur i 5 tida, kjære stikker på øving kl 20 og da kommer bestis på besøk for å skravle og drikke vin :hjerte: Så da er onsdagen gått..torsdag er det tannlege og formiddagstrening for min del, så skal vovvis til dyrlegen for kloklipp og frisering klokka 14.30, kjære får besøk av en kompis og resten av kvelden går vel med til å se over det jeg/ vi har pakka med oss og sørge for at alt vi trenger er på plass - så er den dagen gått også :overrasket: Fredag kommer vaskeengelen, formiddagstrening og solarium for min del, så på smørbrød hos svigermor som har bursdag, så levere vovvis på kennel og vips skal vi ut og fly :bond: Wæh!!! Klart jeg kan kutte ut trening, men nå når jeg er et pms-troll vet vi alle at det beste er at jeg trener :ler: 

Skrevet

3 små dager til avreise, og de kommer til å frese avgårde :daane: Jeg har for mye program føles det som..til tross for at det er ferie :fnise: Imorgen er det formiddagstrening og solarium, så kommer foreldrene mine ut en tur i 5 tida, kjære stikker på øving kl 20 og da kommer bestis på besøk for å skravle og drikke vin :hjerte: Så da er onsdagen gått..torsdag er det tannlege og formiddagstrening for min del, så skal vovvis til dyrlegen for kloklipp og frisering klokka 14.30, kjære får besøk av en kompis og resten av kvelden går vel med til å se over det jeg/ vi har pakka med oss og sørge for at alt vi trenger er på plass - så er den dagen gått også :overrasket: Fredag kommer vaskeengelen, formiddagstrening og solarium for min del, så på smørbrød hos svigermor som har bursdag, så levere vovvis på kennel og vips skal vi ut og fly :bond: Wæh!!! Klart jeg kan kutte ut trening, men nå når jeg er et pms-troll vet vi alle at det beste er at jeg trener :ler:

Høres ut som deilige dager frem mot reise! Ferietrening er jo det beste, da får man virkelig nytt å sløve rundt og slappe av etterpå. :) Hva slags hund har dere?

Gjest Neferet
Skrevet

Om det gjør ja, tre små dager igjen :bond: Jeg gleder meg sånn at jeg har nesten ikke ord (meg ordløs er jo i seg selv ganske sjelden :hoho:) Kofferten står ferdig pakka, mangler bare toalettsaker og nye joggesko ;) Så ja, jeg er klar!! 

Sjekka værmeldingen for Puerto Banus istad og bare --> :bolledeig:Se!!!  Herregud jeg dævver av lykke :ler: Neste år skal vi definitivt ha 3 uker i varmen, her er det jo ingenting å gå glipp av...det regner og er 12 grader :dry:

Oi, 19. august er lenge til :overrasket: Skal du ikke ha noe fri før den tid??

Det var en skikkelig kjedelig værmelding.... Ingen variasjon i det hele tatt, det må jo bli kjedelig i lengden...? :fnise: Mistenker at dere kommer til å ha det så utrolig fint! :nigo: Regner med det blir et innblikk i ny og ne...! :jepp:

Ingen fri før 19 august nei... :sukk: 6 uker til avreise i dag! :ler:

Skrevet

Det var en skikkelig kjedelig værmelding.... Ingen variasjon i det hele tatt, det må jo bli kjedelig i lengden...? :fnise: Mistenker at dere kommer til å ha det så utrolig fint! :nigo: Regner med det blir et innblikk i ny og ne...! :jepp:

Ingen fri før 19 august nei... :sukk: 6 uker til avreise i dag! :ler:

Kjempekjedelig :fnise: Den største variasjonen er på et par grader liksom :daane: Fader som jeg gleder meg nå!! Svigermor er feiret (84 år idag :kake: ) huset er ryddig og ikke minst squeeky clean (takk gode Gud for vaskeengelen!!) koffertene er pakket og sjekket opp mot sjekklister (seriøst!! :ler:) pappa tar seg av hønene mens vi er vekke og snart skal vi kjøre vovvis avgårde på hundepensjonat :nigo: Avreise fra heimen om 3,5 time, flyet går klokka 19.30 :bond: Jeg har god tid - foreløpig - mistenker at det er noe jeg har glemt i siste liten sånn at jeg, tradisjon tro, mister hodet fullstendig rett før vi skal dra :hoho: Ingen ferie uten at jeg raser rundt som en hodeløs høne :skratte: 

Sommer og sol here I come!! :bolledeig: 

Skrevet

Hola chicas :vinke: Føl dere beæret, jeg bruker av min o' så dyrebare alenetid til å oppdatere dere :hoho: Resten av gjengen sover nemlig til langt utpå formiddagen, så jeg har vekkerklokke på kl 8 og nyter mitt eget selskap et par timer før det braker løs med mat, smøring, bading, smøring, mat igjen, mer bading og enda mer bading, litt mer solkrem og så en tur ut på kvelden for å spise :ler: Sånn går dagene!! Liten som alltid har vært superskeptisk i vannet, som hyler når vi vasker håret fordi hun vil ikke ha vann i ansiktet - viser seg å være halvt havfrue sånn som Storesøster :overrasket: Etter 5 dager i bassenget tok hun av seg baderingen og sa "nå kan eg d mamma, nå har eg lert å svømma! Nå trenge eg ikkje baderingen min lenger!!" Og jeg bare --> yeah right!! Så for meg at hun skulle synke rett til bunns og så komme opp som en frådende, skummende, rasende Liten fordi hun ikke fikk det til..vel, der tok jeg skammelig feil gitt - for den som svømte avgårde _under vann_ det var henne :daane: Såeh, fast learner har han rett i at hun er den finske hunken som fikk med seg utviklingen hennes dag for dag :ler: Så nå har vi to jenter som er mer under vann enn over, igår lærte hun seg nemlig å dykke etter sånne ringer med lodd i også - bare for å toppe hele greia!! Jeg kan jo ikke helt forstå at dette er samme jenta som vi hadde med til Italia ifjor, som knapt turte å dyppe tærne i vannet :klo: Det er kult med 4-åringer ass!!!!!!

Ellers har vi hatt noen små utflukter, bl.a ned til havna i Puerto Banus der det er "se og bli sett" ; jenter med svære silikonpupper, solbrune, topptrente, sylslanke kropper i det siste nye innen Prada! En eller annen sheik i Lamborghini brummer forbi oss..så har du de som har nok penger til å leige en lik bil i en time, de kjører runden hele timen de har bilen, plukker opp damer som ser bra ut og trykker på gasspedalen for å få bilen til å brøle sånn at turistene får opp kameraene sine og filmer ;) yachter på størrelse med ferjer ligger til kai her..så ser dere for dere meg blandt alt dette her, finn en feil liksom :hoho: Men det er fascinerende å se på, så mye penger på ett sted!! Ellers var vi på et marked her nede en kveld, vi rakk ikke så mye mer enn at Liten tok karusellen to ganger før Storesøster snublet over en fotograf der en kunne kle seg ut i sånne 1800-talls kjoler og bli foreviget..så da ble vi stående i kø i en time, for det hadde begge jentene kjempelyst til!! Jeg dauer, Storesøster er den fødte modell og poserer og ser helt fantastisk ut - mens Liten?! :hoho: Hun er bra søt ass, passer ikke inn i det hele tatt!!! Bildene ligger ute på Insta for de som vil se ;)

Igår var det litt overskyet her, så vi dro til et Rescuesenter for ville dyr/ zoo som vi ble anbefalt av en lokal toppblogger (ikke herfra men hjemmefra) Det var ifølge henne kjempebra der, dyrene hadde det så bra og de som jobbet der brydde seg virkelig..i tillegg kunne vi få holde dyrene fordi de gikk fritt! Antagelig er hun kjøpt og betalt for å skrive det innlegget, for det var ikke noe i nærheten av det hun framstilte det som..vi gikk derfra med en vond smak i munnen, som kjære sa: av alle dyreparker vi har vært i var dette en av de verste :overrasket: Det var skittent, dyrene gikk i bur som i andre dyreparker, mange av dyrene hadde ikke vann eller gjemmesteder for sola, og de som hadde vann hadde ikke fått rent vann _den_ dagen ihvertfall.. vi kunne holde og klappe en del av dyrene, de hadde laget noen store bur der vi fikk gå inn med tilsyn - så det var jo spennende for både oss og ungene! Vi fikk holde papegøyer og en apebaby, og jentene koste med en antilope som helt tydelig var vant med mennesker!! Ganske spesiell opplevelse!! Men åh, sånne dyr skal jo løpe fritt på store gressletter, ikke gå innestengt i et bur med bare sand...og det verste var rett innenfor hovedinngangen, der satt en leopardunge festet i et tau på Max 1 meter..ikke noe vann, og uten mulighet til å stikke av fra alle som skulle ta bilde og klappe den! Den freste, knurret og beit..allikevel satte folk seg ned for å "kose" med den! Alt for å få et bilde..han ene fyren fikk seg en støkk, han satt med sida til kattedyret når den plutselig hoppet på han og festet klørne godt i hodet hans og beit til :overrasket: Tydelig frustrert kattepus..dyreplageri spør du meg!! Så konklusjonen er: dyreparker er og blir vanskelig for oss å forholde seg til - det skal være _veldig_ bra for å passere gjennom vårt dyreelskende nåløye!! Hm..litt blanda følelser iført til den utflukten der, som dere sikkert oppfatta ;)

Treningstøyet ligger fortsatt i skuffen sin sånn det pleier når jeg er på ferie :sjenert: det er et treningssenter her på anlegget vi bor, men det er ganske dyrt å bruke det og jeg føler ikke jeg passer inn.. jentene som trener her er supertrente og kjempebrune, og trener i hotpants og treningsbh liksom..jeg er verken utrent eller kjempebleik, men jeg ser sånn ut vedsidenav de babe'sa her :overrasket: Heldigvis ligger ikke nevnte jenter ved "vårt" basseng, for når de ikke trener så ligger de oppe ved poolbaren, soler seg i glansen av seg selv og tar selfies hver 3. minutt :ler: Nei, det kan godt være jeg våger meg inn en morgen for å trene litt - men enn så lenge kjenner jeg lite på behovet..trene kan jeg gjøre når jeg kommer hjem også!! Her er det sol og varmt, det må nytes - hjemme er det kaldt og grått..

Ikveld skal vi til gamlebyen i Marbella og kikke litt, spise god mat og bare kose oss :hjerte: Men først; sol og bading!!

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg måtte :klo: litt da jeg ikke skjønte hvorfor folk skulle leie en likbil i en time :skratte:

Hurra for oppdatering! :bolledeig: Høres ut som dere koser dere masse (minus besøk i dyreplageriet), fortsett med det! :sol: Kulda og treningssenteret er her når dere kommer hjem igjen også, i dag var det fem grader da jeg sto opp!! :daane:

Jeg lærte forresten også å svømme under vann først, lurer på hvorfor det er lettere...?? :vetikke:

:klemmer:

Skrevet

Åååå, oppdatering. :strix:

Deilig altså. Jeg måtte sjekke hvor labg unna oss dere var, for mannen mente nemlig det bare var en times tid. Veeel, 4,5 timer er litt i lengste laget for en skravledate. :fnise:

Lokal toppblogger...hmmm, jeg tror kanskje jeg vet hvem det er. Huff, sånne ting er grusomt. Vi var i en liten dyrehage her hjemme i Norge i fjor (ikke den lokale), og jeg gikk ut med samme sure smaken i munnen. Stakkars dyr. :grine: Her er det sirkus som er tingen, og ungene har jo sååå lyst, for vi kjører forbi elefantene omtrent hver dag. Men jeg orker det bare ikke. Vil ikke støtte sånt. :riste:

Skrevet
:grine: Mannen var inne på den lokale matbutikken for å handle litt mens jeg la jentene for kvelden, og da ble veska mi stjålet - utav bilen! Oppi der lå også telefonen min, lommebok med alle kort og andre mindre viktige ting..det verste syns jeg egentlig er at helsekortet til Liten, med alle vitale mål fra fødsel til nå er borte for alltid :trist: Vet jeg kan få nytt, men det er ikke helt det samme..også at bildene og videoene jeg har tatt ikveld av oss og jentene også er borte!! Faen altså!! Heldigvis oppdaterte jeg telefonen igår morges, så resten av feriebildene er intakte..og alle kort pluss mobiltelefon ble sperret med en gang! Men, dobbeltfaen altså - folk er frekke!!!
Skrevet

:grine: Mannen var inne på den lokale matbutikken for å handle litt mens jeg la jentene for kvelden, og da ble veska mi stjålet - utav bilen! Oppi der lå også telefonen min, lommebok med alle kort og andre mindre viktige ting..det verste syns jeg egentlig er at helsekortet til Liten, med alle vitale mål fra fødsel til nå er borte for alltid :trist: Vet jeg kan få nytt, men det er ikke helt det samme..også at bildene og videoene jeg har tatt ikveld av oss og jentene også er borte!! Faen altså!! Heldigvis oppdaterte jeg telefonen igår morges, så resten av feriebildene er intakte..og alle kort pluss mobiltelefon ble sperret med en gang! Men, dobbeltfaen altså - folk er frekke!!!

Åneeei, så kjipt! :kose: Drittfolk som gjør sånt! :rasende:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...