Diddles Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #3081 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg er enig. Trivdes aldri med store pupper jeg, de var i veien hele tiden. Men serr, nå er de så små at de omtrent er helt flate. Skulle gjerne hatt littegrann mer liksom. Hm..mine er små, men de har fortsatt fasongen sin lizzm Små og runde - ingen har noensinne klaga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #3082 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Seriøst, når vi kommer til Marbella skal jeg rett inn på Calzedonia og kjøpe denne Dritfin bak også!! Aggabagga Endret 22. juni 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2015 #3083 Del Skrevet 23. juni 2015 Hm..mine er små, men de har fortsatt fasongen sin lizzm Små og runde - ingen har noensinne klaga Mine har ikke fasongen sin lenger for å si det sånn. Kunne godt tenkt meg å fylle dem opp litt, hadde det bare ikke vært for at jeg er livredd for å miste følelsen i dem. Herregud, og dette diskuterer man på åpent forum liksom. Seriøst, når vi kommer til Marbella skal jeg rett inn på Calzedonia og kjøpe denne Dritfin bak også!! Aggabagga Hvilken? Kom bare rett til hjem-siden deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 23. juni 2015 #3084 Del Skrevet 23. juni 2015 Misunnelig på små pupper! Må være greit å kunne ha den bikinien man vil! Din var veldig fin forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #3085 Del Skrevet 24. juni 2015 Mine har ikke fasongen sin lenger for å si det sånn. Kunne godt tenkt meg å fylle dem opp litt, hadde det bare ikke vært for at jeg er livredd for å miste følelsen i dem. Herregud, og dette diskuterer man på åpent forum liksom. Hvilken? Kom bare rett til hjem-siden deres! Jeg kunne også tenkt meg å fylt mine opp litt, ikke mye - bare en cup eller noe..men jeg er superskeptisk til å putte sånt i kroppen min...så da får det bare være smått Æsj, hvorfor er den sida så teit - ikke har de nettbutikk og ikke går det an å linke til bildene Det er den svarte med see-trough-detaljer *elsk* Må ha!!! Misunnelig på små pupper! Må være greit å kunne ha den bikinien man vil! Din var veldig fin forresten!!! Avogtil misunnelig på store pupper! Men veldig greit å ikke ha begrensninger ifht klær da..det skal noe til før det ser voldsomt ut med de små mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 24. juni 2015 #3086 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg skulle ønske jeg hadde litt større pupper jeg! Ikke at de er såå små, og de har fin fasong (enn så lenge ), men jeg får liksom ikke til kløft. Og kløft hadde jo innimellom vært artig! Men ja, det er en fordel ift. klær - man kan kjøre på med litt mer utringning enn om man har melonstørrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #3087 Del Skrevet 24. juni 2015 Superpush-up er tingen Det funker til og med på mine bittesmå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 24. juni 2015 #3088 Del Skrevet 24. juni 2015 Superpush-up er tingen Det funker til og med på mine bittesmå Uuuh! Må prøves ... Favorittmerke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #3089 Del Skrevet 24. juni 2015 Wonderbra er bra Gjør definitivt mer utav mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2015 #3090 Del Skrevet 24. juni 2015 Jaaa, superpushup er supert. H&M har også, de er paddet herfra og til månen! Den bikinien var superfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2015 #3091 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå måtte jeg litt, for jeg kom på en historie fra en av kjæres tidligere kollegaer. Han var med dama i klesbutikken og ble parkert utenfor venterommet. Det varte og rakk, og han begynte å kjede seg. Så fant han ut at han skulle plukke opp litt av det som lå på gulvet, deriblant en skillelig paddet bh. Han var helt i sjokk da han kom tilbake og fortalte om dette på jobb, om hvor tung den var og om sånne ble brukt osv... Han var nok ikke helt inneforstått med at alt han ser ikke er the real deal Ellers er jeg også med i små-pupper-klubben Men jeg har egentlig bare forsonet meg med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 24. juni 2015 #3092 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå måtte jeg litt, for jeg kom på en historie fra en av kjæres tidligere kollegaer. Han var med dama i klesbutikken og ble parkert utenfor venterommet. Det varte og rakk, og han begynte å kjede seg. Så fant han ut at han skulle plukke opp litt av det som lå på gulvet, deriblant en skillelig paddet bh. Han var helt i sjokk da han kom tilbake og fortalte om dette på jobb, om hvor tung den var og om sånne ble brukt osv... Han var nok ikke helt inneforstått med at alt han ser ikke er the real deal Ellers er jeg også med i små-pupper-klubben Men jeg har egentlig bare forsonet meg med dem Det er ikke så greit å være mann og lettlurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #3093 Del Skrevet 25. juni 2015 Innom en kjapp tur fra mobilen, her går det i hundreogtjue; Liten har..overnattingsbesøk (!!) av barnehagebestisen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 25. juni 2015 #3094 Del Skrevet 25. juni 2015 Stoore!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #3095 Del Skrevet 26. juni 2015 God morgen Her har vi vært oppe siden klokka 6, så det er jo langt på dag!! Jeg er langt nedi kaffekopp nr 3 allerede ...Jentene ville egentlig ut og hoppe på trampolinen klokka 6.30 lizzm - men da sa jeg nei! Det er jo fordi de er trøtte, jeg skjønner det - men ingen trampolinehopping mens naboene ligger og sover altså Jeg trodde Liten var en morgenfugl, men bestisen hennes slår henne ned i støvlene på det området - tydelig at hun er vant med å stå opp grytidlig *gjesp* Ikke spiser hun noe heller, hun sier hun pleier å få sjokoladekjeks til frokost hjemme Det forundrer meg ikke, men hun får ikke det her - da får hun heller være sulten altså Menmen, de har sovet hele natta og er i godt humør, det er jo langt over hva jeg forventa!!! Dagen går vel i lek, lek og lek tenker jeg, heldigvis er det fint vær sånn at vi kan være ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 #3096 Del Skrevet 26. juni 2015 Så bra at de har sovet hele natten i det minste! Klokken 6 ja, velkommen til min verden! I dag var det morgen 5:25 da A kom tassende inn til meg og M og spurte så fint om hun kunne få stå opp, og la Nasse Nøff'en godt inntil den sovende M. Iiik, sjokoladekjeks til frokost, ja. Det hadde ikke vært lov her heller, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #3097 Del Skrevet 26. juni 2015 Haha, jeg skjønner jeg er bortskjemt (selv om det ikke er i nærheten av hva bestis med twinsa er - de må vekkes klokka 10 ) Her er det stort sett soving til klokka 7 ihvertfall, ofte til 8 i helgene...men alt går når en vet hva en har - jeg la meg jo tidligere enn jeg pleier just in case, så jeg er jo ikke altfor trøtt heldigvis!! De ville ut istad, og 3 minutter etterpå var de våte på beina og skulle inn igjen Jeg kjenner på meg at dette blir en lang dag!! De er trøtte som dupper begge to og sliter litt med å finne roen til å leke...hun blir ikke henta før kl 15.30 heller, så her er gode råd dyre *pause* Neida, det ordner seg, de finner ut av det! Nå rigget jeg til med dukkelekene ute på terrassen, der er det tørt og fint og sola varmer godt allerede Virker som de synes det var ok, for nå leker de faktisk!! Hurra Jeg får skyndte meg og rydde opp etter frokosten Liten spiste godt, jeg ser jeg er litt bortskjemt med en unge som blir helt om hun får jordbær til frokosten sin! Hun andre bare rynket på nesa og sa "jordbær er det samme som grønnsaker - og det spiser jeg ikke" Er det mulig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 #3098 Del Skrevet 26. juni 2015 Vi drømmer om den dagen ungene sover til 8. Her er de rare (M spesielt), og må vekkes klokken 6:15-6:30 i ukedagene, og så våkner hun 5:30-6 av seg selv i helgene. Men ja, man justerer jo leggetiden etter når man forventer å stå opp, sant? Jeg kunne aldri vært våken til klokken 1 slik du er, men jeg forstår jo at du kan være det om du får sove til 8 neste dag. I natt har jeg fått under 6 timer søvn forteller Jawbone'n meg, og allikevel føler jeg meg noenlunde uthvilt. Tror det er alderen som begynner å ta meg igjen, og plutselig blir jeg en sånn pensjo som står opp frivillig klokken 6. Jordbær er grønnsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #3099 Del Skrevet 26. juni 2015 Liten er like rar altså "imårå har eg fri mamma, då ska eg stå opp tiiiidligt!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 26. juni 2015 #3100 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Jordbær er grønnsaker og sjokoladekjeks til frokost? Mitt store mareritt er å få en unge som ikke liker noenting av grønnsaker og frukt. Jeg er fullstendig uvant med det, i vår familie har grønnsaker og dipp eller oliven vært (nesten) like god snacks fra vi var bittesmå som det godteri var, og salat er fullferdig middag som vi spiser flere dager i uken. Tror dere at man blir født kresne eller er det noe som kommer gjennom oppdragelse? Alle mine søsken og jeg elsker som sagt grønnsaker og frukt, men så har vi også foreldre som har vært veldig flinke til å få oss til å like det. "Åååh, nå skal vi kose oss skikkelig i kveld, skal vi ikke det jenter? Vi lager grønnsaker og dipp!" Oss: Jeg var forresten en tidligvåkner selv, noe som var praktisk i ukedagene, ikke så praktisk i helger og ferier. Pappa pleier å fortelle at de helgene jeg var hos han pleide vi å stå opp, spille kort, grille epler i peisen, lese bøker (flere), spille et slag monopol og spise frokost - før barnetv begynte klokken åtte! Endret 26. juni 2015 av lille_frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå