Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

...rettelse på det med at buksa sitter som et skudd..den _gjorde_ det, men nå når jeg har hatt den på meg en stund er den egentlig ganske irriterende - fortsatt greit stram i låra men vid som juling i livet, så den siger nedover og da ser det ut som jeg har skrittet nede på lårene :dry: 600 kr rett ut av vinduet!!

Leo`s Lekeland igår var braksuksess :daane: Liten tok fullstendig av, så gledesstrålende var hun at jeg fikk smådårlig samvittighet for at jeg ikke har tatt henne med dit før :sjenert: Vi var der i over 3 timer, og da måtte jeg lokke henne med is for å få henne med meg hjem uten slepe henne vrælende med meg :ler: Så alt i alt vellykka besøk, og selv om jeg ikke ønsker at Liten skal feire bursdagen sin på Leo`s så kan jeg forstå at mange velger den enkle løsningen og har det der! Vi kommer definitivt til å gå dit for å leke flere ganger ihvertfall!! ...kanskje ikke på en lørdag eneste *kaos* :bond:

Skikkelig regnværsdag her idag :regn: Jeg gadd ikke presse Liten med ut, hun ville ikke - så da ble det en (lang) formiddag inne...Vi tok oss en tur inn til foreldrene mine for å bytte stue, men ellers har vi bare tutla rundt her hjemme..tror vi har lekt med _alle_ lekene Liten har :ler: Etterhvert slutta det å pøse ned ute, så når Storesøster kom hjem fra hyttetur titta sola frem og jentene gikk ut for å holde kyllinger og leke i sandkassen :hjerte: Vi benytta sjansen til å rydde litt opp på gjesterommet, så nå går det faktisk an å gå inn og snu seg rundt der inne :fnise: Innen Eldstemann kommer hjem om 10 dager så tenker jeg vi har klart å rydde det helt :jepp:

Akkurat nå elsker jeg tanken på at det er fri imorgen også!! Og får helt fnatt av å tenke på at det bare er en uke til vi har en 4 åring i hus :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg jeg skal holde meg borte fra Bik Bok-bukser og går heller for Floyd, som jeg VET sitter bra på. Alltid. :ler:

Så gøy at dere hadde det gøy på Leos! Ungene storkoser seg der altså. :jepp: Jeg også ser enkeltheten med bursdager der, men allikevel synes jeg det er så lite koselig. :sjenert:

Vi er kjempefornøyd med vaskedama, ja! Hun er supernøyen, og vasker omtrent der jeg selv aldri gidder å vaske. :fnise: Hun kommer i morgen, og det skal bli godt å få helt rene kriker og kroker. :nigo:

6 kg i minus er dødsbra! Du har all grunn til å klappe deg selv på skulderen for det! Jeg synes du ser smashing ut (både nå og også før). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Pleier dere å bytte stue ofte?? :klo:

Så bra Liten koste seg på lekeland, hun så ihvertfall veldig fornøyd ut på bildet du la ut :hjerte: Håper resten av pinsen også ble bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jeg skal holde meg borte fra Bik Bok-bukser og går heller for Floyd, som jeg VET sitter bra på. Alltid.

Så gøy at dere hadde det gøy på Leos! Ungene storkoser seg der altså. Jeg også ser enkeltheten med bursdager der, men allikevel synes jeg det er så lite koselig.

Vi er kjempefornøyd med vaskedama, ja! Hun er supernøyen, og vasker omtrent der jeg selv aldri gidder å vaske. Hun kommer i morgen, og det skal bli godt å få helt rene kriker og kroker.

6 kg i minus er dødsbra! Du har all grunn til å klappe deg selv på skulderen for det! Jeg synes du ser smashing ut (både nå og også før).

Du får holde deg borte fra BikBok-bukser, og jeg skal prøve Floyd :nigo: Akkurat nå må jeg bar eha en bittebitteliten kjøpestopp :sjenert: Kjenner jeg meg selv rett så varer den ikke veldig lenge :ler:

Leo`s var absolutt suksess (lekeland-delen) bursdagsfeirings-delen var sånn som du sier; lite koselig!! Men ungene hadde det fint, og det er jo viktigst tross alt...

Så godt å høre dere er fornøyd!! Er noe med det når en har anbefalt noen noe..at det er så bra som en selv synes :fnise: Veldig enig i at hun er flink!!

Jeg er stolt altså, av at jeg endelig klarer å ta av - men jeg synes fortsatt noen snart (helt uoppfordret that is :hoho:) kan kommentere at jeg har tatt av :tunge1: Men takk, du er god :hjerte:

Pleier dere å bytte stue ofte??

Så bra Liten koste seg på lekeland, hun så ihvertfall veldig fornøyd ut på bildet du la ut Håper resten av pinsen også ble bra!

:ler: så ofte vi kan på sånne regnværsdager ;) Det er bare et uttrykk vi bruker når vi har innedager og går lei av vårt eget hus - da besøker vi andre, altså bytter stue! Jeg har sånne teite uttrykk..bytte stue, strekke huset osv.. :fnise:

Helga var kjempefin, vi har kost oss masse!! Ikke særlig begivenhetsrik, bare fin og rolig med masse tid sammen :hjerte: Akkurat sånn jeg liker det!! Jeg har latt trening være trening, fitbit`en har ligget brakk i dagesvis til tross for ganske mye hverdagsaktivitet..og jeg fått tatt igjen litt etterlengtet og nødvendig søvn, så igår var jeg faktisk ikke trøtt engang når jeg skulle legge meg :overrasket: Deilig følelse, å være uthvilt!! Somregel er jeg trøtt som en dupp dagen lang, sliten i kropp og hode..så dette nyter jeg!! Innimellom har kroppen godt av en pause :hjerte:

Ikveld har mannen vært på øving, jeg har tutlet litt rundt og ryddet..brettet litt klær og sånn..er litt opp og ned i sinnet mitt for tiden - sliter litt med baby-blues`en min :sjenert: Vet ikke helt hvordan jeg skal takle/ håndtere dette...jeg vil ikke mase på kjære heller, vil ikke virke så desperat som jeg egentlig er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Aha! :ler: Jeg tror jeg hadde et lite blond-moment der altså, burde vel kanskje skjønt at det var sånn det hang sammen. Jeg tenkte mest på bytting av møbler, og det hørtes litt slitsomt ut. Men nå skjønner jeg at det jo selvfølgelig er fornuftig å få litt andre omgivelser på en regnværsdag! :jepp:

Jeg skjønner at du ikke vil legge mer press på mannen og la ham prosessere og komme fram til ting på egenhånd. Men jeg antar at han merker blues'en selv om du ikke direkte snakker om det? Jeg hadde ihvertfall lurt på hva som plaget deg hvis jeg ikke forsto helt hva som foregikk. Men så er jeg jo en grubler også da... :rolleyes: Håper han finner ut hva han vil (og at han kommer fram til at han vil akkurat det du vil) snart, sånn at dere kan starte opp etter sommerferien :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er bra søt du da Nef :hjerte:

Mannen både merker og vet om blues`en min..og det er ikke det at jeg ikke sier noe heller, men jeg vil ikke mase frem et svar om du skjønner :sjenert: Det jeg er redd for er jo at hvis jeg gjør nettopp det så "gir han seg" men er egentlig ikke enig - og da har jeg ingen tro på at det er særlig bra for oss å få en til...jeg vet om så mange som har presset gjennom å få en siste unge, og så har forholdet gått rett vest :haar: Det er den store skrekken!! Oddsen er jo ikke akkurat på min side fra før..han har jo gått fra de to andre han har barn med, og selv om jeg vet han elsker meg og har ingen planer om å gå fra meg så tenker jeg jo litt på det innimellom! Jeg er en grubler jeg også vettu ;) Og jeg har grublet mye i det siste...mer enn godt er :klaske: Jeg tolker og analyserer og plukker fra hverandre samtaler - det kommer ikke så mye godt utav det heller sånn for min egen del :ler: ...og så er det ofte sånn at man så inderlig gjerne vil ha det man ikke kan få - og ikke vet jeg, er dette en sånn greie? Jeg tror jo ikke det, men...blir jeg lykkeligere eller mer tilfreds av en kid til? ...Jeg blir definitivt trøttere :hoho: ...for jeg er jo ikke trøtt nok fra før :tunge1: Nei nå er jeg igang igjen med tanketrollvirksomheten min!! Ut på kjøkkenet med seg, middag skal forberedes (kyllingsuppe *namnam*) og om litt skal jeg hente Liten i bhg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytte stue-uttrykket bruker jeg også. Kanskje det er en dialekt-ting? :klo: Har aldri tenkt på det på den måten, men...å bytte stue er deilig, om det så er mammas stue eller hytta eller ferie. :nigo:

Jeg har store planer om å kjøpe meg en Floyd til bursdagen min til meg selv. :nigo: Har øynene mine på den med bootcut, men jeg må prøve på for å se. :jepp:

Blir sliten bare av å lese om tankevirksomheten din, jeg. :fnise: Jeg er helt lik altså, analyserer absolutt alt ned til hver minste detalj. Og en så viktig ting som dette er ikke rart du analyserer ihjel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte stue-uttrykket bruker jeg også. Kanskje det er en dialekt-ting? Har aldri tenkt på det på den måten, men...å bytte stue er deilig, om det så er mammas stue eller hytta eller ferie.

Jeg har store planer om å kjøpe meg en Floyd til bursdagen min til meg selv. Har øynene mine på den med bootcut, men jeg må prøve på for å se.

Blir sliten bare av å lese om tankevirksomheten din, jeg. Jeg er helt lik altså, analyserer absolutt alt ned til hver minste detalj. Og en så viktig ting som dette er ikke rart du analyserer ihjel!

Det er nok dialekt ja, du og jeg har mye det samme :ler: "Innan`te" vettu *knegg*

Jeg må seriøst prøve Floyd, men det sitter så langt inne å gå og prøve bukser..hvis jeg soler meg litt så hjelper det kanskje :fnise: Kan ikke si jeg føler meg videre fin i prøverom med grell belysning og spøkelseshvit hud :haar: Snakk om å lyse opp alle skavanker fra alle kanter *gjemmerseg*

Blir sliten jeg også, tro meg..mest frista til å overtale meg selv til å legge hele greia på hylla og heller satse på å bli høy, tynn og sterk :hoho: Evt. liten, tynn og sterk - det er kanskje enklere å få til...det letteste er vel å satse på liten og sterk :skratte: Det enkle er ofte det beste har jeg hørt ;)

Sitter i treningsklær og prøver å overbevise meg selv om at intervallspin er det jeg har mest lyst til nå!! Det virker..not so much :hoho: Jeg sliter med motivasjonen og det irriterer meg..det har vært sånn etter jeg var syk så lenge, har ikke komt skikkelig igang etterpå :sur: Men jeg får vri til - motivasjonen må jeg jo skape selv, og jeg vet jo treningsgleden kommer sigende når jeg bare sparker meg selv ut dørene og trener!!!! Jeg må begynne på igjen med styrketrening også - det sitter ihvertfall langt inne :daane: Hallo grevinneheng lizzm :overrasket: DET skal vi ikke ha noe av!! Så, i hodet mitt er planen å trene de store muskelgruppene på treningssenteret, og resten hjemme..nå har vi så stor terrasse på baksiden av huset - med tak over - at jeg kan trene styrke usjenert og uansett vær! Hoppetau, vekter og styrkedagbok ligger klar i skapet på soverommet, så nå finnes ingen andre unnskyldninger enn de dåååårlige..............Men nå! Intervallspin :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det enkle er det beste og sa til kjære han bare kan legge grublingen sin på hylla..fordi det kommer ikke noe godt utav dette, jeg bruker meg opp på å lure på hva han tenker og han bruker seg opp på å - for min skyld - prøve å ha lyst til noe han egentlig ikke vil! Så ender vi opp med å få en baby som både jeg og han føler jeg har overtalt han til å gå med på å få..for jeg vet han hadde gjort dette for min skyld! Fordi han elsker meg, vil at jeg skal være lykkelig...Han elsker meg! Ville gjort hva som helst for meg - jeg vet det! Men feilen ligger i at dette er ikke noe han skal gjøre for meg - dette må være noe vi begge ønsker!!

Jeg vil heller at dette skal være min avgjørelse enn hans..fordi jeg vet at om det er han som sier det så er det mye verre enn om jeg sier det selv :sjenert: Hvem jeg har forsøkt å lure er jeg ikke sikker på, men jeg har ihvertfall gjort et forsøk på å lure eller overbevise meg selv! Katten er utav sekken; det blir ikke noen baby..det blir ikke noen baby, og skal jeg være ærlig med meg selv så har jeg vel innerst inne vært klar over hele veien..det er bare det at jeg fikk forhåpninger, han sa jo at han ville tenke litt på det..og så malte jeg da, et bilde større enn det var..antagelig! :vetikke:

Jeg vet ikke, jeg er bare så lei meg - langt inn i margen lei meg..jeg var jo klar over det, jeg visste hvem jeg giftet meg med..en mann med meninger..en mann mange år eldre enn meg..en mann som har levd et helt liv før han traff meg; med barn fra tidligere, og en skilsmisse bak seg..med hus og hjem og gjeld og samlivsbrudd..som egentlig var ferdig både med å få unger og ekteskap..en mann som var ærlig på alt dette, all bagasjen sin..likevel giftet seg med meg og vi har fått en fantastisk jente sammen - selv om han egentlig var ferdig! Fordi han ønsker at jeg skal være lykkelig...Og jeg er det, lykkelig sammen med han! Jeg er det!! Men..Bare lei meg akkurat nå, for å ha gitt slipp på en drøm, en fantasi - et ønske, et behov!

Årene som har gått, alt jeg har opplevd..sammen med ham! Det har jeg forandret meg, meningene mine har forandret seg..der jeg var når jeg møtte ham så jeg ikke utfordringen med at han var ferdig - for jeg hadde ikke sånne "behov" da..herregud, jeg var ikke gamle flisa ;) Men jeg har forandret meg sammen med tiden som har gått og det vi har opplevd sammen.. - etter jeg fikk Liten vil jeg jo bare ha mer :sukk: Mer av det fine, gode og vakre som er i å få barn!!!

Jeg sa til ham nå ikveld, at jeg elsker ham jo for å være en mann med meninger..og stort sett er jeg enig med ham..bare _ikke_ nå :grine: Jeg er ikke enig, jeg er ikke enig i det hele tatt - jeg er grunnleggende uenig! Jeg har lyst å rope, brøle..hyle!! Jeg har lyst å ta beina fatt og løpe, løpe som en gal - med rasende musikk på ørene, løpe til jeg ikke orker mer! Reptilhjernen min tar over...løp, gjem deg - løp!! Det er enklere enn å forholde seg til sin egen avgjørelse akkurat nå..Alt dette det vet han...at det er en sorg for meg..og det må vi håndtere! Det må _jeg_ håndtere, på en okei måte! Uten at jeg skal gå hen og være martyr som liksom har ofret meg..sitte og sutre i sofaen hver kveld - skal ikke! Skal klare å håndtere dette..være takknemlig for alt det vi har sammen, for det vi har er fint, veldig fint :hjerte: Det vet vi, hva vi har - det er godt å forholde seg til...det som kommer - eller kunne komt i dette tilfellet - aner vi ikke hva er eller kunne blitt..Jeg må tenke sånn! Det er jo rett!! Vi har mye å være takknemlige for..jeg er heldig! ...bare veldig veldig lei meg akkurat nå :cry3: Men det er bedre at jeg stoppet det enn at han gjorde det, det hadde vært verre om han kom og sa nei...

Jeg elsker ham..jeg elsker det vi har sammen..men jeg skulle ønske han ikke hadde noen meninger om dette!! Jeg skulle ønske han trakk på skuldrene og tenkte "en fra eller til" :fnise: Eller, jo flere jo bedre ;) Men han er ikke sånn..han er ikke den mannen som tenker sånn! Han er en mann med meninger..han er min mann - og hans meninger er like viktige som mine...! Men jeg er lei meg...og det er nødvendig akkurat nå, jeg må få det ut!

Tårene renner og renner..klokka er for mye til at jeg kan ringe noen som vil forstå..så da skriver jeg..det må ut! Akkurat nå er det litt tungt å være meg..men det var min avgjørelse å stoppe det! Og det står jeg for..jeg..vet ikke hva jeg skal si..det er tomt! Det er natt, jeg bør sove..legge meg i senga sammen med de to jeg elsker over alt annet - kjenne på hvor heldig jeg er! Jeg kan gjøre andre ting..ting som ikke hadde vært så enkelt om jeg fikk en baby til..søke på stillingen som spinninginstruktør på treningssenteret kanskje? Ta utdannelse innen kosthold?! Bli sterk :ler: Hvem vet..Bah!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære, kjære deg! Så utrolig trist og rørende og sterkt å lese! :klem: Ord blir så fattige i situasjoner som dette, det er liksom ikke noe som blir godt nok å si. Men én ting jeg vil få frem, er at du er et helt fantastisk menneske! Du er sterk, du er snill, omtenksom og vanvittig god - helt inn til hjerterota - som klarer å gjøre dette til en ting som omhandler både deg og mannen, ikke bare deg. Det hadde vært så lett å gjøre seg til martyr som du sier, og du har all min sympati om du noen ganger faktisk gjør det. Dette er nok ikke noe som kommer til å gå over med det første, det er en sorgprosess og da må du la alle følelsene få si noe, gjøre seg ferdig med deg.

Jeg er her om du vil snakke eller gråte eller kjefte eller bare være. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er ingen ord som blir nok i en sånn situasjon, jeg har veldig vondt av deg nå!! :troest: Jeg er enig med Belle, la deg selv få tid, og følelsene komme når de gjør det! Hva sier mannen din til at du tok beslutningen nå?

Mange :klemmer: fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte :hjerte: Det går seg nok til, jeg går jo gjennom denne sorgen med jevne mellomrom :sjenert: Det var bare at denne gangen trodde jeg en stund at det faktisk skulle bli at drømmen gikk i oppfyllelse..men når virkeligheten smeller rett i fleisen din så gjør det vondt altså! :sukk:

Mannen er spak stakkar, han vil jo så gjerne at jeg skal være glad og lykkelig og få alt jeg vil ha her i livet...men nettopp derfor var det litt viktig at jeg sa fra nå :sjenert: Jeg vil jo ikke at han skal gå med på å få en unge til på det grunnlaget..Jeg vil så inderlig gjerne ha èn til med han, men da må det være et ønske fra begge to..og det skjer nok ikke! Innerst inne tror jeg han er letta for at han slapp å si nei, jeg har sett på han i denne siste uka at han ikke har hatt det greit..jeg kjenner han jo etterhvert ganske godt, og føler på meg når han sliter..dessuten blir han ekstra nær og omsorgsfull når det er noe vanskelig han vil/ må ta opp ;) Ikke lett for han heller dette her..han igjen er redd for at vi skal skli fra hverandre nå, at jeg skal bli helt treningtreningtrening for å håndtere dette! Ikke helt usannsynlig det siste der, det er jo den beste måten for meg å bearbeide ting; snakke om det eller trene..og siden dette ikke er noe godt å snakke om så får jeg trene ;) Men alt med måte, det skal ikke gå ut over familien eller forholdet!! Jeg er ikke bare meg lenger, og det har jeg sagt til han at jeg er klar over..det var annerledes før Liten, da trente jeg jo 5-6 ganger i uka uten å blunke :daane: Nå tar samvittigheten meg om jeg går 4 ganger i uka...så jeg tenker han trenger ikke å bekymre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ja, skjønner både bearbeiding i bølger og spakhet fra mannen. Samtidig tenker jeg at det kanskje ville vært enda større sjanse for å komme bort fra hverandre hvis det kom en liten en og skulle ta plass i det som uansett ville vært ubearbeidede følelser fra den ene eller andre kanten... :sjenert: Håper dere klarer å bruke hverandre i prosessen, uenigheten til tross!

Og ikke minst, håper dere får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner både bearbeiding i bølger og spakhet fra mannen. Samtidig tenker jeg at det kanskje ville vært enda større sjanse for å komme bort fra hverandre hvis det kom en liten en og skulle ta plass i det som uansett ville vært ubearbeidede følelser fra den ene eller andre kanten... Håper dere klarer å bruke hverandre i prosessen, uenigheten til tross!

Og ikke minst, håper dere får en fin helg

Ja det er jeg helt enig i - det var derfor jeg ble nødt til å si fra! Det jeg vil aller mest her i verden er jo at vi skal ha det fint sammen, for alltid :hjerte: ...og det innebærer gjerne å ofre noe for å få noe! Jeg har slått meg til ro med det nå, familien på 5 - det er oss :Nikke: Med hund og høns i hagen ;) Mannen virker lettere også, og tonen oss imellom er bedre enn den har vært på uker!! Godt!!

Helga startet ihvertfall veldig fint med fri-fredag - som vanlig ;) Vi har tilbragt dagen sammen med noen av de skjønneste menneskene jeg vet om; bestis og tvillingene hennes :strix: Det var strålende sol når vi sto opp, så Liten og jeg planla både sykkeltur og is på kaien..men etterhvert skyet det kraftig over - såpass mørkt ble det at Liten lurte på om det var natt igjen allerede :ler: Og så begynte det å hagle!! Kom mai du skjønne milde lizzm..... :dry:

Så sykkeltur og is på kaien-planen ble skrinlagt og vi takket ja til besøk av bestis og kidsa istedet! Sola tittet frem igjen etterhvert og vi bestemte oss for at vi ville på tur likevel..Naboen og jenta hennes heiv seg på også, vi tok med oss litt knask og dro opp i en lekepark i et av friområdene her - og ble der hele dagen :nigo: Det ble skikkelig godvær, vi endte opp uten jakker der hele gjengen :sol: (Nå bøtter det ned igjen, men godværet holdt helt til vi kom oss hjem og vel så det!) Vi hadde det så fint at jeg glemte helt ut treningsavtalen med Belle :sjenert: Kom på det en halvtime før spinningen begynte, men da hadde det bare blitt styr...Liten og twinsa lekte _så_ fint og kjære var ikke komt hjem fra jobb enda - så da avlyste jeg treningen og avtalte heller imorgen!

Når vi kom hjem var Liten helt ferdig, så etter Barnetv var hun klar for å sove! Mannen tok seg av leggingen, og jeg benyttet sjansen til å slippe hønene ut på grønt gress her mens jeg rigget til det lille hønsehuset til de to tullehønene som skal avklukkes..de legger seg klukk _hele_ tida, så nå er det jo ingen egg å hente omtrent - hva er greia med å ha høns da?! :regler: Nei, nå får de være uten rugekasse noen dager til de kommer på bedre tanker og begynner å legge egg igjen :fnise:

Imorgen blir nok litt travel, jeg har en eviglang liste med ting jeg skulle ha gjort innen søndag :bond: Da skal vi nemlig ha familieselskap, og siden vi inviterer både faddere og familie ellers til samme selskap blir vi nesten 30 stk her :daane: Jeg skal trene, handle inn, bake pizzahorn og lage kake...Seriøst, jeg tror Liten er sånn 80 år innvendig - for hun vil ha bløtkake med jordbær på som bursdagskake :skratte: Det ville hun ha ifjor også, folk humret litt av det - men det var ikke en smule igjen når selskapet var slutt, så den var visst god ;)

Kjære skal kjøpe og få hjem nye hagemøbler og vi må få hjem et lass med skjellsand til hønsegården så den blir litt rensligere..Så må det ryddes til her, bordet må dekkes og pyntes - og gavene til Liten må pakkes inn!! Jeg blir visst ikke arbeidsledig imorgen heller...men sånn bursdagsstyr er litt gøy syns jeg :hoppe:

Tenk, jeg lå jo på sykehuset og håpet på mai-barn på denne tida for 4 år siden :ler: Det gikk jo ikke helt sånn, ting tok jo sånn t.i.d!! Etter hun kom ut har jo tiden flydd avgårde :hoho:

Nå skal vi bestille inn kveldsmat, se en film og bare slappe av :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til strålende :sol: En kaffekopp på trappa og glade godjenter som tutler rundt her :hjerte: Tilogmed snorkingen til kjære høres koselig ut fra her jeg sitter :hoho: Jeg har skrevet handleliste og to-do-liste, så etter trening er det bare å jobbe på ;) Sparer noen ting til ikveld, for det er ikke alt jeg har så veldig lyst på "hjelp" av Liten til :sjenert::fnise: Noe må jeg bare gjøre selv...pynte kake bl.a :daane: Men forberedelsene skal hun få være med på alt hun vil; raspe ost og skjære skinke, fylle kaka osv :)

Klumpen i magen satte seg på plass nå nettopp, Storesøster har begynt å glede seg til mammaen skal få baby (og det er jeg kjempeglad for, det var så vondt når hun var så lei seg!!!) - men jeg er misunnelig :sukk: Føler meg stygg som er misunnelig..trenger å trene!! Faen!! Blargh!! Det at hun skal bli storesøster borte hos mammaen mistenker jeg at ikke vil gjøre dette noe enklere for meg å komme over :sukk: Jeg unner eksen hans dette, det gjør jeg virkelig..men jeg også har lyst! Last-baby-blues er heavy shit :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ble bursdagsfesten? Over 30 stk, du er gal! :overrasket: Gratulerer med dagen til den skjønne fireåringen! :bursdag:

Leit å lese om klump i magen og last-baby-blues... :troest::kose: Typisk at mammaen til storesøster skulle være preggodame midt oppi dine tanker og ørsmå forhåpninger! :sjenert: Så får du heller trøste deg med å bli superfit av all treningen du må gjennom for å bearbeide det ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Gratulerer så mye til den vakre fireåringen deres!! :gave::bursdag::klemmer:

Gleder meg til å lese om hvordan sjiraffen ble mottatt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diddles - hei! Vet ikke om du husker meg, men jeg har skravlet litt i boken din for ganske lenge siden, og du rakk å skravle bittelitt i min også, før jeg forsvant inn i masterbobla. Gratulerer med fireåring! Det må være en helt sær følelse - et veldig fysisk bevis på hvor fort tiden går. Last-baby blues-innleggene dine er nydelige og veldig såre å lese. Selv om ikke jeg er der nå har jeg i tidligere liv (ikke bokstavelig talt tidligere liv) kjent på noe av det samme, og jeg synes du skriver så fint og ærlig om hvordan det føles. Det er så leit når man ikke kan styre sin egen skjebne sånn, og når de tingene du ønsker deg så mye er avhengig av andre mennesker for å gå i oppfyllelse - eller ikke gjøre det. Uansett synes jeg du er tøff og modig, og det er lov å synes dette er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...