Diddles Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #3001 Del Skrevet 4. mai 2015 Wæææææ, så spennende! Håper virkelig for din del at du ikke har misforstått. Oi! Trodde du hadde gitt opp den diskusjonen jeg... Turt å ta det opp igjen? Jeg har ikke misforstått Belle Men vi er ikke helt klar enda fordet..jeg ble rimelig kjapt gravid sist gang - og det er selvsagt ingen garanti for at det skjer igjen - men det er sikkert lurt å vente til etter vi har vært på sommerferie ihvertfall..dumt å f.eks. spy meg gjennom 17 dager i Spania liksom bare fordi jeg ikke klarer å vente noen uker med å slutte på p-pillene Jeg hadde egentlig gitt opp Mazzi, men innimellom blir det likevel naturlig å si noe om det..at jeg ikke kommer til å gi opp håpet om at han ombestemmer seg før det er for sent for min del! Han er ikke type --> la oss bli gravide!!! ..mer, en slags forståelse for at sånn er det for meg, og han ønsker vel at jeg skal være lykkelig! Nå er jeg lykkelig per idag også - det vet han, men han vet også at jeg blir veldig veldig glad om vi kan få en baby igjen Det svirrer tusen millioner tanker i hodet mitt, for og imot..vil jeg dette sånn egentlig, eller er det kroppen min og instinktet mitt som styrer meg? Vi har det jo så fint nå...sånn som det er! Liten begynner å bli stor jente og klarer mer og mer på egenhånd Sånn som ting er nå har vi plenty med tid til begge jentene våre - og til hverandre!! Hvordan vil det bli med en til? Vi vet hva vi har men ikke hva vi får.....men så har jeg plass da vettu..i hjertet mitt..til en til! Og der det er hjerterom er det husrom sies det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2015 #3002 Del Skrevet 5. mai 2015 Skriiiiik! Så gode nyheter! Tenk, dette har du jo drømt om siden Liten ble født omtrent, men aldri trodd det skulle skje. Og tenk, nå skjer det! :hjerte: Håper virkelig det går like raskt for dere denne gangen som det gjorde forrige gang. Kjenner igjen de tankene. Vi hadde jo de vi også da vi begynte å tenke på M. Men så ble alle tvilene druknet av det faktum at vi ville ha en til. Logisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mai 2015 #3003 Del Skrevet 7. mai 2015 Wow, for en nyhet! Var du ikke ganske sikker på at han ikke kom til å snu på den fronten? Kan bli en spennende sensommer og høst på deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #3004 Del Skrevet 8. mai 2015 jeg føler meg fortsatt ikke helt trygg i og med at det er noen mnd frem i tid...har vel litt vondt for å tro at det er på alvor siden han har vært så imot det tidligere Det er jo fare for at han kan ombestemme seg...men enn så lenge er planen å vente til sensommeren/ høsten, så får vi se! Akkurat nå har vi det veldig fint som ting er Liten er så lykkelig og happy shiny for tida at det er en fryd å være mammaen hennes!!! Joda, hun har noen raserianfall og endel frustrasjon inimellom - men på det jevne er hun gladere og mer fornøyd enn på lenge!! Tror hun også kjenner på den gode vårfølelsen som bobler frem Vi jobber mer med kostholdet vårt for tida også, sjokoladestoppen min "går ut over" resten av gjengen også De er fint nødt til å spise sunnere de også når "hu mor" tenker i de baner Så selv om jeg alltid har pratet om proteiner, vitaminer og mineraler så er det først nå at Liten begynner å få en forståelse av hva som er bra for henne å spise (type "byggesteinmat") og hva som ikke er noe kroppen trenger - men bare vil ha fordi det smaker godt! Jeg merker enorm forskjell på henne nå som vi har blitt strengere med sukkerholdig mat, humøret hennes er definitivt mer stabilt enn på lenge - og hun spiser mer! Vil hun ha smoothie feks så hiver jeg oppi rå egg og gresk yogurt naturell (sånn som jeg gjorde når hun var mindre) istedet for å bare ha juice og bær..da er det mer mat i det, og når jeg fryser ned restene i isformer kan jeg si ja til is nr 2 med god samvittighet! Nå isted ville hun ha noe godt (ala godteri, noe jeg har blitt veldig streng på at kun er på lørdagen/ en dag i uka ) og argumenterte så godt at jeg nesten ga etter bare fordi hun imponerte meg!! "Jamen mamma, de e ikkje de at eg ikkje forstår at de ikkje e sunt - men kroppen min VIL ha de!!" Ikke verst for en soon-to-be-4åring *bøyersegistøvet* Hun aksepterte "naturens godteri" etter litt frem og tilbake, og sitter nå og dipper eplebåter og jorbær i litt vaniljekesam *seier* Og igår når vi hadde fiskegrateng til middag så kastet hun seg over grønnsakene først og slukte de, fordi hun skulle gi kroppen sin det som var best for den med en gang Så koste hun seg med flere porsjoner fiskegrateng med eggesmør etterpå! Det varmer et wanna-be-ernæringsfysiolog-mammahjerte å se sånne resultater!! Ute hamres og bankes det på alle kanter, snekrene er igang med terrassebygging Nå får vi ny terrasse i front, mens den terrassen på siden av huset får nye terrassebord også får vi platting utenfor soverommet - denne vil henge sammen med terrassen på siden av huset! Materialene vi har valgt er kjempefine!! Istedet for å velge trykkimpregnerte materialer av billigste type og så gå og irritere oss over vedlikehold etterpå (*ler* ja for sånt irriterer vi oss over...) så har vi gått for royalimpregnerte materialer med sånne riller i - dødsfine *dåner* Og det beste av alt; de er omtrent i samme farge som resten av huset - uten at vi trenger å beise de! Hurra for alt som gir mindre arbeid Det blir dyrt nok da (type *hyyyl* SÅ dyrt?!) men som kjære sier så har vi råd til å gjøre det skikkelig nå - og vi hadde angret på det om vi absolutt skulle spare de 50.000 - hvert år vi måtte vaske, pusse og beise terrassene!! Neste uke får vi skyvedørsgarderobene på plass på soverommet vårt også, så da er det slutt på "campingtilværelsen" vi lever i nå med klærne vår i pappesker og madrassene på gulvet Idag er det fredag og egentlig pysj-og-bustehår-dag for Liten og mamma..men mammaen følte behov for å fikse seg med en gang vi sto opp siden vi er omringet av snekkergutter hele dagen *sparkeribakken* Så hun valser rundt i pysj og busteflette enda og er såre fornøyd med tingenes tilstand!! Deilig å ha fri sier hun og slenger seg på sofaen *ler* Ute i kyllinghuset er de små nøstene begynt å bevege seg mer rundtomkring, så hønemor har sin fulle hyre med å holde de i sjakk!! De.er.så.søte!! Nå har de fått fjær på beina og på vingene, mens resten fortsatt er sånn kyllingdunete og mykt *elsk* Idag kom de tumlende ned stigen og er ute på gresset for første gang, nipper i gress og piper _hele_ tida - jeg hadde blitt gaaal om jeg var mammaen deres Nå kommer snart mamma for å tilpasse bunaden hun har sydd til Liten Etterpå skal vi leke med nabojenta som også har fri idag! Det er så gøy nå når vi kan være masse ute, her i gata er det flere jenter på alder med Liten - og sist helg hadde jeg 4 jenter i 4-5 årsalderen i hagen, latter og lek all the way Jeg nyter det, selv om det er mer enn litt travelt også!!! Kjære bare rister på hodet og sier jeg kan starte barnehage her med alle de ungene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #3005 Del Skrevet 9. mai 2015 Våkna inatt av et skrik fra Liten som jeg aldri har hørt før - jeg var sikker på at det var noe alvorlig galt som holdt på å skje!! Spratt utav senga med pulsen oppunder taket, reiv opp soveromsdørå - og der sitter hun..."eg må tissa" gråter hun!!! Jeg bare --> er det mulig? Skrike på den måten, bare fordi hun imå tisse?! Herregud, jeg brukte flere timer på å roe meg ned..pulsen min raste!! Vi hadde en alvorlig prat med henne der hun lå mellom oss etterpå, det der stuntet hun dro - det får hun ALDRI gjøre igjen!! Tror hun forstod, hun var ihvertfall enig...jeg forstår ikke hvorfor hun ikke tør å lukke opp døra til soverommet vårt og si ifra, eller faktisk bare gå på do?! Det står jo lys på..og vi sier hver kveld at hun bare kan gå på do hvis hun våkner og må tisse - eller at hun kan komme inn til oss om hun har mareritt..likevel stopper det liksom utenfor døra vår?! Omsider sovna jeg igjen, og sov til 8 - da våkna jeg med et rykk _igjen_ Ute i hønsegården var det et voldsomt spetakkel, når jeg gløtter ut vinduet ser jeg naboens katt sitte oppå taket til kyllinghuset og kikke inn nettingen der høna er med sine to små ..så da var lørdagen igang! Liten sitter i sofaen og snufser og nyser, hun har blitt ganske forkjølt sånn over natta Tenkte det nok , hun hiver jo av seg både pannebånd og jakke så fort hun får en sjans Det er fortsatt kald vind her, og selv om sola varmer godt så er det ikke varmt nok til å kaste jakka Men jeg snakker for døve ører! Jeg får vel bare venne meg til det, at hun ikke hører etter Dagen idag går med til å gjøre rent i hønsehuset og rydde litt utenfor her hjemme Det trengs bark i hjørnebedet bl.a., så må jeg sette tulipanene mine nedi der! Måtte redde de fra bedet foran terrassen igår når snekrene begynte å tråkke rundt der og rive rekkverk og sånt Så idag må de i jorda!! Ja, også skal jeg i kirka og se når ei av klubbvenninnene mine gifter seg Vielse er alltid fint!! Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #3006 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg er hjemme med Liten idag - hun startet nemlig 17. mai feiringen med å kaste opp i halve sofaen *blæh* Stakkar vennen, var helt knust..hun som gleda seg sånn til 17. mai at hun sovna med flagg og bunadssko på! Hun var syk til feiringen i bhg i forrige uke også, så når hun gråt digre tårer og sa "eg e jo allti sjuk når de e nåke kjekt! Eg får aldri feira nåkenting eg!!" så vrengte hjertet mitt seg! Nei fader heller, tenkte jeg- spyr hun så spyr hun - på med bunaden og ned for å se på barnetoget!! Etterpå var vi hjemom før vi dro bort på skolen til Storesøster og hørte henne holde tale for alle som var der Hun er kul altså, det der klarte hun kjempebra!!! Jeg.er.så.stolt!!! Så kjøpte vi lapskaus og pratet litt med kjensfolk før vi dro hjem igjen..foreldrene mine kom på kaffe, is og skravling - veldig koselig og avslappende!! Merket jo på Liten at hun var redusert og hun var hvit og bleik - men det kom ikke noe mer oppkast..idag er hun en skygge av seg selv Ligger på sofaen, skikkelig medtatt..kald og klam i huden! Hun nekter å gå på do, så jeg mistenker at hun kjenner at det vil ut "andre veien" og holder igjen så lenge hun klarer! Vi får se..jeg har vært på jobb en tur, og skal tilbake når kjære kommer hjem sånn at jeg ihvertfall har vært en full arbeidsdag..imorgen er det spørs om jeg må være hjemme hele dagen *gjemmerseg* Syns det har vært mye sykt barn etter nyttår altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2015 #3007 Del Skrevet 18. mai 2015 Å nei, stakkar Liten. Det er kjipt å være syk når ting skjer altså, selv om det er kjipt nok å være syk i seg selv. Så flott at hun fikk være med på feiringen allikevel! Sykt barn, shmykt barn. Sånn er det bare tenker jeg - man kan liksom ikke gjøre noe med det heller. Her blir de jo syke når mannen er borte (selvsagt), og den andre tar over når den første er ferdig (selvsagt). Har hatt mer sykt barn-dager etter nyttår enn jeg har hatt til sammen siden A ble født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2015 #3008 Del Skrevet 18. mai 2015 Så kjedelig... Masse god bedring til Liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #3009 Del Skrevet 18. mai 2015 Takk dere Hun sovna på sofaen tilslutt heldigvis, etter at jeg la meg ned og lot som jeg sov - da tok det 3 minutt så snorka hun Håper hun får sove en stund, søvn er medisin!! Det spørs da, snekrene setter nye rekorder i å sage og banke høyt (det føles ihvertfall sånn, men det er vel egentlig fordi de jobber inne idag ) Gleder meg _sånn_ til de er ferdige, jeg føler meg nemlig ferdig med klær i pappesker og sagspon overalt!! Men - det.blir.så.fint Sykt barn ja Belle, det vet jeg du og vet hva er!! Og jeg sutrer som bare har en kid som blir syk..nok et argument for å holde seg på matta og ikke få en til Tenker bare jeg er glad sjefen er på ferie akkurat nå og ikke får med seg hvordan jeg hakker opp arbeidstiden min med noen timer her og resten der Jeg vet jo jeg får styre det selv, og så lenge jeg gjør det jeg skal så er hun fornøyd..men den samvittigheten Det gnager på begge hold; jeg vil jo helst være hjemme med Liten når hun er syk - samtidig vet jeg at det ikke er så greit for de andre når jeg er borte fra jobb...Jeg skal tilbake kl 15 og ta unna resten av arbeidsdagen min, så får vi se hvordan det blir imorgen! Sånn som det ser ut nå så blir det ikke noe barnehage på Liten... *** Over til noe annet, nok sutring osv Jeg fikk akkurat fingrene i bursdagsgaven til Liten Hun ønsker seg - av alle ting - en diger sjiraffbamse! Ikke spør meg hvor hun har fått den tanken fra, jeg bare --> øh, hvor finner jeg det dah Jo det skal jeg si dere; her!! Hurra hei og hopp, den er gigantisk Hahaha, hvordan skal jeg få pakket inn det monsteret av en bamse?! Og hvor skal vi ha den? Jeg må se på det rommet hennes, hva slags løsning jeg kan få til...det skal tapetseres der inne når jeg klarer å bestemme meg for hvilken tapet...det er jo så mye å velge blandt! Klarer.ikke.å.bestemme.meg!! Vipper fra sukkersøtt rosa til fargesprakende tapeter til hvitt med farger på interiøret istedet osv osv...må jo bare få fingeren ut, tanken var å ha det klart til bursdagen - men det kan jeg bare glemme Nå når hun får en diger sjiraff til bursdagen (og en diger tiger etter Storesøster ligger på loftet og venter på å få komme ned ) må jeg gjerne gå i tankeboksen igjen! Eigeren av rommet har like mange meninger som hun har duploklosser, og de meningene skifter hun på oftere enn jeg skifter sokker - så det er litt trøblete å ta valg ut fra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2015 #3010 Del Skrevet 18. mai 2015 Hellige ku, for en fin sjiraff! Tipper hun blir storfornøyd! Forstår godt det der med samvittigheten altså! Men jeg har blitt litt flinkere til å drite i den etter at jeg omtrent ødela meg da jeg var gravid med A. No more flink pike her i gården. Tapet, ja. Der vingler vi også! Kan jeg prøve å skylde på det som grunn for at vi ikke har gjort noe enda? A sin smak vingler jo også fra alver en dag, til prinsesser en ny dag, til Elsa en tredje dag. Vil liksom ikke være stuck med en tapet hun fort blir lei av! Nå øurer vi på å bare tapetsere med en strukturtapet, og så kan ungene få lov til å velge hvilken farge de vil ha. Hos oss er det tross alt bare én vegg som i tilfelle må pusses opp på nytt om det blir helt feil om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mai 2015 #3011 Del Skrevet 18. mai 2015 For et festlig bursdagsønske! Da er hun heldig som har en mamma som lokaliserer akkurat en sånn til henne! Håper hun får sove en stund og at formen hennes blir bedre snart. Da blir det bedre for samvittigheten din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #3012 Del Skrevet 19. mai 2015 Hellige ku, for en fin sjiraff! Tipper hun blir storfornøyd! Forstår godt det der med samvittigheten altså! Men jeg har blitt litt flinkere til å drite i den etter at jeg omtrent ødela meg da jeg var gravid med A. No more flink pike her i gården. Tapet, ja. Der vingler vi også! Kan jeg prøve å skylde på det som grunn for at vi ikke har gjort noe enda? A sin smak vingler jo også fra alver en dag, til prinsesser en ny dag, til Elsa en tredje dag. Vil liksom ikke være stuck med en tapet hun fort blir lei av! Nå lurer vi på å bare tapetsere med en strukturtapet, og så kan ungene få lov til å velge hvilken farge de vil ha. Hos oss er det tross alt bare én vegg som i tilfelle må pusses opp på nytt om det blir helt feil om noen år. For et festlig bursdagsønske! Da er hun heldig som har en mamma som lokaliserer akkurat en sånn til henne! Håper hun får sove en stund og at formen hennes blir bedre snart. Da blir det bedre for samvittigheten din også Ikke spør meg hvor hun har fått idèen fra, det har vel dalt ned i hodet hennes - sånn som det meste gjør har jeg inntrykk av Men vi også digger ønsket hennes - når det er såpass originalt så må det jo innfris så langt det går Hun får Elsa-kjole av farmor, og et klesstativ til utkledningstøy (det siste er vel strengt tatt mer mammaens ønske enn hennes *kremt*) Vi er hjemme idag også Kledd og klar for å gå syntes kjære hun var litt varm, og joda - feber Crap!! Så den som måtte ringe på jobb rett før jeg skulle begynne var meg..kjenner mer enn litt på dette her, nå har det vært mye altså!! Men sånn er det jo bare, det er lite å gjøre med det! Jeg skal ta en telefon til legen da og høre om vi kan få legeerklæring på at hun er astmatiker, sånn at vi kan søke om flere dager i forb. med sykt barn..ved kronisk sykdom kan en få innvilget 10 dager ekstra - det ser det ut for at vi trenger!! Nå ligger hun slengt på sofaen, så jeg skal benytte sjansen til å legge klær inn i garderoben vår Endelig er vi på vei ut av pappeske-tilværelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #3013 Del Skrevet 19. mai 2015 Kjøkken og bad er ryddet - bare resten av huset igjen Det viser vanvittig godt at det ikke har vært orden på ca noenting de siste ukene - OG at vaskeengelen ikke har vært her på like lenge..jeg har vasket altså, ganske ofte - bare for å si det - men ikke hele huset på en gang sånn som hun gjør Forhåpentligvis kommer hun nå på fredag!!! Og himmel alt det rot vi har tatt vare på Det er esker med ting jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med...endel er satt til sides og skal leveres til ABR-senteret sin bruktbutikk, men mye er sånn "jeganerikkeomjegbørtavarepådetteellerikke" Så sliter jeg jo med å kvitte meg med babyting, for nå er det jo håp om en til - og da er det jo dumt å ha levert fra seg alt av dyner og sengetøy?! I mellomtiden får jeg pakke det skikkelig ned og legge det (også) på (det allerede overfylte) loftet.....så får vi se da, han driver visst fortsatt og tenker frem og tilbake og venner seg til tanken Jeg er vel iferd med å miste litt troen på at det blir noe av..men nå skal jeg ikke la pessimismen overta meg fullstendig, jeg er allerede et PMS-troll, så her kjempes det imot "mørket" allerede Liten virker pigg og fin igjen, ihvertfall er hun tilbake til sitt litt intense jeg det er jo et godt tegn!! Elsa-kjolen hennes kom i posten idag, den var kjempefin - så det må jo bare bli en hit!! Gleder meg til å se henne pakke opp, men gleder meg enda mer til å gi henne sjiraffen Bare 13 dager igjen til min lille skatt er utrolige 4 år Det er helt rart å tenke på...... Nei - tilbake til husarbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #3014 Del Skrevet 20. mai 2015 Oppe grytidlig..nyter stillheten, at det er _ryddig_ og kind of rent her - og sola skinner ute Jeg er proppa full av Omega 3 og smertestillende i håp om at det skal klare å ta toppene av både pms og smerter...kaffe og mat nå så er det rett og slett en god start på dagen Liten sover så godt for tiden, skikkelig tungt - ikke et knyst iløpet av hele natta Gudene skal vite hun trenger det!! Idag blir det bhg på henne igjen, hun gleder seg skikkelig Det er fint å se, at hun faktisk trives så godt at hun har _lyst_ å gå dit!! Så når jeg er ferdig på jobb idag skal jeg gjøre andre ting enn å hente henne med en gang..handle, gå tur med vovvis..så henter jeg henne kl 15 Da er hun fortsatt en av de første som skal hjem, og vi får masse tid sammen på ettermiddagen - men jeg blir ikke møtt av "eg vil ikkje him ennå!"" Ha en fin dag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mai 2015 #3015 Del Skrevet 20. mai 2015 Den blir jeg møtt med om jeg så kommer fem på halv fem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 20. mai 2015 #3016 Del Skrevet 20. mai 2015 Hei Diddles Lenge siden jeg har vært innom deg, så jeg slenger en hel haug med Så spennende med en mulig baby til Krysser fingrene for at det skjer Håper Liten hadde en fin dag i barnehagen og at formen hennes er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #3017 Del Skrevet 20. mai 2015 Den blir jeg møtt med om jeg så kommer fem på halv fem! Det er jo egentlig et godt tegn da, at hun trives..men jeg skjønner godt om du synes det er litt kjipt - det beste med å hente er jo nettopp når hun kommer løpende mot meg og vil hjem!! Hei Diddles Lenge siden jeg har vært innom deg, så jeg slenger en hel haug med Så spennende med en mulig baby til Krysser fingrene for at det skjer Håper Liten hadde en fin dag i barnehagen og at formen hennes er bedre Hei Azalea Koselig at du stikker innom!! Liten hadde hatt en kjempefin dag i bhg, og var superfornøyd når jeg kom og henta henne Det er lite som slår den klemmen som vanker ved henting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #3018 Del Skrevet 22. mai 2015 Når vaskedama sier at hun ikke skjønner hvorfor jeg betaler henne for å vaske et allerede rent hus #denfølelsen JEG synes det trengtes en vask her, men ifølge henne er det så reint at hun ikke ser forskjell før og etter...så da får vi grise det til litt mer da, så hun føler hun gjør en viktig jobb her Det er fredag, fridag, langhelg og lønningsdag - alt på en gang Vaskedama gikk nettopp, så etter gårsdagens strekking av huset er det ryddig OG reint *luksusfølelse* ...at gjesterommet ser ut som Sodoma velger jeg å ikke tenke på akkurat nå Jeg var innom Obs og kjøpte roser på medlemstilbud, så det står en stor vase på både spisebord og stuebord med røde, hvite og rosa roser oppi Da gjør det ikke så mye at været er grått og trist! Storesøster pakker i vei, hun skal på hyttetur med ei venninne og familien i helga..sikkert godt å få litt fjelluft innabords og ting på avstand, for hun har mye å tenke på for tida Mammaen og kjæresten skal ha baby, i tillegg holder de på å lete etter nytt hus..kombiner det med at hun er 13 år og superhormonell OG skal begynne på ungdomsskole til høsten - det er jo oppskriften på en tenåringskatastrofe! Hun kom hit på onsdag og var helt knust, ville ikke at mammaen skulle få baby..ville ikke at hun skulle ha kjæreste..ville ikke at de skulle flytte til nytt hus..hun gråt og gråt og gråt - hjertet mitt verket, samtidig måtte jeg si henne noen sannhetens ord! Hun må bare akseptere at dette er ting hun ikke kan få lov å bestemme, og når jeg gjentok hennes ord for henne så sa hun selv det hørtes helt feil ut at mamma skulle spør om lov til å bli gravid Ikke lett å være 13 år heller og plutselig måtte dele mamma med både ny mann og etterhvert et søsken.. ...så blir jeg litt fordi jeg er redd det skal gå utover mine muligheter til å bli gravid..at kjære skal komme frem til at det er nok for Storesøster med "alt det andre" om ikke vi også skal komme dragende med enda flere nyheter! Jeg vet jeg er egoistisk i tankegangen min nå, og jeg synes _virkelig_ dette er kjekt for eksen hans, sånn på ordentlig - men jeg kan ikke for at jeg er litt fordet...også kan jeg ikke si det til han føler jeg, for da synes han sikkert jeg er egoistisk...og det er jeg jo enig i, men jeg vil ikke at han skal synes det!! Da er det godt å kunne lufte det her inne - det er lettere å høre fra dere at jeg må skjerpe meg enn fra han Mhm...det var dagens! Veide meg idag og var forberedt på vektoppgang siden jeg er der i mnd liksom - og bare fordi jeg har fortsatt å ta av Nå er målet om 65 kg innen juni plutselig helt overkommelig, og jeg ble så glad at jeg dro rett på kjøpesenteret og kjøpte en ny dongeribukse Elsker SÅ mye at slengbukser er in igjen, det har jeg venta på siden ungdomsskolen!!! Så i det nye skapet mitt ligger det nå en sprett ny dongeribukse med høyt liv og flared legs *elsk* Gleder med til å ta den på sammen med en kort, vid topp som jeg også snopet meg her om dagen!! Imorgen skal Liten i bursdag til ei barnehagevenninne - på Leo`s Lekeland Det er vel et av de stedene i verden jeg har _minst_ lyst til å oppholde meg en lørdagsformiddag Ord som kaos og mayhem popper opp i hodet mitt Håper det blir gøy for Liten da, hun har pratet om lekeland i en evighet - fordi "alle de andre" går der i helgene....mens jeg avleder henne med å lokke med svømmehallen istedet Mulig jeg tar helt feil, at lekeland er supergøy lizzm - men enn så lenge er jeg skeptisk! Nå må jeg ut og rense opp i hønsegården *blarg* det er bare så mye kjekkere å gjøre sånt når det er sol, for da er hønene ute på plenen og tutler istedet for å snofle rundt beina mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2015 #3019 Del Skrevet 22. mai 2015 Du er definitivt mer renslig enn en gjennomsnittsperson, bare så det er sagt. Gøy å få skryt, da! Vaskedama er så søt og god. Huff, stakkar storesøster. Det er vanskelig nok å være 13 år, og så skal alt det der komme attpåtil. Godt at du er der for henne og forklarer henne og får henne til å forstå. Og så synes jeg ikke vi trenger å si ''sjerp deg'' til deg jeg altså, for jeg hadde ihvertfall tenkt akkurat det samme! Da kan man jo si at det var egoistisk for eksen også å bli gravid, sant? Og på ett vis er det jo egoistisk å få barn. Så nei, tenk det du tenker, jeg er helt enig med deg! Woohoo, du er superflink altså! Da fortjener du ny bukse! Hvor kjøpte du slengbukse forresten? Jeg savner også det SÅ mye. Har vurdert å kjøpe Floyd med bootleg til bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #3020 Del Skrevet 22. mai 2015 jo jeg er vel kanskje det...det er jo et fint kompliment å få men jeg har ikke støv på hjernen altså, synes bare det er godt at det er reint her! Vaskedama er skjønn Er dere fornøyd med henne? Jeg har vondt av Storesøster, hun var fryktelig lei seg for alt dette her på en gang..sånn er det noen ganger, at alt kommer oppå hverandre - men når det skjer så tar det ikke så lang tid før det en tenkte "aldri kommer til å bli greit" plutselig er normalen og helt okei likevel liksom Jeg vet at den lille guttebabyen kommer til å få verdens stolteste og beste storesøster Heldig liten tass!! ...så får vi se om det blir en sånn heldig liten tass her også etterhvert, jeg har ihvertfall veldig lyst til det Jeg er _veldig_ glad for at kroppen min omsider har bestemt seg for å spille på lag og ta av litt!! Jeg kan bare SÅ leve med å veie 65 kg - det er waaaay better enn 71,2 kg lizzm Nå sa jeg til mannen her om dagen at jeg syntes godt noen snart kunne se på meg at jeg har tatt av nesten 6 kg - og ikke minst si det til meg!! Du da, ser du at jeg har tatt av?! ...der han svarer "tjaaaa..det ikke er så mye pupper igjen..." Fader ta, det var jo den siste plassen jeg ville ta av!!! Jeje, får jo ikke velge tydeligvis Forresten, jeg fant slengbukse på BikBok Belle..hvor lite jeg enn liker å kjøpe klær der (syns ofte klær derfra er veldig små i str?! ) så har jeg funnet mye fint der i det siste!! Jeg har M i den buksa, jeg prøvde S (nyvunnen tro på seg selv - det straffa seg ) men den fikk jeg ikke over hoftene engang Medium sitter som et skudd! Ganske høy i livet, uten stretch og passe vid flare i beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå