Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg! :nigo:

:daane: Leggvarmere??? :skratte: Jeg befaler at jeg også får et sånt bilde altså!!!

Hallo, leggvarmere er jo superkult :skratte: I bytte-telefon-prosessen har jeg mistet nr ditt Nef :grine:

Edit: slo deg opp på 1881, håper jeg sendte det til rett Nef :fnise: Hvis ikke er noen heldige vilt fremmede herved eiger av bilde av Liten med leggvarmere :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

jeg vil også ha fuskepels-og-leggvarmere-bilde av solstråla!

Leggvarmere-bilde skal bli, fuskepels-vesten ble for varm Idag :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også vil ha! Vil du legge ut på fb? :nigo: (de leggvarmerne er forresten supersøte. Har tenkt tanken på å kjøpe dem selv :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, legger det ut på FB as we speak ;)

Bah, vi har hatt en litt slitsom ettermidddag, selv om dagen begynte veldig bra...Liten sov formiddagshvilen sin i senga med meg, jeg sto opp kl 12 og hun sov videre en time til :) Etter det har hun ikke sovet mer enn 10 minutt :daane: Hun har stort sett vært blid og grei, men når klokka nærmet seg 15.30 var det tydelig at den lille prinsessa trengte å sove!!! Da hadde jeg prøvd byssing, pupping, trilling og bæring i Ergo - uten annet resultat enn hyl-skrik-vræl :sukk: Omsider fikk jeg henne til å sove, og hun sov tungt da jeg la henne ned i vogga og begynte å lage middag...10 minutter senere hørte jeg et gledeshyl i babycallen - det var den hvilen :fnise: Og så var det igang, for egentlig var hun trøtt men fikk ikke til å sove! Ikke skulle jeg se på henne, ta i henne eller bære - men hun skulle IKKE ligge for seg selv :daane: Hun var sulten og trøtt men holdt seg selv igang med å lage klagelyder mens hun sugde og slapp puppen :filer: Tilslutt sovnet hun etter en lang kamp og sov i 30 minutter før det var igang igjen, hyl-skrik-vræl gjennom et lynkjapt kveldsbad, sutre-sutre gjennom kveldsmaten og når hun endelig sovnet våknet hun etter to minutter og gråt kjempesårt, tydelig overtrøtt, om og om igjen!! Nå hhar hun omsider roet seg, men jeg tør ikke flytte henne over i vogga, så hun får ligge i vår seng litt til...noen dager er det uendelig vanskelig å tilfredsstille det lille nurket :sukk: Nå nyter jeg stillheten, drikker te og spiser kveldsmat..lader opp til natta, hun våkner vel idet vi legger oss, det er den nye trenden! Fortsetter det sånn bør hun nok sove på eget rom snart...hadde håpt vi kunne vente til hun var 6 mnd, men hun våkner bare vi tar i dørhåndtaket :nei: Vi får se, haler det en stund til, men jeg trenger snart litt mer enn 2 timer sammenhengende søvn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig mye :sukk: Hun sover så godt frem til ca halv 2-2, og etter det er det opp hver 2. time for mat :daane: Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan sove flere timer når hun nettopp har spist :klo: Hun sover nå da, men jeg kan ikke legge meg nå, har begynt å slite med å sovne når jeg legger meg om kvelden, enda så trøtt jeg er :sjenert: Så jeg får benytte sjansen til litt :husarbeid: uten baby festet på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Men hvorfor skal hun opp hver 2. time først utpå natta?!

Fordi de har en lang soveperiode så er det vanlige søvnsykluser etterpå. Også blir jo magen tom så den må hun fylle opp! At hun sover 5-6 timer i strekk først er jo helt fantastisk til å være så liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det her også. Hun sover fra 7 til 1isj, og så er det opp hver 2.-3. time etter det. :daane: Problemet her i gården er at hun ikke klarer å sove så mye på dagtid, så hun blir så trøtt og sur. I dag har vært en sånn all-time low mtp. hyling og skriking, så i dag skal vi begynne med grøt har jeg bestemt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har en lang soveperiode så er det vanlige søvnsykluser etterpå. Også blir jo magen tom så den må hun fylle opp! At hun sover 5-6 timer i strekk først er jo helt fantastisk til å være så liten!

Så det at hun har sovet rundt tidligere har bare vært tilfeldig? Jeg nyter timene fra 8-02 jeg altså, misforstå meg rett ;) Litt problemer med å legge meg tidligere enn midnatt siden jeg ikke får sove...Blir spennende å høre hva de sier på helsestasjonen neste gang i forhold til lengde og vekt, for hvis det stemmer overens med våre tall så har hun både vokst og lagt på seg ganske mye! Ikke rart det så mye som hun spiser :rodmer:

Sånn er det her også. Hun sover fra 7 til 1isj, og så er det opp hver 2.-3. time etter det. :daane: Problemet her i gården er at hun ikke klarer å sove så mye på dagtid, så hun blir så trøtt og sur. I dag har vært en sånn all-time low mtp. hyling og skriking, så i dag skal vi begynne med grøt har jeg bestemt. :fnise:

Okei, vi har helt normale bebiser :ler: Liten er egentlig ganske flink å sove på dagtid hvis alt ligger til rette for søvn, drar jeg henne med på alt mulig midt i sovetida så lager jeg ris til egen bak :tunge1: Idag f.eks sov hun en hel time i vogga si :hoppendeglad: Men jeg merker hun er mer og mer våken mellom soveperiodene sine nå, før var hun kanskje våken 1 time før hun trengte å sove igjen, nå kan hun holde seg våken i over 2 timer før hun blir trøtt :jepp:

Blir spennende med grøtspising da :hoppe: Vi venter litt til vi :sjenert: Snakket med en felles bekjent på FB (hun jeg delte rom med på sykehuset) og Liten har jammen tatt jenta hennes igjen i vekt så de er jevnstore :daane: Det er rimelig godt gjort mtp hvor tiny Liten var, og hennes jente var vel "standard størrelse" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt: fjelltur med Liten i Ergoen *pust,pes* Godt sliten i kroppen, dette skal gjentas!!!

Idag er det hjemmelaga pizza til middag :sikle: Bare Liten kunne sovne nå så slipper vi surpottebaby mens vi spiser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kjempefint bilde av dere på toppen :hjerte:

Vi har vært på kaien og spist med sint, sur og trøtt ettåring - hjeeeeelp :daane: Håper deres middag blir kjekkere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...