Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 fine dager på rad :happy:

Igår var vi på barseltreff sammen med Belle og vakre lille A, kjempekoselig å treffe dem IRL :jepp: Liten viste seg fra sin beste side, kanskje ikke så rart siden det hang en tv på veggen :ler: Jeg fikk tilogmed spist maten min i fred - DET tilhører sjeldenhetene når vi er ute :) Etterhvert merket jeg tendensene til at Liten ble overtrøtt og lei, så jeg takket for meg og rakk akkurat å stikke innom Vero Moda og kjøpe meg en ny bukse :nigo: Jeg har lagt min elsk på buksene med høyt liv og glidelås bak til 300 kr, fantastisk gode på og så liker vi prisen!!!!! Liten ga klar beskjed om at nok er nok akkurat idet jeg stoppet vogna ved bilen, og fikk puttet henne i setet før det ble helt krise - good timing :tommelopp: Resten av dagen koste vi oss hjemme, hun sovnet fint klokka 20.15, og jammen sov hun til idag morges klokka 07.15 :overrasket: Hun var riiiimelig sulten, men superglad når hun våknet...og jeg hadde ekstrem-spreng i puppene!!!! Etter å ha spist seg mett sovnet hun jammen igjen og vi sov til 11.30 :hoppendeglad: Deilig med sovebaby!! Når vi gikk tur med vovvis sovnet hun jammen uten å gråte først også, og sov i 1 1/2 time :hakeslepp: Tro om hun har funnet sovehjertet sitt.....enn så lenge ihvertfall ;) Etter vi hentet storesøster på skolen fikk jeg gjort unna litt :husarbeid: og laget lasagne til middag med Liten i Ergoen :happy: Eldstemann kom hjem fra Trondheim idag, det var bare sååå godt å se ham igjen :daane: Godt å se med egne øyne at han har det fint! Nå er han hos kjæresten sin, men kommer hjem på formiddagen igjen imorgen..han har tett program stakkar, mange å treffe på kort tid, han reiser igjen allerede på søndag!

Liten la seg fint igjen klokka 20, så vi har kost oss med godteri og Idol sammen med Storesøster :hjerte: Før hun la seg flettet jeg håret hennes fullt av småfletter, sånn at hun har "popstjernehår" imorgen :fnise: Det er ei fornøyd lita jente altså, en fryd!!!! Imorgen skal hun og kjære på bading og gaveshopping, mens jeg skal kooose meg hjemme sammen med bebisen og lage kake til søndag :nigo:

Deilig med lange kvelder og tid til kjæresterier :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioten meg tok opp Liten før jeg la meg inatt, til tross for at hun sov godt, jeg tenkte hun trengte mat...greia var at hun sovnet klokka 20, vi la oss ikke før 02.30, jeg hadde spreng men gadd ikke pumpe :tunge1: Idet jeg tok i henne trodde hun tydeligvis det var morgen :daane: Det pleier å gå så fint å gi henne mens hun sover, men da legger vi oss jo tidligere :sjenert: Sulten som hun jo var tømte hun begge sider og sovnet tilslutt - men å flytte henne over i vogga etterpå var et umulig oppdrag :sukk: Resultat: minimalt med søvn, trøtt mamma og sur baby - hurra! Ikveld skal hun bare få sove, så gir jeg henne heller hvis hun våkner!

Nå? Sjokolade!! Senere middag med eldstemann og svigermor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk jenter :hoppe: ...og du grapefrukt, tro om jeg ikke vet hvem du er :lur:

Hadde en veldig fin bursdag igår, til tross for surpottebaby og stressastoresøster - de tåler endringer i hverdagen like lite begge to :ler: Slekta kom på eplekake og kaffe og gavene ramlet inn :tommelopp: Det er incoming å ha bursdag gitt, nå må jeg bare få tid til :shopping: :lur: På ønskelista står vinterjakke og ny dongeribukse (kjære syns de med høyt liv er kjedelige...det er så vanskelig å "komme til" :skratte:) vintersko hadde heller ikke vært å forakte, men vi får se hvor langt tusenlappene rekker ;)

Gjestene ble "kastet" ut klokka 17, da var Liten rimelig gåen :daane: Hun er liksom ikke en baby som funker glimrende på lite søvn, og når "alle" skal holde henne når hun akkurat har sovnet (til tross for at jeg sier hun trenger å sove, dere kan holde henne når hun våkner...) så sier det seg selv at det ikke ble mye soving :sukk: Den eneste som fikk bli igjen og kose med Liten var Bestis, for hun er så rolig og avslappet selv og har kjempegod innvirkning på Liten :hjerte: Det ble mye gråting før hun sovnet igår, men klokka 20 var det kveld selv om jeg aldri hadde trodd det så hysterisk som hun var :overrasket:

Resten av kvelden ble tilbragt i sofaen med kjære, pizza og film; Sara`s nøkkel :)

Idag (og imorgen) har Storesøster planleggingsdag, så hun er hjemme sammen med oss :) Heldigvis er hun et sofadyr og tv-slave, så hun sto bare opp, fant seg vafler fra dagen før og en yoghurt og kræsja i sofaen foran tv :fnise: Der ble hun, så vi sto ikke opp før 11.30 :hoppe: Resten av dagen har vi gått tur, kost med Liten og..ja, det var vel det :ler: Nå er begge kidsa i seng, og jeg skal pile avgårde for å rekke Obs og kjøpe litt mer ull til Liten..Tom & Trine-ullen jeg kjøpte på Sparkjøp var litt stram, så jeg vender nesen tilbake mot Janus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter "for meg selv" - Storesøster lufter vovvis og Liten sover, riktignok i armene mine med nesen trykket mot puppen (yndlingssovestilling :fnise:) men det er stille i huset :happy: Om litt skal vi bort til søs og kidsa, men Liten skal få sove litt til...

Siden det blir besøk får jeg ikke sjans å måle og veie Liten på åpen helsestasjon idag , så jeg hoppet liksågodt på vekta her hjemme ;) Hvis det stemmer så har hun lagt godt på seg de siste ukene, for idag var hun nemlig 5,7 kg :vekt: Hurra!! Hun legger på seg og jeg tar av - gotta love it :strix: 1 liten kilo igjen til startvekt, men det må gjerne fortsette videre nedover en 5-6 kilo til :tunge1: Det er nemlig forskjell på 64 kg trent kropp og 64 kg post-babykropp :roll:

Se der ja, så lenge varte stillheten :fnise: Storesøster er tilbake fra tur (my god det var en kort tur, vovvis må ha flydd :ler:) og Liten våknet fra powernap'en sin...jaja, sånn går no dagan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er altfor mye fint å finne i butikkene for tida :daane: Var på kjøpesenteret i sted, skulle bare på apoteket - egentlig :sjenert: Plutselig så jeg sånn ut --> :shoppe: Jeg er håpløs!! Hadde jeg enda handlet til meg selv, som faktisk trenger klær...men neida :fnise: Liten har så mye klær at jeg ikke får mer nedi skuffene, likevel går jeg hen og kjøper mer :klaske: Idag ble 3 par leggvarmere, 2 tights, 1 ullpysj fra Claire Kids og en hvit fuskepels-vest med hjem...akkurat den ullpysjen var et fornuftig kjøp, mer enn jeg kan si om det andre :ler: Sånn går det når kjære er bortreist og huset er skummelt ryddig og rent etter vaskeengelen har vært her - da shopper jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Å hellemin, du er verre enn meg du :ler: Jeg kjøper nå ting som luer og votter og sånn :fnise: Eller ullundertøy ;)

Men ja, noe må man da gjøre når disse mennene er borte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kjøpte jo ull....i tillegg til alt det andre :ler: Jeg vet jeg er håpløs :sjenert: Men Liten har veldig mye fint å velge mellom nå altså, og den fuskepelsvesten og leggvarmerene (måtte ha alle 3 fargene...) virket det som hun hadde veldig lyst på :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...