Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken størrelse bruker hun nå??

Nå har vi pakket frem str 62 :) Noe av det er fortsatt litt stort, som bodyer og sånn, men...synes nettopp str 50 var aaaltfor stort :grine: Det går FOR FORT :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull står høyt på handlelista her også. Pysjamas står aller øverst, for det er når hun sover jeg synes det er vanskeligst å vite om hun er passe varm. Skummelt om hun skulle bli for kald om natta.. :redd:

Håper du gjør noen kupp, og klarer å begrense deg, så du slipper å spise knekkebrød med agurk en hel måned! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull står høyt på handlelista her også. Pysjamas står aller øverst, for det er når hun sover jeg synes det er vanskeligst å vite om hun er passe varm. Skummelt om hun skulle bli for kald om natta.. :redd:

Håper du gjør noen kupp, og klarer å begrense deg, så du slipper å spise knekkebrød med agurk en hel måned! :ler:

Liten har det største soveskinnet fra Nøstebarn oppi vogga si, så hun er alltid passe varm selv om hun bare ligger i body og sokker :) Skinnet var ganske dyrt, men verdt hver krone - hun sover kjempegodt på det :nigo: Det beste er at det er såpass stort at hun kan ha det til hun blir ihvertfall 3 år, så da er det ikke så ille dyrt hvis vi fordeler summen utover antall år :tunge1: Har dere flyttet S over på eget rom? Her har vi en stående avtale om at Liten skal inn på rommet sitt når hun ikke kan ligge i vogga lenger :redd:

Knekkebrød med agurk er godt det altså, men matvraket meg liker mye annet også, så jeg håper også jeg klarer å begrense meg/ gjør noen kupp :fnise: Nå er det natten her :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med shopping :)

Og det å ha lite penger går faktisk veldig bra selv om man går hjemme. Det kan jeg skrive under på, som ikke har fått lønna mi på to måneder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut å ligge på det saueskinnet! Men hva om hun sparker av seg dyna, blir hun ikke kald da? Eller har hun ikke begynt med det enda, kanskje? :fnise:

S sover på vårt rom fremdeles. Synes det er greiest sånn så lenge hun våkner endel og vil ha mat om natta. Dessuten synes jeg egentlig det er ganske koselig å ha henne på vårt rom.. :rodmer: Så kan vi heller bruke gjesterommet til andre ting :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har A begynt å sove i ullpysjamas fra NameIt. :jepp: Selv om jo egentlig hun er en stråleovn, så funker det veldig bra. Den er så tynn og så puster den jo. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å multisitere på Ipad'en :sur:

Del 1 av shoppingrunden er gjennomført, nå måtte vi hjem og spise sa Liten ;) Jeg synes ikke det er så stas å amme på disse amme-rommene så sant jeg ikke må! Hun bruker nemlig god tid når hun spiser...

Mazilla: Denne er mer en sånn som "makker" hele seg under dyna istedet for å sparke den av, så det problemet finnes ikke..enda! Varmehungrige lille bebis :daane: Når den dagen kommer at hun sparker av seg får jeg legge henne i "nattposen" :jepp:

Belle: Ja jeg vil gjerne være med på treff på torsdag :nigo: Hvor og når?! Jeg må hente Storesøster på skolen innen klokka 15 eneste, men det er vel over til da?!

Fikk tak i ull til begge jentene mine :hoppe: Endte opp med et lysegrått og et koksgrått sett fra Ullrokken til Storesøster, fordi det var labert utvalg av Pierre Robert på Maxi..dessuten var Ullrokken også på tilbud til 149 kr pr sett, der normal pris er svimlende 600 kr :daane: Mulig hun streiker på fargen, men jeg kan jo stryke eller sy på litt pynt og knapper så det blir litt mer jentete ;) Liten fikk Safa ullstrømpebukser og ullsokker i krem, rosa og lilla (en av hver farge, de var til 30 % avslag på SparKjøp) en rosa/lillastripete Tom & Trine ullbody (normalpris på den..men det er ikke så ille dyrt det merket!) og en rosastripete Tom & Trine ull-lue til 20 kr :overrasket: Det var slutt på tilbudet på Obs, så jeg får vente litt med de store ull-innkjøpene..nå mangler vi bare en ullpysj..Eller, hun har jo ull/silkedressen fra Memini, den kan nok brukes som pysj! Den er helt herlig myk!! I tillegg har hun fleecedressen vi

fikk fra Memini når hun var modell, pluss en fleecejakke vi kjøpte i Bremen..Det er jo ikke akkurat så kaldt ute enda, så jeg tror hun klarer seg :fnise:

Håndklær var ikke et enkelt prosjekt, siden jeg er en smule kresen på det området.. Nå var jeg på KID, Princess og SparKjøp, men fant ingen jeg likte..enten var det sånn dum brodert kant på, sånn som strammer seg og blir krøllete når de har vært i tørketrommelen, eller så var de i sånn tynn frottè som blir våt bare en har tørket seg bak ørene :tunge1: Jeg eeelsker Turiform håndklærne, men de er dyre!! Jeg ender nok opp med å gå ned på baderomsbutikken her og kjøpe bare et par, så kan jeg kaste de styggeste av de gamle, og så kjøpe et par til på neste lønn :fnise: Det er jo god kvalitet på de håndklærne, og siden det er de vi har fra før er det lettere å ikke bytte ut alle på en gang..Good plan *klappesegselvpåskulderen*

Nå sovnet Liten ved matfatet :ler: Stakkar, hun blir litt vippa av pinnen når vi drar på shopping midt i hviletida hennes, nytter jo ikke å sove da når jeg drar henne ut og inn av bilen..nysjerrigper'en min :rodmer: Så da får vi gjennomføre del 2 av shoppingen når kjære kommer hjem! Lønningsdag = take away mat her i huset, så da slipper jeg å tenke på middag idag :hoppe:

Ute ble det plutselig sol, så nå vurderer jeg sterkt å putte min lille vakre i vogna og trille ned på baderomsbutikken for å se på håndklær...Reflex ligger også der nede....uffda :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Vi skal møtes klokken 12 på caféen på hotellet nede på kaien. :jepp: Hvis du vil, kan jo vi to møtes litt før sånn at vi får introdusert oss selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille prinsesse jeg- liker-meg-best-hjemme stikker kjepper i hjula for shoppingen min :tunge1: Etter mye hyl og skrik fikk jeg da omsider stuet poser med nye håndklær under vogna og trillet hjem igjen :daane: Nå er det visst mat igjen, og etterpå må jeg prøve å få satt på noen maskiner klær før vi går og handler matvarer..så må jeg brette en million klesplagg og kanskje etterhvert spise noe selv også :spise: Vanskelig å få dagene til å gå opp når hun blir trøtt så tidlig :klo: Kjære kommer jo ikke hjem før halv 5, og jeg må nesten ha han med når jeg skal storhandle mat...hvem skal ellers bære posene liksom?! :ler: Vi får putte henne i Ergoen når vi handler, å håpe på at hun sovner...hvis ikke blir vi sikkert uglesett av en haug med folk som ikke har med skrikerunge på butikken (jeg leste i en tråd her at det visstnok var fy-fy at ungene gråt i butikken, for da ble de andre som ville handle matvarer i fred og ro forstyrret :daane: Makan :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi si halv 12 på caféen der da? (Uæææh, nå ble jeg litt redd... :sjenert::fnise: )

That's a date (hyyyyyl :redd:) Jeg er like pysete som deg, bare så det er sagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på MeMini og så maaaasse fine bilder av SØTE lille babyen din rundt om i butikken :rodmer:

:rodmer: hun er så fiiiin, det gjør vondt i hjertet å se på henne!! Tenk at det snart er 3 mnd siden de bildene ble tatt, da var hun bare 1 mnd gammel...lille nurket :grine::hjerte:

Syns forresten det er ganske så kult at VÅR baby er modell for Memini... :nigo: Stolt mamma!! Da vi var innom butikken svevde vi 1/2 meter over bakken :fnise: Dama bak disken sa de ville lage plakat av henne, og jeg bare --> :bolledeig:

Hvordan er formen din kjære? Er knotten inni magen snill med mammaen sin?! :kose: Syns det er veeeeldig stas at dere venter gutt denne gangen :rodmer: Liten var gutt en gang...liksom :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en sove-lenge-dag idag, og sto ikke opp før Liten hadde hatt formiddagsluren sin :nigo: Det var deeeilig :sove:

Idag er hun 16 uker gammel, tenk snart 4 mnd siden hun ble født :overrasket:

To do today:

Skifte på sengene

Gå tur med vovvis

Hente Storesøster på SFO og hjelpe henne med lekser

Støvsuge

Tørke av alle flater på bad, kjøkken og i stua

Pakke ned gamle håndklær og legge på plass de nye, myke velduftende :hoppendeglad:

Handle matvarer (det ble ikke noe av igår siden Liten var en smule grumpy :dry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's a date (hyyyyyl :redd:) Jeg er like pysete som deg, bare så det er sagt :ler:

:fnise: Da må vi jo bare hoppe i det. Snakkes i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...