Diddles Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #1461 Del Skrevet 19. juli 2012 Lunsj med bestis, sårt tiltrengt alenetid sammen med verdens beste Hun er en skatt!! Liten ligger i vogna med tutt (!!! Hun skulle plent ha den med oppi vogna Forstå det den som kan, hun bruker jo egentlig ikke tutt da....) 2 koser og melk på flaske..Status til nå; lite mye !! Når hun engang sovner skal jeg gjøre siste finish på babyboots`ene til bestis sine twins, pakke de inn sammen med bleiekaka og kjøre ned og levere det på sykehuset Jeg får ikke treffe verken henne eller kidsa, men det er mer enn godt nok å vite at hun blir glad På mandag reiser vi forresten en liten svipptur til sørlandet, mandal (tror jeg ) Kjære har en kollega der nede som har prøvd å få oss til å ta turen i 2 år Nå bestemte vi oss omsider for å reise...er det der Mazzi bor tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. juli 2012 #1462 Del Skrevet 21. juli 2012 Bor ikke i Mandal, det er halvannen time herfra ca. Bor i riktig agderfylke jeg! Men har vært der mange ganger, og det er et fint sted det forsåvidt. Bare husk å beregne minst et kvarter hvis du vil rekke å se hele byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #1463 Del Skrevet 21. juli 2012 Et helt kvarter asså? Det må jeg si Hm, hvis du hadde bodd i feil agderfylke kunne vi drukket kaffe......kjipern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #1464 Del Skrevet 21. juli 2012 Svigermor har vært her, lest i bibelen for oss og bedt om tilgivelse hos Gud på mine vegne Så sånn er det.............jeg er jo den vonde selv, så jeg trenger det kanskje Jesus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. juli 2012 #1465 Del Skrevet 21. juli 2012 Svigermor har vært her, lest i bibelen for oss og bedt om tilgivelse hos Gud på mine vegne Så sånn er det.............jeg er jo den vonde selv, så jeg trenger det kanskje Jesus Og hvorfor er ikke hun tvangsinnlagt lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #1466 Del Skrevet 21. juli 2012 Ja si det Hun fikk nye medisiner og ble utskrevet etter vi hadde vært på ferie i 1/2 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. juli 2012 #1467 Del Skrevet 21. juli 2012 Ja si det Hun fikk nye medisiner og ble utskrevet etter vi hadde vært på ferie i 1/2 uke Hva sier legen hennes til det da? Men altså, jeg kan jo ikke kriteriene for tvangsinnleggelse... Stoooooor knuseklem til deg i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #1468 Del Skrevet 22. juli 2012 Nei altså, hvilken ende skal jeg begynne i? Grunnen til tvangsinnleggelse var for å få henne innlagt i det hele tatt, det var veien å gå..For å få henne inn til vurdering ifht innleggelse oppe på psykiatrisk her oppe med oss (tvangsinnleggelsen var nede ved psyk. ved sykehuset) måtte hun først inn nede i byen, der de visste hun ville bli vurdert som "for frisk" til å være...så altså, de gikk litt rundt systemet for å få det som de ville..Problemet med psyk. her oppe er at de stryker henne litt vel mye med hårene, noe som gjør at hun blomstrer, stråler og føler seg som en prinsesse - og er SÅ frisk at hun trenger ikke være der, og dermed blir hun skrevet ut For en stor del av sykdommen hennes har jo med et ekstremt oppmerksomhetsbehov å gjøre, det er jo derfor hun blir dårlig når det skjer noe som flytter fokus bort fra henne..som f.eks jul, bursdager, bryllup og fantastisk nok; når Liten ble født (da skulle hun jo ta livet av seg, og kjære måtte bruke tiden sin på henne istedet for å være med sin nyfødte lille datter *knurr*) Der oppe får hun dekket dette behovet, og dermed føler hun seg og oppfører seg som hun er helt frisk etter et par dager Så hun fikk et par samtaler og en gruppeterapitime, pluss nye medisiner før hun ble utskrevet...legen hennes har ferie, så der får vi jo mye hjelp nå Nå er han som var fastlege der før, hjemme, og han har visst vært i kontakt med henne, men bare for en prat og forklare henne hvorfor ting ble gjort som det ble (tvangsinnleggelsen) Kjære pratet med ham igår...Vi burde søkt om dagtilbud o.l., men "problemet" her er jo at hun mener hun er helt frisk () og må få lov å leve sitt eget liv - noe hun jo må få lov til! Det innebærer dog at hun mener at hun ikke trenger noe ekstra hjelp eller tilbud...per nå ihvertfall! Det vi må jobbe med er jo å få litt veiledning ifht hvordan sette grenser, at kjære får noen å prate med og pusle sammen noen pustehull i hverdagen; rømme litt bort innimellom og konsentrere oss om familien vår utenom henne! Derfor; neste års ferieplanlegging er igang; en helg på Langedrag med Storesøster (Liten får feriere hos mormor og morfar ) 5 dager i Bath/ Sør England og 7-14 dager i Italia sammen med et vennepar og kidsa deres :happy: I tillegg skal kjære på tur til Bremen med en kompis, men det blir sikkert nå i høst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #1469 Del Skrevet 22. juli 2012 Bare Liten blir feberfri så vi kan reise til Mandal imorgen Nå når svigermonster har bedt til Gud for oss er det kanskje håp i hengende snøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 22. juli 2012 #1470 Del Skrevet 22. juli 2012 Bare Liten blir feberfri så vi kan reise til Mandal imorgen Nå når svigermonster har bedt til Gud for oss er det kanskje håp i hengende snøre Ja, da er det nok håp! Hilsen ateisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #1471 Del Skrevet 22. juli 2012 hun var ihvertfall feberfri nå ikveld, så da blir det tur så sant det ikke øker på iløpet av natta *krysser fingrene* Ingen nye tenner på plass, så da var det vel bare et virus da Jeg som håpet på tenner......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. juli 2012 #1472 Del Skrevet 22. juli 2012 S hadde feber i går og i natt, men vi reiste på ferie likevel vi.. Litt sutrete og klengete i dag, men feberfri og i bedre og bedre form utover dagen. Kusina hennes på 11 mnd hadde også én dag med feber nettopp, så det er mulig det er noe som går.. Håper dere kommer dere avgårde, med eller uten guds hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #1473 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg har vært å sett de nydeligste små twinsa til bestis I`m in love Tenk at Liten har vært så liten Latterlig liten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #1474 Del Skrevet 28. juli 2012 Stikkordsoppdatering: Mandalstur i - men fin tur likevel! Syk syk skatt Lite søvn inatt gitt Party party ikveld Nettshopping fordi jeg syns synd på meg sjøl Snart barnehagestart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #1475 Del Skrevet 28. juli 2012 Sitter her og er igrunn klar til å gå på fest, kjolen og skoene med stor S er på, ansiktet sminket og håret stæsja..Liten er på sin første overnatting hos mormor og morfar, første gang borte fra mammaen og pappaen sin...og hva skjer her? Svigermor er dårlig og kjære er hos henne And the story repeats itself.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2012 #1476 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ånei.... Ble det ingen fest da?? Håper det går bra med dere alle sammen! Endret 28. juli 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juli 2012 #1477 Del Skrevet 29. juli 2012 ..... Hvordan hadde Liten det på overnatting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. juli 2012 #1478 Del Skrevet 29. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. juli 2012 #1479 Del Skrevet 29. juli 2012 Ble det ikke noe fest? Huff, for ei dame! Hadde Liten det gøy hos mormor og morfar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #1480 Del Skrevet 29. juli 2012 Joda, vi kom oss da avgårde tilslutt, men ikke før klokka var 22 Da var jo sola forsvunnet og litt av poenget med sommerkjole var forsvunnet sammen med lysten til å gå noensteder..så det ble bukse og topp med skyhøye hæler på føttene istedet Kvelden ble fin den, hyggelig rett og slett Ikke ofte det ordet brukes, hyggelig, for det høres så voksent ut - men så var dette en voksen fest også, med masse folk som ikke kjente hverandre, så da ble det sånn; hyggelig Var ikke hjemme før 03.30, like edru som da vi gikk dertil Liten har storkost seg hos mormor og morfar, og virkelig nytt godene ved å sove hos noen som ikke er vant med å legge henne Så når hun ikke ville sove fikk hun stå opp igjen, og det var jo storveis Fikk henne visst i seng rundt 21.30, så har hun sovet helt greit, våknet og hostet litt innimellom da (og sjekket at mormor fortsatt lå i senga ved siden av ) De kom hjem med henne i 2 tida, da kjente jeg at jeg savnet henne innmari Vi hadde en laaaang frokost med ferske maishorn og latte før de kom, så begge var klar for å få gullet hjem Resten av dagen har hun vært skikkelig kosejente, og jeg har nytt det Vi var en tur innom fadderene hennes i ettermiddag, og når vi kom hjem derfra var hun i kjempehumør, skrattlo av hver minste ting jeg gjorde, kyssa og klemte på meg Vi har nok godt av å være litt borte fra hverandre (Det ligger laaaangt inne å innrømme det der *gulp*) Det har ihvertfall vært en ekstra fin dag idag!! Kjære legger Liten for første gang ikveld forresten Jeg har ventet på at han skulle ta initiativ til det, og nå ikveld kom det :happy: Høres foreløpig greit ut, håper det blir vellykka, så kanskje han har lyst å legge henne flere kvelder (for da kan jeg gå på trening kl 18.30 innimellom ) Noen gikk på vekta isted Det viser igjen at jeg har hatt 4 uker med fri flyt av godis og så og si ingen fysisk aktivitet..resultat; pluss 4 kg De skal AV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå