Diddles Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #1381 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg sovnet mens jeg ammet Liten nå ikveld, sittende i stolen med henne i armene Våknet av en liten hånd som puslet i håret mitt..når jeg kikket ned på henne slapp hun puppen, smilte og sa med verdens søteste lille stemme "Mamma.." før hun trykket nesen mot puppen, sukket fornøyd og sovnet Jeg blir helt tussete av den jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. juni 2012 #1382 Del Skrevet 8. juni 2012 :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juni 2012 #1383 Del Skrevet 9. juni 2012 Nåh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #1384 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Svigermorhelvete Vi ble invitert ned på pizza, merket med en gang vi kom inn at hun var overstadisk/ manisk *grøss* Hun svinger fra minutt til minutt for tida, det er umulig å vite hva som venter rundt neste sving Storesøster kommenterte at det luktet svidd..hvorpå jeg ble kjeftet huden full av svigermor fordi jeg vågte å si at det er lurt å sjekke inni ovnen, for det kan ta fyr i bakepapiret (det luktet svidd i hele huset og bakepapiret var mørkebrunt ) Det har det gjort hos oss to ganger, og jeg ville jo bare unngå at det skjedde her også Hun kjeftet og ropte til meg, foran ungene Kjære prøvte roe henne ned ved å si at jeg bare ville hjelpe, men hun bare fortsatte! Da reiste jeg meg opp og sa "dette gidder jeg ikke, nå går jeg" hvorpå hun slenger etter meg "skal det ikke mer til?" Jeg gikk jeg..hjem og klippet plenen i sinne..for å ikke si noe jeg hadde angret på..nå er helga ødelagt, fordi jeg ville unngå at det tok fyr inni ovnen hennes - forstå det den som kan Foreldrene hennes ble gamle som troll, og det blir sikkert hun også siden hun fysisk sett er sprek som tusan!! Hvis hun f.eks blir 100 år, som sin mor, så har vi dette helvetet vi lever i i 20 år til Kjære kjørte ned til henne nå, for å sjekke ståa..hun er jo troende til det meste! Jeg burde sikkert sagt unnskyld for at jeg gikk i sinne...men jeg kjenner at jeg orker ikke mer av henne idag! Jeg er bare lei!! Endret 9. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2012 #1385 Del Skrevet 9. juni 2012 Stakkars menneske, hun har det jo ikke godt... Men å kjefte deg huden full foran ungene?! Du har min fulle støtte og sympati... Forresten typisk at det er sånne folk som er de seigeste... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1386 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Det verste er at stemningen er litt laber mellom meg og kjære...han vil vel helst at jeg "ordner opp"..jeg er ikke helt der!! ...og avogtil er det kanskje lurt å spørre hva greia er, for det hadde ingenting med dette å gjøre i det hele tatt Jeg må seriøst slutte å tro og synse Han hadde pratet med henne igår kveld om dette og sagt at han var enig med meg, og at dette måtte hun bare legge fra seg siden det var ment som omtanke og ikke kritikk Endret 10. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2012 #1387 Del Skrevet 10. juni 2012 OMG sier jeg bare! Og gamle som troll? En stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. juni 2012 #1388 Del Skrevet 10. juni 2012 Kanskje vi skal spleise henne med oldemor så kan de sitte og være sure sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1389 Del Skrevet 10. juni 2012 ....og sammen med eksen til kjære, storesøstera mi ooog monstermormor For en gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. juni 2012 #1390 Del Skrevet 10. juni 2012 ....og sammen med eksen til kjære, storesøstera mi ooog monstermormor For en gjeng Da har de nå noe å gjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1391 Del Skrevet 10. juni 2012 ...ja...når jeg tenker meg om så bør de kanskje aldri møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1392 Del Skrevet 10. juni 2012 Forresten er jeg slått ned i sokkene jeg ikke har på meg i søndagens putekrig La meg aldri bli for gammel til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #1393 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Ny uke, nye muligheter Har mange ønsker og drømmer om hva jeg skal ha tid/ lyst/ ork til denne uka også, men vi får nå se Enn så lenge er lista lang som et vondt år, så får vi se om vi får kortet den ned i løpet av uka... Idag: Rydde kjøkken, ta ut av oppvaskmaskin, pusse av alle flater Rydde badet, vaske klær, brette klær, pusse av alle flater Støvsuge hele huset Gå tur med vovvis Huske å hente p-piller når Liten våkner!!!!! Endret 11. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2012 #1394 Del Skrevet 11. juni 2012 Lykke til med den lange listen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juni 2012 #1395 Del Skrevet 11. juni 2012 Innom med en på mandagsformiddagen Lykke til med ukas mange gjøremål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #1396 Del Skrevet 11. juni 2012 Feber-Liten Det er nok fortann nr 2 som er på vei gjennom, det var ihvertfall rimelig hovent i tannkjøttet der igår Nå kommer jo tennene kjempetett, bare 1 uke siden sist runde med feber og tann Så bra, da forblir hun ikke tannløs resten av livet, som vi fryktet en stund Til tross for ganske høy feber (38,9...) og tydelig vondt i munnen, har hun vært i strålende humør Fikk henne til å le sånn skikkelig idag, hikstende latter over at jeg bråkte med klossene i skuffa! Hun hang over skuffa og lo og lo Kjempesøtt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #1397 Del Skrevet 12. juni 2012 Ting halter litt avgårde her for tida, kjenner på at kjære ikke virker lykkelig Det er nok mye det kan være, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at det skal snu Jeg er så redd han skal bli lei av dette, av oss Noen har ligget våken i hele natt med feberbaby og hatt tid til å tenke altfor mye!! Det er vel best jeg prøver å hvile nå når Liten sover..kansje ting føles lettere etter litt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2012 #1398 Del Skrevet 12. juni 2012 Ting føles definitivt lettere med søvn kjære deg. Jeg ville bare spurt ham rett ut, jeg. Om det er noe som plager ham, om han har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2012 #1399 Del Skrevet 12. juni 2012 Huff, sånne netter der man rekker å tenke for mye er ikke sunt for kropp og sjel. Håper det virker litt lysere etter litt søvn! Og jeg stemmer for det samme som Belle, spør når anledningen byr seg (men ikke gjør som meg og spør og spør og spør til kjære blir lei av meg på grunn av dét alene... Jeg lærte etter noen runder ) Mange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #1400 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Fikk meg en liten time på puta, og føler meg litt lettere til sinns heldigvis..kombinert med besøk av mamma etterpå der jeg fikk tømt hodet mitt for tullete tanker føler jeg meg nesten som meg selv igjen Fikk sms av Belle her tidligere om Brio Zento 0-25 kg bilsete på tilbud fra kopbarnvagn.se, og bestilte 2 stk svarte; ett reserve til å ha i bilen til kjære og ett til mamma og pappa sin bil Tilsammen, med frakt og alt kom det på 3161 kr Sånne kupp er nais asså!! Sjekket endel opp ifht tester og sånn, og kom frem til at det er et bra sete så lenge det er bakovervendt (det kan altså brukes begge veier - men det skal IKKE vendes fremover!!) Jeg har hele tiden sagt jeg ikke skal kjøpe kombisete, men altså, til den prisen og som reservesete så får det gå Endret 12. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå