Diddles Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #1301 Del Skrevet 30. mai 2012 For 1 år siden lå jeg på sykehuset og ventet på at riene skulle starte Alle de tankene, alle de følelsene, de velter frem igjen og jeg er skikkelig sentimental Kikker på den lille solstråle slæsj tordensky-jenta vår og kjenner jeg er så stolt så stolt over hvem hun er!! Jeg fatter ikke at ett år er gått......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #1302 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Er hun et år i dag?? Gratulerer så masse, både til henne og deg! Kos deg med både lykke, stolthet og sentimentalitet du! Endret 30. mai 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2012 #1303 Del Skrevet 30. mai 2012 Liten er 1 år om to dager. Regner med at det er nøyaktig ett år siden vannet gikk, sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #1304 Del Skrevet 30. mai 2012 Jaaa Belle, vannet gikk klokka 7.45 for 1 år siden idag Hun ble født 1. juni Neferet Bursdagshilsen til avisa er sendt inn, oooog hilsen på lokalradioen pluss påmelding til "fredagskake" som de deler ut til bursdagsbarn hver fredag Hun er skita dårlig på å snakke i telefonen, og jeg hater å være på radio, men what the heck, alt for min lille (og gratis kake ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2012 #1305 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg ble litt forvirra her, mente det var litt senere, men så sto det 52 uker på tickeren din, og i min verden er det sannelig et år, og så begynte det bare å gå litt rundt for meg.. Regner med at Liten kan feires flere dager til ende uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #1306 Del Skrevet 30. mai 2012 Jo det er jo 52 uker siden hun ble født idag, siden hun jo ble født på en onsdag Men datoen er ikke før på fredag Hun kan feires i dagevis, så fantastisk som hun er Heldige oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2012 #1307 Del Skrevet 30. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. mai 2012 #1308 Del Skrevet 30. mai 2012 Tenk at lita blir et år på fredag da Det henger en nettopp ferdig bursdaggave til henne her Jeg får "ferie"(/arbeidsledig) på fredag, så jeg kommer gjerne på besøk en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #1309 Del Skrevet 30. mai 2012 Jippii Du må gjerne komme, når som helst Pys Vi er somregel hjemme, eller ihvertfall rett rundt hjørnet hvis vi får et hint om besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. mai 2012 #1310 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja, tenkt at det har gått et helt år allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2012 #1311 Del Skrevet 30. mai 2012 Dette året har gått utrolig fort, og jeg kjenner meg igjen i sentimentalitet og mye følelser For ett år siden hadde vi kommet hjem hit, og snuppa skulle sove sin første natt i hjemmet sitt. Helt sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2012 #1312 Del Skrevet 30. mai 2012 ...mens jeg hadde en fem uker gammel baby og DET forspranget. Kunne jo virkelig bare pøse på med gode og dårlige erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2012 #1313 Del Skrevet 31. mai 2012 Forbereder du bursdagsfeiring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #1314 Del Skrevet 31. mai 2012 Nei jeg surfer på internett Det meste er i boks, resten tar vi sånn etterhvert idag Liten sover serdu, så får ikke gjort så mye..kakene ordner jeg imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2012 #1315 Del Skrevet 31. mai 2012 Når skal dere ha barneselskap da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. mai 2012 #1316 Del Skrevet 31. mai 2012 Har du kjøpt gave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2012 #1317 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg har den perfekte gaven! Den har bare ikke kommet i posten enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #1318 Del Skrevet 31. mai 2012 Når skal dere ha barneselskap da? Har du kjøpt gave da? Jeg har den perfekte gaven! Den har bare ikke kommet i posten enda. Lurte på neste helg jeg altså..tenkte egentlig å ha det på søndag, men kjenner jeg orker ikke to dager etter hverandre Rekker den perfekte gaven frem i tide tror du?? Liten (sin mamma) gleeeeeder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #1319 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) For 1 år siden lå jeg med pressrier og tenkte, dette klarer jeg bare ikke...1 time etterpå var Liten født Jeg klarte det, og FOR en belønning Vår lille skatt, den første bursdagen - vi er så stolte av den flotte jenta vår ...som til tider driver oss til vanvidd, men som også tilfører en lykke i familien jeg aldri har kjent før! Gratulerer med dagen din skjønnas!!! Vi elsker deg!!! Liten Endret 1. juni 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2012 #1320 Del Skrevet 1. juni 2012 Alt jeg hadde skrevet ble borte.. Drittmobil! Nå gidder jeg ikke skrive mer enn GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS BESTESTE LITEN!! ps: Var du virkelig oppe halv fem idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå