Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1041 Del Skrevet 14. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1042 Del Skrevet 14. mars 2012 Er det lov å spise sjokolade fordi...ehhh...fordi...eh...babyen min er syk??? Jeg bare spør jeg, fordi Stratos is calling my name, og jeg er svak..så veldig veldig svak Selskapssyk Det begrenser seg hvor lenge det er spennende å ligge på gulvet med Liten...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2012 #1043 Del Skrevet 14. mars 2012 Hehe, jeg skal ikke si noe, jeg er dronningen av "gode" unnskyldninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #1044 Del Skrevet 14. mars 2012 Det er for seint uansett....Stratosen ropte for høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2012 #1045 Del Skrevet 15. mars 2012 Ikke snakk, her (på jobb) ble det servert nybakt, lunken eplekake før kl 10! Trengte ikke engang å finne på en unnskyldning for å jafse i seg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #1046 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) fantastisk!! Det hørtes bare amazing godt ut Ikke vits i å finne på unnskyldninger, ikke sikkert vi får sånt i vårt neste liv...... Ah, Liten og jeg har akkurat hvilt i 1 1/2 time Hun har nydelige eplerøde kinn og er i storform akkurat nå Absolutt på bedringens vei, men vi holder oss hjemme fra babysang denne gangen, for at hun skal bli helt frisk før jeg utsetter henne for nye bassilusker Dessuten er det masse sånne små knøttebabyer der, de trenger vi ikke å nyse på Dermed - hjemmekos idag også :happy: Kjære hadde lang morgen hjemme, og gikk ikke før vi la oss klokka 9.30! Sånt liiiker vi Da blir ikke dagen så lang før han pluselig er hjemme hos oss igjen *glederseg* Jeg har et lekekasse-prosjekt jeg brenner etter å sette igang med, men det innebærer pussing av en trekasse bl.a, noe som ikke lar seg kombinere med Liten Må nok vente til det blir natta for henne ja..Skal prøve meg på en sånn her hjemmelaga lekekasse av trekasser jeg har stående på loftet med rot og skrot oppi Synes den var kjempefin, også er det ikke for avansert til at jeg kan få det til Gidder ikke betale hundrevis av kroner for å få en fin lekekasse (ikke plast) når jeg kan lage de selv Så nå har jeg en haug prosjekter, må bare få lønn Da skal jeg: sy bl.a uglesengetøy til Liten (og til Belle`s lille A..) lage lekekasser, sjablonmale skapet til Liten, gjøre en innsats på Storesøster sitt rom sånn at det blir mer for "store" jenter Mye gøy å henge fingrene i med andre ord!!! Edit: skrivefeil sa jeg!! Endret 15. mars 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mars 2012 #1047 Del Skrevet 15. mars 2012 Så bra at hun er i bedre form! Hvordan går det med snørret da? Av erfaring pleier det å henge igjen leeenge her i gården ihvertfall. Babysang var ikke det samme uten deg altså. Og så var A så innmari sur at vi kastet i oss maten og gikk igjen. Tror det var hevn for at jeg vekket henne i sin dypeste søvn da vi kom til byen. Så fin kasse. Og så gleder jeg meg til å få uglesengesett. Du skal jo selvsagt få penger for det da, så rop ut! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 15. mars 2012 #1048 Del Skrevet 15. mars 2012 Så flink du er som holder på Så moro at storesøster skal få rom for større jenter håper du har en fin dag Diddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #1049 Del Skrevet 15. mars 2012 Belle: Snørret er der, men ikke plagsomt mye..hun sugler desto mer Kan skjønne babysang ikke var det samme uten meg og Liten!! Vi gjør jo ganske mye utav oss med min falske sangstemme og hennes jodling Vekket du henne?! Haha, det har jeg også gjort, men hadde jeg tenkt meg om så hadde jeg aldri i livet gjort det, da hadde det rett og slett bare ikke blitt noe babysang den dagen Man lærer av sine feil.... Ja jeg likte den lekekassen kjempegodt, håper bare jeg får det til...jeg er ikke spesielt god på sånn interiørgreier egentlig Så ikke vær så sikker på at du gleder deg til hjemmesydd uglesengetøy made by me og ta betalt for det? Er du gal, jeg er bare glad om du tar imot, er ærlig på hva du synes, og kansje til og med bruker det!! Azalea: Vent nå til du ser resultatet med å si jeg er flink Det kan sikkert diskuteres Men å lage til rommet til Storesøster skal jeg klare Sitter her i mørket og venter på at Liten skal finne ut at det er natt Hun har nemlig begynt å rulle fra rygg til mage igjen etter en laaang pause, og ikveld nekter hun å ligge på ryggen!! Så nå er det babyfestival i sprinkelsenga vedsiden av meg her --> Mens jeg prøver å la vær å le høyt av tullet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mars 2012 #1050 Del Skrevet 15. mars 2012 Babyfestival. Kjenner godt til det, ja. A blir helt når hun ligger på magen i senga, selv om hun er dødstrøtt. Ja, jeg pirket litt i henne. Hun sov SÅ tungt, uten tutten til og med. Teite meg som vekket henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #1051 Del Skrevet 15. mars 2012 er det mulig å være så gal som Liten var nå ikveld?! My God, hun der blir ikke god å ha med å gjøre Hun hadde et himla show i senga, og sovnet midt i et vræl Snakk om å være overtrøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 16. mars 2012 #1052 Del Skrevet 16. mars 2012 er det mulig å være så gal som Liten var nå ikveld?! My God, hun der blir ikke god å ha med å gjøre Hun hadde et himla show i senga, og sovnet midt i et vræl Snakk om å være overtrøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #1053 Del Skrevet 16. mars 2012 Sovnet midt i et vræl igår klokka 20, våknet med et gledeshyl idag klokka 6 Vi har ei jente med mye piff Hun skal vel hvile snart tenker jeg - fine by me, jeg joiner Fredag og helg Den lille hostende, nysende bylten koster frem og tilbake over golvene mens hun roper alt hun kan, og jeg ser God Morgen Norge og drikker kaffe latte :happy: Gleder meg til tirsdag og lønn, da er det kreativ shopping til prosjektene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2012 #1054 Del Skrevet 16. mars 2012 Liten høres helt herlig ut!!! Kos dere med fredagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. mars 2012 #1055 Del Skrevet 17. mars 2012 må si meg enig med Neferet, liten høres veldig søt og herlig ut Ha en fin lørdag og god helg, Diddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2012 #1056 Del Skrevet 17. mars 2012 Liten er supersøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. mars 2012 #1057 Del Skrevet 17. mars 2012 har sett bildet å hun er kjempesøt skjønn liten Liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #1058 Del Skrevet 17. mars 2012 Takk jenter Jeg er helt enig, helt objektivt sett såklart Lørdag Sitter her med 1000 dårlige unnskyldninger for å ikke gå på trening, selv om jeg vet jeg synes det er fantastisk når jeg er der Så det ender nok opp med at jeg går, men enn så lenge kverner hjernen min som en gal for å finne en gyldig grunn for å la være Liten har lært seg et nytt språk iløpet av natta ("Barn blir født med 100 språk men frarøvet 99 av dem") og det er helt fantastisk!! Så utrolig mange lyder, jeg er helt fascinert!! Har hørt tendensene i et par uker, men idag når hun våknet reklamerte hun høylydt for at språket var i boks Det er mye aktiv tungebruk (på utsiden av munnen ) i "gladeldadelladelgladel" og gollegolledalleballgoll" Dette må jo bare festes på film!! Ikveld kommer Eldstemann og svigermor hjem igjen fra Gran Canaria Den uka har gått fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2012 #1059 Del Skrevet 17. mars 2012 Kan du bare ikke gå på trening sånn at jeg slipper å sitte her hjemme og ønske at jeg var der og ha dårlig samvittighet? Neida, bare tulla. Litt.... Så herlig med babybabling altså. Senest i dag morges lå jeg i sengen og hørte på A som pratet i vei inne hos seg selv i 10 minutter før hun ville opp. Ha en strålende lørdag kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #1060 Del Skrevet 17. mars 2012 Fint vær, fantastisk spinningtime og deilig langtur i vårværet :happy: Vellykka lørdag til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå