Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Liten sover på 2. timen, og jeg kjeder meg :bond::fnise: Det er en million kjedelige ting jeg kunne gjort, men det gidder jeg ikke :sjenert: Sitter og ser på snøen som laver ned og lengter etter å ut å gå...blir nok ikke idag heller :sno: Kjære skal på spilleøvelse ikveld, så han kommer bare hjem og snur...dette kan bli en stk lang dag hvis jeg ikke får fingeren ut og finner på noe :roll::ler: Makan til latskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat like lat idag også :sjenert: Blir visst litt sånn av å ikke komme meg ut tror jeg...Så for å få noe gjort får jeg lage en liste!

To do list idag:

Skifte på sengen vår :jepp:

Skifte på sengene til Storesøster :jepp: og Liten :jepp:

Støvsuge :jepp:

Brette klær :jepp:

Vaske klær :jepp: holder på!

Generell rydding :jepp:

Ta utav og sette inn i oppvaskmaskinen :jepp:

Kjære tok seg god tid idag før han gikk på jobb, deilig :strix: Fikk tilogmed tid til en kopp latte sammen, mens Liten jaktet på vovvis :fnise: Det er jammen fart på henne nå altså!!!

Planen var å dra til en venninne ikveld, men der hadde minsten fått vannkopper, så da tør jeg ikke...vil ikke ha vannkopper på Liten enda :haar: Synes hun er litt i minste laget, selv om jeg vet det ikke er farlig for henne lenger :sjenert: Så da blir det hjemmekos, kanskje hekle litt på babybootsene jeg holder på med :vetikke:

Så mens Liten hviler første hvilen sin får jeg gjøre unna litt husarbeid, sånn at jeg kan leke og kose meg med henne når hun våkner igjen :happy:

Tudelu!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det bestis-besøk ikveld :happy: Gleder meg :hoppe: Vi ser hverandre ikke altfor mye for å si det sånn, med hennes hektiske hverdag og min Liten så klaffer det sjelden desverre :trist: Men ikveld skal vi :skravle: masse masse :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sover, jeg bålfyrer i ovnen for å få temperaturen over 18 grader :fryser: og skriver i babyboken hennes :rodmer: Hun er så søt, jeg må :grine: litt når jeg ser på nyfødt bildene!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille er engstelig og redd om dagene, vil ikke ligge på gulvet mer enn et par minutter av gangen før hun må opp igjen men har egentlig ikke tid til å kose :roll: Hun våkner kjempeofte og gråter både på dag- og kveldstid :tristbla: Seperasjonsangst sier kjære..det er sårt og vondt for henne, men et nødvendig onde visstnok :kose: Det eneste jeg kan gjøre er å gi henne respons, og pøse på med kjærlighet :rodmer:

Planen er babysang, men vi får se hvor lenge hun sover nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynner å ane et snev av separasjonsangst her også. Håper ikke det blir like ille som Liten har det. :kose:

Så på fb at du ikke føler deg helt tipp-topp så god bedring til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har roet seg litt heldigvis, igår hadde mamma henne hele dagen mens jeg var med på planleggingsdag på jobb, og det gikk kjempefint :nigo: Faktisk så bra at når jeg kom hjem etter å ha vært borte fra 10-16 ville hun tilbake til mormor etter en kjapp kos hos mamma :overrasket::fnise: Gjett om det varmet mormor sitt hjerte da ;)

Nå ligger hun på gulvet og smiler til Fantorangen på tv mens hun lager bleie :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hihi, hun vet virkelig hvem hun må sjarmere den jenta der :fnise:

Skal du tilbake til "vår" bhg etter permisjonen din eller? :nigo: Og hvilken avdeling pleier du å jobbe på? *hint hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbake til høsten ja :nigo: Gleder meg!!!

Er lenge siden jeg har jobbet der nå siden jeg jo var utlånt ifjor :) Til vanlig er jeg med de eldste, og regner med det er der jeg skal tilbake til høsten også siden jeg bare skal jobbe 60 %...Det er noen år siden jeg tilhørte noen base, men når jeg gjorde det tilhørte jeg den tvers over der lillegutten din går ;) Jeg har hatt halv kontorstilling og halv stilling med førskolekidsa jeg, men når jeg gikk ut i permisjon sa jeg fra at når jeg kom tilbake ønsket jeg ikke å gå tilbake til kontorjobben :nigo: Det ble for mye papirarbeid og for lite tid med gullunger :sjenert: Men jeg skal snakke med styrer i neste uke og får nok mer detaljer ang. høsten da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! :rodmer: Er det for å holde styr på det at du har sånn uke-telle-ticker istedet for en som teller måneder? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg tenke meg om to ganger, for jeg kunne ikke helt forstå at Liten er 9 måneder og A bare snart blir 8. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg skal tilbake til høsten ja :nigo: Gleder meg!!!

Er lenge siden jeg har jobbet der nå siden jeg jo var utlånt ifjor :) Til vanlig er jeg med de eldste, og regner med det er der jeg skal tilbake til høsten også siden jeg bare skal jobbe 60 %...Det er noen år siden jeg tilhørte noen base, men når jeg gjorde det tilhørte jeg den tvers over der lillegutten din går ;) Jeg har hatt halv kontorstilling og halv stilling med førskolekidsa jeg, men når jeg gikk ut i permisjon sa jeg fra at når jeg kom tilbake ønsket jeg ikke å gå tilbake til kontorjobben :nigo: Det ble for mye papirarbeid og for lite tid med gullunger :sjenert: Men jeg skal snakke med styrer i neste uke og får nok mer detaljer ang. høsten da ;)

Så gøy da! Ja, tid med gullungene er nok best! Det virker jo utrolig gøy å være sammen med førskole-barna! Hadde nok likt meg best sammen med dem jeg også :fnise: (sånn jobb-messig ;) ). De gjør jo samme greia med de minste også nå :tommelsmil: Litt mindre vekt på skole-ting gjerne da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! :rodmer : Er det for å holde styr på det at du har sånn uke-telle-ticker istedet for en som teller måneder? :fnise :

Blir helt svimmel av å tenke på det, at hun har vært like lenge utenpå som inni :bond: Lille fantastiske jenta vår :rodmer: For 36 uker og 3 dager siden lå jeg med rier på n`te time........spent på hvem som skulle komme ut!!

Hehe, du det har jeg ikke tenkt på engang før for noen dager siden! Den ble liksom bare sånn....

Nå måtte jeg tenke meg om to ganger, for jeg kunne ikke helt forstå at Liten er 9 måneder og A bare snart blir 8. :fnise:

:fnise:

Så gøy da! Ja, tid med gullungene er nok best! Det virker jo utrolig gøy å være sammen med førskole-barna! Hadde nok likt meg best sammen med dem jeg også :fnise: (sånn jobb-messig ;) ). De gjør jo samme greia med de minste også nå :tommelsmil: Litt mindre vekt på skole-ting gjerne da :ler:

Førskolebarna er helt topp å være med!! De har ingen begrensninger, verken språkmessig eller fysisk, passer meg midt i blinken :nigo: Misforstå meg rett, jeg nyter å være med de andre aldersgruppene også, men jeg er for røff i kantene til å bare være med de minste..det blir for mye dikkedikk og for lite rock`n roll :ler:

Jeg elsker at de har startet med småbarnsgruppe :hjerte: De har hatt det hele veien, men ikke så organisert som nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsdagen o vakre mammaer :strix:

Idag, på morsdagen, har Liten vært like lenge på utsiden som inni magen, det er litt spesielt synes jeg :rodmer: Heldige oss som fikk nettopp henne, jeg er stolt som får være mamma til et så vakkert lite vesen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :klem: Synes det er så stas med aller første morsdag. :happy:

Jeg må forresten avlyse trening i morgen dessverre. :tristbla: Vi skal ha visning forholdsvis tidlig i morgen og trenger all den tiden vi har til å bli visningsklare. Men jeg og søster skal trene klokken 18:30 i morgen dersom du vil være med. :jepp: Fønk. Det er danseinspirert, men du har sett hvordan jeg er på steppen så det burde jo ikke avskrekke deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...