Gå til innhold

Fotballfrue innrømmer spiseforstyrrelser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jah, det var det... Dere hadde rett!

Da burde hun vel kanskje valgt å blogge om helt andre ting enn mat hadde hun vært litt smart... Eller vil hun at andre unge jenter skal dele hennes skjebne??

Syns det er flott at hun forteller om noe så personlig som dette, og hvem har ikke hatt sånne perioder som FF beskriver? Det er nok mange som kjenner seg igjen, og det er nok mange som trenger å bli geleidet til et sunt og godt kosthold og gode treningsvaner. Halvparten av norges befolkning har ikke peiling på kosthold, MEN jeg må innrømme at jeg syns FF trener litt for mye ...

Jeg har selv vært i den situasjonen som FF beskriver i bloggen sin da jeg var i begynnelsen av 20-årene, men nå spiser jeg som FF (noe jeg har gjort i 3-4 år) og jeg har et godt forhold til trening og mat. Ja, hehe, jeg spiser selv masse salater og egg og bacon :lur: Dessuten holder man seg sunn og frisk, og får mye energi og overskudd.

FF er tynn, men det er mange som er naturlig tynne, og jeg kjenner flere som er så tynne, kanskje enda tynnere. De spiser som noen hester alle sammen, og har høy forbrenning.

Når man opplever noe trist eller traumatisk, eller man skal f.eks gifte seg, er det lett å komme inn i en periode med mye trening og lite mat. Depresjonen og angsten tar overhånd, og forventningene en har til seg selv, og mange går ned i vekt, evntuelt opp i vekt om man trøstespiser.

Dette har vel de fleste erfart, så det er nok godt for mange å lese at FF, som virker så perfekt, faktisk har sitt å slite med. Alle har sine ting, selv om det ikke virker sånn. Alle har sine perioder i livet, men det er ikke alltid man forteller andre om det. Da er det lett å føle at en er helt alene om sine problem, helt til noen åpner seg og forteller noe så personlig som FF gjør i bloggen sin.

FF er pen, hun er fotogen og er flink til det hun gjør. Klart at det er mange som blir sjalu? Det er menneskelig å være sjalu, men det tar litt av noen ganger syns jeg ...

Selv om vi vil at alle rundt oss skal ha det bra, stikker det ofte litt ekstra når noen er flink til noe og får til ting bedre enn oss selv. Spesielt når noen er penere og tilsynelatende har det perfekte livet.

Man må jobbe for å få det man vil i livet. De fleste som har "alt" har jobbet for det, og ofret en del...

Så, liker dere bloggen til FF, så les den. Om ikke, så la være å lese den, så slipper dere å plages med det ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AAAASS

I used to drink a lot....or, I mean, I've never had a problem....a real problem, like...you know....

But one time (in bandcamp?), I ended up in coma in the hospital after a binge drinking episode, I don't know why though, I didn't drink a lot.....not that much anyway....really, it was just a party period and I wanted to be cool, like the others...

Anyway, I am better now, not that I ever had a problem, but...I got it under control now, because now i have a HEALTHY relationship to alcohol, just look at the latest party-pictures.

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å følge dette NEKET av et kvinnfolk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg virkelig elsker den gratis reklamen KG gir FF. Jeg visste knapp om henne før jeg leste om det her, og nå har jeg faktisk måtte lese et par innlegg takket været dette forumet.

Fotballfruen elsker dere sikkert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig elsker den gratis reklamen KG gir FF. Jeg visste knapp om henne før jeg leste om det her, og nå har jeg faktisk måtte lese et par innlegg takket været dette forumet.

Fotballfruen elsker dere sikkert!

Jeg visste heller ikke hvem hun var før for et par uker siden, da det var så mye oppmerkomhet rundt FF på KG. Jeg har fulgt jenvlig med på bloggen hennes nå takket være denne oppmerksomheten... Så de som "hater" henne, gjør SEG SELV en bjørnetjeneste :klaske:

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, Silvermist. Nå er det rettet på ;)

Endret av meridian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Caroline har ett vakkert ansikt, men kroppen ser rett og slett bare ikke sunn ut. Om hun fremdeles lider av spiseforstyrrelser så håper jeg hun hun kommer ut av det, men det er kanskje ikke så lett når mannen din påstår at damer som ser ut som Beyonce er feite..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det jeg ikke skjønner er hvorfor "banden" her på kg har kommet frem til at hun er så sjuk. Jeg mener,hun er en profilert person med stort nettverk rundt seg, hun er sammen med en fotballspiller og har vel lillestrøm fotballag i sin omgangskrets, hun har vært skadet og fått behandling hos fysio- som sagt så har hun et stort nettverk rundt seg bestående av sunne folk. Om hun er så sjuk som dere sier så hvorfor i all verden har ikke noen i hennes nettverk tatt henne til side og fått opp øynene hennes? Eller tror dere ALLE rundt Caroline lever med skylapper foran øynene?

Det blir litt for dumt at folk på et forum, som sitter hjemme i soafen med en pc på fanget skal komme frem til at hun er sjuk når hun har et bredt nettverk rundt seg som garantert hadde kommet til å sagt ifra om de hadde stusset på noe. Og hun får sikkert mange råd av dette nettverket også.

Og om det hadde vært slik at hun har fått "tilsnakk" fra noen i nettverket sitt og at hun ikke hører så ville dette kommet ut. Ingen med samvittighet ville da latt henne holdt på med blogging og "rådgiving" når det kommer til kosthold og trening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg visste heller ikke hvem hun var før for et par uker siden, da det var så mye oppmerkomhet rundt FF på KG. Jeg har fulgt jenvlig med på bloggen hennes nå takket være denne oppmerksomheten... Så de som "hater" henne, gjør henne en bjørnetjeneste :klaske:

Må bare kommentere denne. Å gjøre noen en bjørnetjeneste er en negativ ting. Du ønsker å gjøre noe godt for noen, men du ender med å ødelegge for vedkommende i stedet. DET er en bjørnetjeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor denne Fotballfruen åpenbart irriterer så mange. Det er jo bare synd på henne. Hun har spunnet seg inn i et nett av å alltid være supervellykket og velkledd og må holde seg spikertynn for en mann som synes at Beyonce er "feit". Håper hun snart skjønner at hun bør legge ned bloggen for godt og skaffe seg et virkelig liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor denne Fotballfruen åpenbart irriterer så mange. Det er jo bare synd på henne. Hun har spunnet seg inn i et nett av å alltid være supervellykket og velkledd og må holde seg spikertynn for en mann som synes at Beyonce er "feit". Håper hun snart skjønner at hun bør legge ned bloggen for godt og skaffe seg et virkelig liv.

Enig. Tror mannen har mye å si på hvordan hun ser ut også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer på forunderlig vis alltid å bake inn hvilken størrelse hun bruker i alle slags sammenhenger. Artig at hun later som 24 tommer er en helt normal størrelse for en jente på hennes høyde, når det er veldig få som bruker den (og det vet hun godt). Men såklart, hva gjør man vel ikke for å fiske et kompliment fra fanklubben om hvor slank og pen hun er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det jeg ikke skjønner er hvorfor "banden" her på kg har kommet frem til at hun er så sjuk. Jeg mener,hun er en profilert person med stort nettverk rundt seg, hun er sammen med en fotballspiller og har vel lillestrøm fotballag i sin omgangskrets, hun har vært skadet og fått behandling hos fysio- som sagt så har hun et stort nettverk rundt seg bestående av sunne folk. Om hun er så sjuk som dere sier så hvorfor i all verden har ikke noen i hennes nettverk tatt henne til side og fått opp øynene hennes? Eller tror dere ALLE rundt Caroline lever med skylapper foran øynene?

Det blir litt for dumt at folk på et forum, som sitter hjemme i soafen med en pc på fanget skal komme frem til at hun er sjuk når hun har et bredt nettverk rundt seg som garantert hadde kommet til å sagt ifra om de hadde stusset på noe. Og hun får sikkert mange råd av dette nettverket også.

Og om det hadde vært slik at hun har fått "tilsnakk" fra noen i nettverket sitt og at hun ikke hører så ville dette kommet ut. Ingen med samvittighet ville da latt henne holdt på med blogging og "rådgiving" når det kommer til kosthold og trening.

Siterer denne i håp om at noen kanskje gjør seg noen tanker rundt dette. Eller sitter folk med skylapper på seg her inne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Siterer denne i håp om at noen kanskje gjør seg noen tanker rundt dette. Eller sitter folk med skylapper på seg her inne også?

For min del må hun være så syk eller frisk hun bare vil. Det som er skremmende er påvirkningen hun har på andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort meg mange tanker om det, og synes det er trist at folkene rundt Caroline ikke beskytter henne mot seg selv på en bedre måte. Kanskje har de skylapper, kanskje tør de ikke si noe i frykt for hennes måte å reagere på kritikk eller kanskje er de like påvirket som henne av denne "livsstilen".

Hvorfor i all verden skulle hun trenge å beskyttest mot seg selv? Har du noe annet grunnlag enn bloggen hennes til å dra en slik konklusjon? Syke mennesker ser ikke ut som Caroline. Bare fordi hun er tynn, er ikke det samme som at hun er syk. Kroppen hennes er veldig tynn, men den er ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gurimalla

Syke mennesker ser ikke ut som Caroline. Bare fordi hun er tynn, er ikke det samme som at hun er syk. Kroppen hennes er veldig tynn, men den er ikke syk.

Du kan ikke si at hun ikke er syk bare ved å se på bilder av henne på bloggen. Det er forresten heller ikke mulig å si at hun er syk bare ved å se bilder av henne, men når du leser hva hun skriver og sammenholder det med bildene hun legger ut er det nærliggende å tenke at denne dama har et anstrengt forhold til mat og trening. Da blir det litt bekymringsverdig å se hvilken oppmerksomhet hun egentlig får hos unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jah, det var det... Dere hadde rett!

Da burde hun vel kanskje valgt å blogge om helt andre ting enn mat hadde hun vært litt smart... Eller vil hun at andre unge jenter skal dele hennes skjebne??

Hun hadde ikke noe annet å gjøre enn å legge seg flat, siden hele nasjonen (som har hovedsikringene sine i orden)innså at hun løy om å være frisk med tanke på sitt forhold til mat og trening... Det var enten å legge kortene på brodet nå, eller vente på å bli utledd,vendt ryggen og gå ned i unåde seinere.

Så da valgte hun vel det første, i håp om å beholde et lite fnugg av troverdighet (og de få trofaste leserne som forguder henne og svelger alt hun serverer dem)...

Jeg kommer uansett ikke til å lese mer av det pjattet hun skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun poster jo matoppskrifter innimellom, også hjemmelaget godteri og kaker/kjeks men alt er proppet fullt av sukrin og hun lager det til mannen sin.

Jeg nekter å tro at de ikke er en sammenheng mellom hennes manns forskrudde syn på kvinnekroppen (Beyonce uttalelsene) og det at hun er mager på grensen til det sykelige. Hun er så tynn at hodet hennes er abnormt stort i forhold til kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun poster jo matoppskrifter innimellom, også hjemmelaget godteri og kaker/kjeks men alt er proppet fullt av sukrin og hun lager det til mannen sin.

Jeg nekter å tro at de ikke er en sammenheng mellom hennes manns forskrudde syn på kvinnekroppen (Beyonce uttalelsene) og det at hun er mager på grensen til det sykelige. Hun er så tynn at hodet hennes er abnormt stort i forhold til kroppen.

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...